Liebster Blog Award

Udostępnij ten post

Nie tak dawno temu Mitchelia dwukrotnie nominowała mnie do Liebster Blog Award, a ja dzisiaj odpowiem na jej pytania. Zaczynajmy :)




1. Wolisz oglądać filmy czy seriale?
Filmy. Seriale, choć ciekawe szybko mi się nudzą. Nawet nie wiecie jak dużo odcinków pilotażowych widziałam.

2. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Zazwyczaj kończę oglądać seriale, zanim na dobre się wciągnę, nie dlatego, że są nudne, ale w pewien sposób muszę się mobilizować, żeby obejrzeć kolejny odcinek. Jednak wytrwałam całe dwa sezony The 100 i bardzo mi się podobało, więc powiedzmy, że to właśnie jest mój ulubiony serial :))

3. Czy utożsamiasz się z bohaterami literackimi?
O tak, robię to bardzo często.

4. Jaką chciałabyś mieć zdolność nadnaturalną?
Chciałabym posiadać dar niewidzialności albo telekinezy :)



5. Twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego ulubionego koloru, to wszystko zależy od mojego nastroju. Od dawien dawna był to niebieski, z czasem granaty i reszta odcieni. Ostatnio mam fazę na róż i bordo :)

6. Ile masz książek na swojej półce?
Ostatnio jak liczyłam było ich około 140, ale od tego momentu minęło już sporo czasu, więc i moja biblioteczka się powiększyła :)

7. W architekturze wnętrz wolisz styl nowoczesny czy klasyczny?
Nigdy nie potrafię się jednoznacznie określić, jednak chyba większą sympatią darzę styl klasyczny :)

8. Jesteś na coś uczulona? Jeśli tak, na co?
Na fałszywych ludzi ! I na takich co nie potrafią docenić tego co mają, a potrafią tylko narzekać. Nie ma na to maści, ani lekarstw.



9. Do świata z jakiej książki chciałabyś się przenieść?
"Na krawędzi nigdy", "Aż po horyzont", "Lato koloru wiśni" i kilka innych :)

10. Gdybyś miała możliwość cofnięcia się w czasie, co byś zmieniła w swoim życiu? Albo do jakiej sytuacji powróciła?
Są takie sytuacje, oczywiście, jednak nie bardzo chcę je rozpowiadać i pisać na ich temat :)

11. Jaki jest Twój ulubiony sport oglądany w telewizji?
Nie oglądam sportów. Znaczy się czasem, jak już naprawdę jestem zdesperowana i irytuje mnie fakt, że nic ciekawego nie leci, to przez kilka minut jestem skłonna pooglądać siatkówkę. Ale nawet to mnie często nudzi.

Kolejna porcja pytań :



1. Masz autograf jakiegoś swojego idola? Jak tak, to którego?
Kilka tygodni temu była o krok od zdobycia autografu Eneja ( znaczy się wokalisty) i mi się nie udało. Jestem sobą zawiedziona. W tamtym roku na Targach w Krakowie zdobyłam również autograf C. J. Daugherty, jednak dla koleżanki w prezencie urodzinowym. No i to nie są moi idole, chociaż zarówno Piotrka, jak i autorkę darzę wielką sympatią. Więc nie- nie mam autografu swojego idola.

2. Jakich trzech wyrazów użyjesz, aby się opisać?
PIĘKNA, ZGRABNA I POWABNA ! <taki żarcik> Tak na poważnie to jestem uparta, nieśmiała oraz zdecydowana.

3. Którą porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
Jesień. Jestem jesienną dziewczyną, urodziłam się w październiku i tym sobie tłumaczę moją miłość do tej pory roku. Wtedy mogę ubrać najfajniejsze ubrania, to nie czas ani na sandałki, ani na zimowe płaszcze, czyli idealny. Poza tym przypomnijcie sobie te długie, jesienne wieczory spędzone z herbatą/ kawą, kocykiem i dobrą książką. A teraz powiedzcie mi jak można nie kochać jesieni ?


4. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Język polski.

