10 zagranicznych książek, o których wydaniu marzę

Udostępnij ten post

  W tym roku Wydawnictwa chyba czytają w moich myślach i wydają książki, które bardzo chciałabym przeczytać. Przykład? "Kochając Pana Danielsa" od Wydawnictwa Filia. Okładka, tajemniczy opis i autorka złapała mnie w swoje sidła. Wierzcie mi- byłam najszczęśliwszą osobą w całej Polsce jak się dowiedziałam o wydaniu ;) Dlatego idąc krok dalej tworzę własną listę 10 tytułów, które pragnę ujrzeć u nas. Może jakieś Wydawnictwo to zobaczy i zdecyduje się na tłumaczenie ? :D Znajdziecie tutaj praktycznie same NA i temu podobne, ale szykuje się jeszcze co najmniej jeden post, więc zobaczymy co tam się znajdzie. Problem w tym, że na drugie podejście poczekacie jeszcze trochę czasu, gdyż ta tworzyła się prawie dwa miesiące, nie chciałam niczego przyspieszać, tylko działać w zgodzie ze swoją intuicją :)

Lojalnie uprzedzam, że o premierze każdej z tych książek nic mi nie wiadomo, to nie są zapowiedzi.





1. "My Life Next Door"- Huntley Futzpatrick
O czym to jest? O dziewczynie, która podgląda sąsiadującą z nią rodzinę i zakochuje się w jednym jej osobniku.
Szanse na wydanie? Raczej niewielkie. Założę się, że mało kto z Was słyszał o tej książce, co już mówi samo za siebie.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? FILIA. Wnioskuję to po samej okładce, ponieważ bardzo mi się podoba, a Filia ma tylko ładne okładki i wyjątkowe fabuły ;) Już kilka razy nieświadomie spełnili moje marzenia, więc może tym razem też? ;)



2. "Pushing the Limits"- Katie McGarry
O czym to jest? Echo nie pamięta pewnych wydarzeń z feralnej nocy, które zmieniły ją z popularnej dziewczyny na szkolną outsiderkę. Czy Noah jest w stanie jej pomóc?
Szanse na wydanie? Hmm, myślę, że nawet dość duże. Jest to jako tako znana autorka i książka, którą nawet czytałam i polecam, jednak brakuje mi polskiego przekładu.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Amber. Wiem, wiem co sobie teraz myślicie. Ale nie sądzę, by umieli zepsuć tę okładkę, nawet jakby wzięli oryginalną :D



3. "Archer's Voice"- Mia Sheridan
O czym to jest? O dziewczynie, która walczy z tragiczną przeszłością i poznaje chłopaka, który w żaden sposób nie chce się odezwać.
Szanse na wydanie? Spore. Jest teraz szał na nietuzinkowe historie z wątkiem romantycznym, a coś czuję, że ta taka jest.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Bukowy Las i jego nową serię Myślnik.



4. "Cinder & Ella"- Kelly Oram
O czym to jest? Sławny nastolatek, czatujący z nieznajomą dziewczyną. Jego nick to Cinder, a jej imię to Ella ;)
Szanse na wydanie? Nawiązań do Kopciuszka było mnóstwo, a pomysł czatowania za sławną osobą pojawił się już w "Tak wygląda szczęście", więc obstawiam, że raczej małe.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Kompletnie nie wiem dlaczego, ale kiedy myślę o tej książce, to myślę o Insignis.


5. "The Distance Between Us"- Kasie West
O czym to jest? Przystojny, bogaty chłopak namiesza w głowie, biednej, nieufnej dziewczynie. Jak to się rozwinie?
Szanse na wydanie? Małe, bardzo małe. Śliczna okładka nie zapewni wydania, a w tym przypadku to szkoda. Przyznać się: słyszał ktoś z Was kiedykolwiek o tej książce? No właśnie.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Zysk i S-ka. Nieodwołalnie.



6. "Let The Sky Fall"- Shannon Messenger
O czym to jest? O dziewczynie, która ma władzę nad wiatrem i umie odczytywać jego język. Spokojnie- miłość też tam się pojawia :)
Szanse na wydanie? Myślę, że wysokie, ponieważ jest to dość oryginalna fabuła.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? FILIA ! Zdecydowanie :)



7. "More Than This"- Jay McLean
O czym to jest? W ciągu jednej nocy idealne życie Mikayli kompletnie się zmienia. Tragedia, która wywraca wszystko do góry nogami, jednak przynosi ze sobą coś pozytywnego...
Szanse na wydanie? Znikome. Czytałam same pozytywne recenzje, ale to jeszcze nie gwarantuje tłumaczenia, niestety.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Pascal. Po prostu idealnie mi tutaj pasuje ;)



8. "Real"- Katy Evans
O czym to jest? Historia boksera, który musi współpracować z pewną kobietą. Oboje doświadczeni przez życie, pragnący siebie nawzajem.
Szanse na wydanie? W dość odległej przyszłości myślę, że dość duże.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Nowe Wydawnictwo na polskim rynku, mianowicie Wydawnictwo Kobiece :)


9. "Since You've Been Gone"- Morgan Matson
O czym to jest? Nie bojąca się życia Sloane, zostawia swojej najlepszej przyjaciółce Emily, listę zadań do wykonania, żeby to lato było godne zapamiętania.
Szanse na wydanie? Prawie stuprocentowe. Na polski zostały przetłumaczone dwa tytuły od tej autorki, nie sądzę, aby Wydawnictwo nagle zaprzestało.
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Logicznym dla mnie jest, że skoro dwie poprzednie wydał Jaguar, to ta też się tam pokaże :)



10. "The Consequence of Loving Colton"- Rachel Van Dyken
O czym to jest? O konsekwencjach kochania Coltona :P I znając Rachel, do tego dorzuci coś szokującego, a wszystko napisze w mocno emocjonalny sposób.
Szanse na wydanie? Wysokie. Rachel jest u nas bardzo popularna, jednak napisała tyle książek, że nie wiadomo, którą z nich najszybciej wydadzą po serii Zatraceni ;)
Jakie wydawnictwo widzę w tej roli? Oczywiście Feerię Young :)

Te malutkie opisy są tłumaczone przeze mnie, więc bardzo prawdopodobne jest, że mogłam coś pokręcić, dlatego podaję odnośnik do Goodreads, :) Tym bardziej, że niektóre z nich brałam lekko na skróty, więc i Wam tak radzę. :) Nie pytajcie też na jakiej podstawie dopasowywałam wydawnictwa. Po prostu to czuję :D Może akurat coś się sprawdzi :)

A może Wy posiadacie jakieś newsy, których nie posiadam ja i wiecie coś na temat wydania którejkolwiek z tych powieści? :)

Jednak, żeby było fajniej i ciekawiej, również Was zachęcam do stworzenia takiej listy. Pokażcie co chcielibyście, żeby wydali, co Was interesuje. Tu w komentarzach, czy w osobnym poście na blogu. Dajcie mi potem znać, moja lista w żadnym wypadku nie jest zamknięta, a nuż mnie coś zainteresuje ;) Szczególną nominację kieruję do wszystkich blogerek o imieniu Dominika :) Wiem, że trochę Was jest, więc jeśli to czytacie to czujcie się przeze mnie zachęcone do zrobienia tego zestawienia :)
Wierzę, że macie takie tytuły !

Zajrzyjcie też do Gosche, która wyprzedziła mnie o raptem dwa tygodnie z publikacją takiej listy :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z goodreads.com

50 komentarzy :

  1. Zakochałam się w "Archer's Voice" <3
    Niech ktoś wyda tę książkę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie kolejna osoba, która czytała :D Ale przynajmniej nie jestem sama, może jakieś Wydawnictwo nas zauważy :)

      Usuń
    2. Słyszałam, że są duże szanse na wydanie tej książki. Ma być u nas w 2016 roku. Ale nie wiem na ile jest to sprawdzona informacja. Niedawno tez było pisane o Real i któreś wydawnictwo (zabicie nie pamiętam które!) Odpisało, że jest szansa na wydanie

      Usuń
    3. To dobrze, cieszę się ^^

      Usuń
    4. Witam.Ja słyszałam, że ta książką już jest w wydawnictwie:) Została nieoficjalnie przetłumaczona a wydawnictwo kupiło to tłumaczenie.

      Usuń
  2. Pierwsza książka mnie intryguje... bardzo, bardzo. Już czuję ten klimat, słońce, pewnie lato, miłość, w dodatku leżaczek na ogródku, woda z cytrynką i czytamy... Kurde, weź, co Ty ze mną robisz :P
    Jednak do drugiej mnie tak średnio ciągnie. Słysząc słowa "popularna dziewczyna" od razu przypomina mi się felerne "7 razy dziś" i koszmarnie irytująca główna bohaterka. Od takich jednak stronię.
    Trzecia trochę mnie ciekawi, ale przecież już wiele było książek z takim wątkiem, więc nie wiem, czy nie będą to "odgrzewane kotlety". Nie wiem, jak wygląda sprawa z ocenami czytelników, ale jakoś nie jest to pozycja, którą chcę tu i teraz.
    Przeczuwam w "Cinder i Elli" delikatne nawiązanie do amerykańskich nastolatków... to mnie trochę odstrasza, ale jeśli byłby to dobry zabijacz czasu, to w sumie czemu nie. Jestem ciekawa, czy zaskoczyłaby mnie czymś, czego jeszcze nie było, czy tylko powieliłaby schematy.
    Okładka piątej piękna. Aczkolwiek historia taka sama jak wszystkie, więc nie czekam na jej wydanie czy nie szaleję na samą myśl o niej. Chyba, że rzeczywiście wprowadzi do gatunku coś świeżego, to zapoznam się z nią, ale jeśli mam tylko przeczytać i zapomnieć, to... nie, raczej nie.
    Ooo... wiatr? Tego jeszcze nie było. Chcę, chcę, chcę! Wątek miłosny okej, tylko błagam, nie trójkąt, bo to się już przejadło. A tak poza tym to oczywiście na TAK!
    Siódma pozycja bardzo, bardzo mnie intryguje, ale boję się, że wcale nie wniesie nic nowego. Jestem ciekawa tej tragedii, ale jeśli potem ma się to przerodzić w zwykłe romansidło, to podziękuję.
    "Real" raczej nie dla mnie.
    Oooo, tak, dajcie mi tę książkę! Dobrze, że Jaguar zaczął wydawać książki tej autorki, bo wątek ciekawy, a wiem, że wielu ludzi zachwycało się kunsztem pisarskim Matson.
    Wiele książek bym chciała, aby wydali, szczególnie wszelkie nieprzetłumaczone kontynuacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Fangirl!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "7 razy dziś" miałam na oku, dopóki nie zrobił się szum związany z ponownym wydaniem. Od tej pory lekko mnie odstręcza.
      W "Let the sky fall" nie może być trójkątu ! To chyba najgorsze zło pod słońcem !
      Ja jestem w tej grupie, która zachwyca się Matson. :) "Aż po horyzont"- polecam :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł na post. Uwierzysz, że wczoraj po miesiącu dodałam recenzję? :D jeśli chodzi o książkę o której marze, żeby ją wydali jest to Learning Not To Drown autorstwa Anny Shinody. Nazwisko zobowiązuje dlatego koniecznie chciałabym ją przeczytać! jakie wydawnictwo mogłoby ją wydac? Wiele tytułów, które lubię ma Fabryka Słów, ale to są bardziej takie mega fantasy.. tu obstawiałabym Otwarte z działu Moondrive :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobieżnie popatrzyłam na tę książkę i nie wiem dlaczego, ale wyczuwam w tym robotę dla Insignis :D

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o książki jeszcze nie wydane w Polsce, jestem raczej do tyłu. Dlatego też muszę Ci powiedzieć, że pomysł z takim zestawieniem, moim zdaniem naprawdę świetny, praktycznie wszystkie tytuły mnie zainteresowały i od teraz uważnie będę śledzić strony wydawnictw, może zdecydują się na wydanie tych książek :) No i po krótkim opisie mam podobne wyobrażenie o wydawnictwach, które mogłyby daną powieść wydać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj kciuki razem ze mną :)
      Ja na takie tytuły najczęściej natrafiam przypadkowo, a potem siedzą mi w głowie i ani myślą wychodzić :)

      Usuń
  5. Większość z tych książek chętnie bym przeczytała ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka z nich czytałam po angielsku. "More than this" jest po prostu niesamowita ❤ Moja lista książek, które chciałabym żeby zostały wydane jest ogromna. Trudno byłoby mi wybrać tylko 10. "Since You've Been Gone" oraz "Let The Sky Fall" znajdują się na tej liście. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że czytałaś i polecasz <3 U mnie też jest ich dużo, wybrałam te, na które czekam najbardziej, poza tym planuję jeszcze drugą część posta :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o przeczytaniu "Since you've been gone" *o* <3
    Ja bardzo chciałabym zobaczyć na polskim rynku książkę "Black Widow. Forever red" <3 <3
    Uwielbiam uniwersum Marvela :3
    Z tytułów wybranych przez Ciebie znam tylko "Since..." ale dzięki tej liście zainteresowałam się innymi tytułami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A na nową Matson czekamy :)

      Usuń
  9. Ja najbardziej chciałabym zobaczyć po polsku "A Thousand Pieces Of You" czytałam i mam po angielsku, czekam na drugi tom no i ta książka jest niesamowita! Czekam też na Confess i Everything Everything, bo to drugie ma u nas wyjść (chociaż obie także stoją na półce po angielsku) :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na liście, a ta okładka jest bajeczna <3

      Usuń
  10. ''Pushing the Limits'' czytałam i książka jest świetna. ''Atcher's Voice'' skończyłam czytać ok tydzień temu i również bardzo mi się podobała. Słyszałam, że Mia Sheridan pisze cudownie i po tej powieści, chce przeczytać wszystkie jej książki. ''Real'' jak dla mnie średnia. Nie była najgorsza i na wydanie oczywiście zasługuje, ale mi nie chciało się już czytać kontynuacji, może kiedyś. Praktycznie o każdej książce słyszałam z tych co wymieniłaś i mam je na liście do przeczytania.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post z tej serii ;) U mnie pewnie pojawi się jeszcze kilka, ale również nie prędko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że wszystkie z nich przeczytałaś i zazdroszczę możliwości czytania w języku angielskim :)) Na twoje posty będę czekać, może też jeszcze coś wpadnie mi w oko :)

      Usuń
  11. Mnie zainteresowało "Since you've been gone" i "Let the sky why" - obie książki mają dość ciekawą fabułe, a o tej pierwszej słyszałam kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaintrygowała mnie książka "Archer's Voice"- Mia Sheridan i postaram się zasugerować wydawnictwom, żeby ją wydali :) A nuż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na mojej liście książek, które chciałabym żeby zostały wydane w Polsce, znajduje się ponad 200 pozycji, w tym i "Let the Sky Fall" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że spełnią się twoje marzenia i jakieś wydawnictwo trafi na taki post i weźmie się za robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Co prawda nie widzę nic dla siebie, ale tym bardziej właśnie wydać powinni - więcej książek dla Ciebie i mniej konkurencji wśród czytelników rzucających się na cały nakład. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych książek (też mi nowość hehe), ale sądząc po opisach są bardzo fajne i według mnie prędzej czy później ktoś się pokusi na ich publikację :) Ok, przynajmniej ich części ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem 6 mogłoby wydać Otwarte. Bardzo do nich pasuje :) I ona najbardziej mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale momentami drażnią mnie akcje promocyjne Wydawnictwa, dlatego stawiam na Filię ;)

      Usuń
  18. Tytuły 1, 5, 6, 7, 9, 10 bardzo mnie zaintrygowały i tak jak ty mamy nadzieję, że je wydadzą w Polsce :)
    Pozdrawiam
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam żadnej z tych książek, ale "Since you've been gone" mnie zainteresowało :)
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłoby świetnie gdyby wydali "Let the sky fall", opis jest niezmiernie ciekawy!
    http://wicherslow.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  21. 6 i 10 to książki, które mnie zaciekawiły opisem. Cieszyłabym się gdyby Rachel van Dyken doczekała się w Polsce kolejnej swojej książki :) Czytałam jej UTRATĘ i TOXIC i jestem pod wrażeniem. A ta druga z nutą fantastyki ale malutką to coś fajnego. Uwierzcie mi, wampiry mi się przejadły :P
    krzywerecenzje.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wydadzą coś nowego od Rachel, pytanie tylko co :P

      Usuń
  22. AAAAA skąd ty wytrzasnęłaś te książki? No po prostu one muszą zostać wydane!!! Nie ma innej opcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źródeł jest naprawdę wiele, ale w większości to zwyczajny przypadek :D

      Usuń
  23. "Archer's Voice"- Mia Sheridan
    "O czym to jest? O dziewczynie, która walczy z tragiczną przeszłością i poznaje chłopaka, który w żaden sposób nie chce się odezwać."
    Czuję schemat na kilometr, a i tak mnie fascynuje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonały pomysł na post. Własnie nie wiem, czemu żaden wydawca nie sięga po ksiązki Mii Sheridan, przecież fabuła mówi sama za siebie :)
    Mam nadzieję, że doczekamy się chociaż połowy z Twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny u góry pisały, że były jakieś plotki na temat wydawanie Sheridan, ale kto to wie :D

      Usuń