Podsumowanie miesiąca- wrzesień 2015

Udostępnij ten post

Gdzie zniknąłeś wrześniu?
Dzisiaj oficjalnie rozpoczynamy październik, czyli <fanfary> najcudowniejszy miesiąc w roku ! Powody? Jesień. Targi w Krakowie. Moje urodziny. EpikBox. Same wspaniałości. Jak tu nie kochać października? Po prostu się nie da.
Jednak jeszcze na chwilę zapraszam wszystkich do września, z zamiarem podsumowania go :)

Jeśli spojrzeć na ubiegły miesiąc pod względem szkolnym to nie było najgorzej. Pierwsze trzy tygodnie dość obfite w naukę, dwa kolejne to czas praktyk. Tak wiem, wiem kolejne już. Ale ja nie narzekam. Bardzo lubię moją pracę, doceniam też to, że po powrocie do domu nie muszę siadać do podręczników i zamartwiać się czy aby na pewno zdążę i ogarnę wszystko. Poproszę o jeszcze, bo od poniedziałku wracam na zajęcia.

W ubiegłym miesiącu wzięłam także udział w książkowej wymiance u Katherine, jestem z niej bardzo zadowolona, linka do zdjęcia znajdziecie niżej, albo a archiwum. Poza tym 23.09 odbyła się świetna akcja blogerska, w której miałam przyjemność uczestniczyć, czyli "Między Latem, a Zimą" Kto jeszcze nie widział- zapraszam serdecznie :)

We wrześniu przywędrowały do mnie dwie kolejne książki z Book Touru, nie ma ich na zdjęciu, ale są to "Fangirl" i "Czerwona Królowa". Obie już ocenione, ta pierwsza wyżej, ta druga niekoniecznie :) I z niechodzeniem do biblioteki szlag trafił. W ubiegłym miesiącu wypożyczyłam 7 książek, w tym jedną lekturę. Chyba potrzebuję pomocy.

Książki:








  • "Fangirl"- Rainbow Rowell ( 457 str.)
  • "Czerwona Królowa"- Victoria Aveyard (478 str.)
  • "Piękny drań"- Christina Lauren ( 318 str.)
  • "Mendel Gdański"- Maria Konopnicka (20 str.)
  • "Toxic"- Rachel Van Dyken (339 str.)
  • "Kochając Pana Danielsa"- Brittainy C. Cherry (424 str.)
  • "Nie ma tego złego"- Kristan Higgins (486 str.)
  • "Ania z Zielonego Wzgórza"- Lucy Maud Montgomery ( 301 str.)
+  "Buszujący w zbożu"- J. D. Salinger 70/223
    "Morze spokoju"- Katja Millay 188/454

Razem stron: 2780
Dziennie: około 93 strony

Filmy:
- Następcy
-Pan i Pani Kiler

Seriale:
Brak.

Inne:
Podsumowanie sierpnia
Wrześniowe zapowiedzi
Wakacyjny stos
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego
My Little Pony Book Tag
Wymiankowa paczka
Colorful Books Tag
Analiza ankiety
Pomędzy Latem a Zimą !
Konkurs


Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- w tym miesiącu nic nie tknęłam z tego stosiku. Kurczę zostały mi tylko 4 książki, jakbym się spięła, to w jednym miesiącu bym je przeczytała.
Wyzwanie biblioteczne- No właśnie. Widzicie winowajcę tego, ze nie tknęłam włąsnych egzemplarzy. Przeczytałam 3 książki.
10 książek, na 10 miesięcy roku szkolnego- "Piękny drań" już niestety za mną, i zaczęłam "Morze spokoju" :)

Plany:
Chciałbym napisać " nie chodzić do bibliotek", ale sama wiem, że to lekko niewykonalne, poza tym od tego miesiąca wypożyczam też w innej filii, i już mam tam upatrzone kolejne tytuły. Ale chcę się uporać z tymi co posiadam, potem z własnymi, a między nimi chcę wcisnąć jeden recenzencki. Zresztą kogo ja oszukuję- tego ostatniego nie mam gdzie wciskać, dla niego zawsze znajdę czas :D
Wyjątkowo też pokazuję Wam zdjęcie- może nie przeczytam wszystkiego, ale wokół tego będę się obracać.


Zajrzyjcie:
Kampanie promocyjne Wydawnictw, czyli o tym jak dodatkowo zachęcić do książki.
Zawieszki na drzwi godne największej fangirl od Otwartego <3
Znajome blogerki, wystąpiły z nową inicjatywą, nowym blogiem, na którego polecam zajrzeć.



Oprócz tego bardzo serdecznie zapraszam Was na konkurs z okazji moich osiemnastych urodzin- tyle też tytułów jest do wyboru :)

http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/09/konkurs-swietuj-razem-ze-mna.html

I dziękuję za 300 obserwatorów ! Dokładnie wczoraj wybiła ta piękna liczba. Nawet nie wiecie ile radości mi to sprawia. Poza tym również we wrześniu stuknęło mi 100 followersów na instagramie-zapraszam :) Myślę nad jakąś niespodzianką z tych dwóch okazji :)

tak wielkie love <3

Teraz Wasza kolej. Jak Wam minął wrzesień?

17 komentarzy :

  1. Ja nie znoszę października (podobnie jak reszty jesiennych i zimowych miesięcy) ;P Jedynym plusem jest Epikbox, którego nie mogę się doczekać :D Gratuluję wyniku we wrześniu i życzę zaczytanego października :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie! Ja też nie znoszę jesieni, szarości i wszystkich ponurych dni ;) juz czuje się depresyjnie ...

      Usuń
  2. Wrzesień minął dość pracowicie, nie tylko na blogu :) Wypożyczanie nie jest takie złe, gorzej jest w wyprzedażami książkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pracowity wrzesień :D Przeczytałaś więcej niż ja xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejcia, ja też miałam styrany wrzesień.
    Bardzo fajne książki przeczytałaś. O i nawet lekturę widzę :D
    Gratuluję tylu wyświetleń. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Świetny stosik i tyle cudownych książek w nim ♥ Ja też nie mogę doczekać się EpikBox. W konkursie urodzinowym wezmę udział , gdyż do wygrania są same perełki! Oglądałam ,,Następców" i troszeczkę się nimi rozczarowałam.Na Targach na 100% się pojawię , więc mam nadzieję ,że uda nam się spotkać♥



    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 300 obserwatorów! :)
    No i świetnego wyniku we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gdzie zniknąłeś wrześniu?" to bardzo, ale to bardzo dobre pytanie. :-) Gratuluję wrześniowych wyników. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że wrzesień minął Ci intensywnie :) Na jakiś czas zaprzestałam chodzić do biblioteki, ale kilka tygodni temu znów mnie podkusiło, co widać po zalegających na moich półkach książkach... :) Gratuluję 300 obserwatorów i życzę udanego października :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym przeczytać "Kochając Pana Danielsa" oraz"Toxic" ^^ A ty koniecznie czytaj "Szukając Alaski"! Jestem ciekawa, co powiesz o tej książce,bo dla mnie to jak na razie ulubieniec z książek Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie czytam toxic, Gabe spodobał mi się juz w pierwszej części, coś czuje że Toxic spodoba mi się bardziej ;) co do reszty to czytałam kochając Pana Danielsa święta książka i uwielbiam morze spokoju ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah widzę, że również uwielbiasz Studio Accantus? Jeju ich nowe wideo jest świetne!
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochając pana Danielsa muszę przeczytać :) U mnie też wrzesień szybko minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym miesiącu przeczytałam 3 książki i też bym chciała napisać nie chodzić do bibliotek przytargałam tyle fajnych książek w tym Kochając Pana Danielsa ;) Nie wiem kiedy to wszystko przeczytam....

    OdpowiedzUsuń
  14. Lece zobaczyć konkurs :D
    I gratuluję wyniku :)
    Hmm, dlaczego "drań" musi być romansem.... :D

    OdpowiedzUsuń