5. Jaką książkę czytasz obecnie?
"Morze spokoju", "W szpilkach od Manolo" oraz "Oddam Ci słońce".

6. Która, Twoim zdaniem, bohaterka literacka jest najbardziej irytująca?
Bardzo irytowała mnie Lena z "Pięknych istot" ( jednak to było wieki temu, może teraz miałabym inne nastawienie), Tessa z pierwszej części "After", Sasza ze "Snów", Adelia z "Irlandzkiej krwi" oraz Ami w "Elicie".

7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jak tak, to jakie?
Nie.

8. Gdybyś była aniołem, jakiego koloru byłyby Twoje skrzydła?
Białe, niebieskie albo różowe. Chociaż- jakby tak pójść w czerń, granat i bordo ? Byłabym upadłą anielicą ! Jak Patch w wersji żeńskiej <3


9. Kiedy ostatnio miałaś sen, o którym później bardzo długo myślałaś?
W zeszłym tygodniu byłam z koleżankami w Biedronce i oglądałyśmy "Książka bez sensu". Jeśli ją posiadacie-wiecie, że są tam dwie strony z bezsensownymi pytaniami. Jeśli nie macie- to właśnie się dowiedzieliście. Ogólnie pytanie polega na wybraniu jednej, bardziej odpowiadającej Ci odpowiedzi, z których obie są tak głupie, że aż śmieszne. No i tak czytamy i nagle jest coś w stylu "Wolałbyś nie posiadać łokci czy kolan?". Z mojej strony pytanie pozostało nierozstrzygnięte, ale wyobraźcie sobie, że tej nocy śniło mi się, że nie miałam kolan. Nigdy. Więcej. Nawet nie wiecie jak przerażona się obudziłam.

10. Mogąc wyjechać do dowolnego miasta na świecie, jakie byś wybrała i dlaczego?
Berlin ! Po prostu dlatego, że to Berlin. ( I nie- fakt, że tam rozgrywa się akcja jednej z mojej ulubionych książek, nie ma tu nic do rzeczy ).

11. Wierzysz, że marzenia mogą się spełnić?
Oczywiście. Na ogół jestem niepoprawną optymistką i idealistką. Mam masę marzeń i wierzę, że kiedyś uda mi się je spełnić.


Już to chyba pisałam w sierpniowym podsumowaniu, ale wspomnę raz jeszcze- przeżywam teraz gorący okres, uczę się na prawo jazdy i na egzaminy zawodowe, które czekają mnie w styczniu. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z mojego przerażenia tym, że nie zdążę ogarnąć wszystkiego i zawalę. Dlatego na blogu jest mnie mniej, i na własnym i na Waszych. Zawsze staram się znaleźć czas na książki, ale ostatnimi czasy staje się to tym trudniejsze, że nic mi się nie podoba na tyle by to kontynuować. Tak rozpoczęłam "Morze spokoju", "W szpilkach od Manolo" oraz "Oddam Ci słońce".  Z ostatnim muszę się wyrobić do przyszłej środy, jako, że to Book Tour, ale dam radę :) Dlatego właśnie ogłaszam mniejszą aktywność blogową, jakieś dwa-trzy posty w tygodniu będzie chyba okej. Taki stan utrzyma się do okolic lutego, może z wyłączeniem przerwy świątecznej ;)

Także trzymajcie kciuki, żeby wszystko mi się udało, a obiecuję, że potem wrócę z jeszcze większą energią :)

zdjęcia: http://mmt.li/

8 komentarzy :

  1. Czekam na Twoja recenzje "oddam Ci słońce" i "morza spokoju". Widzę, że jesteśmy uczulony na to samo;) nienawidzę fałszywych ludzi:/
    Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć dar niewidzialności, albo chociaż mieć pelerynę niewidkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha a ja mam autograf Eneja, zdobyłam na dymarkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja mam na odwrót, bo wolę seriale niż filmy :) lubię zżyć się z bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana :3
    Widzę ty również LBA nadrabiasz.
    Też nie znoszę fałszywych ludzi i niestety za dużo ich spotykam :/
    Szkoda że nie zdobyłaś autografu Eneja uwielbiam ich <3 też bym chciała.
    Że cie nominowałam już wiesz. :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania i śliczne kwiatki :D Takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak, do Lata koloru wiśni, też chcę! :D
    Pozdrawiam serdecznie! ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie bardziej przyciągają nowoczesne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń