Zapowiedzi- wrzesień 2015 #15

Udostępnij ten post


  "Ostatnie dni Królika" zwrócił moją uwagę niebanalnym tytułem i bardzo ładną okładką. Zapowiada się na płaczek, więc jestem jak najbardziej na tak :) Co prawda przeczytałam dopiero pierwszą część serii Sophie McKenzie, ale myślę, że będę kontynuować, także "Gra pozorów" wędruje na listę. Następna śliczna okładka w zestawieniu. Gayle Forman nie należy do moich ulubionych autorek, ale "Byłam tu" brzmi cudnie.


"Wstyd" Rachel Van Dyken to chyba najbardziej wyczekiwana premiera miesiąca. za niedługo przybędzie do mnie druga część, żebym mogła być na bieżąco :) "Restart" czyli coś o czym nie jest zbyt głośno, a fabuła wydaje się świetna. Drugie miejsce najbardziej wyczekiwanych książek. "Klejnot" o okładce podobnej do "Rywalek" i mam nadzieję, że o lepszej treści. No i "Drżenie", czyli zwieńczenie serii Denazen od Jus Accardo.

Tak prezentują się moje wrześniowe chciejki. Jest ich 7, co jak dla mnie jest wielką liczbą. Tradycyjnie- na co czekacie tak ja ja? :)

26 komentarzy :

  1. Z twoich propozycji czekam najbardziej na "Wstyd". "Ostatnie dni krolika" i " Byłam tu również ciekawie się zapowiadają. Ja jeszcze dodała bym tu "Greya" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Grey nie interesuje jak na razie ;)

      Usuń
  2. Czekam z największą niecierpliwością na "Restart" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się już doczekać ^^

      Usuń
  3. Raczej na nic szczególnie czekam. Na moim blogu ankieta zapraszam do głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tych premier na jesień - czekam na wiele podobnych :) Najbardziej ciekawi mnie chyba "Klejnot" oraz "Restart", choć i "Byłam tu" bym przeczytała, bo znam autorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wstyd", "wstyd", "wstyd" <3 nie mogę się doczekać ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej listy czekam głównie na "Wstyd" oraz "Byłam tu" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie książka pani Forman :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, szczerze powiedziawszy czekam głównie na "Drżenie" a tak prócz tego to ciekawi mnie "Restart" reszt anie bardzo :D
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem ciekawa jak zakończy się seria od Jus ;)

      Usuń
  9. Ja czekam z niecierpliwością na obydwie powieści pani Forman, które ukażą się we wrześniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ta druga jakoś nie interesuje, chociaż okładki mają również ładne :))

      Usuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie kontynuacja "Zatraconych", ale nie wiem czy sięgnę po nią tuż po premierze. "Utrata" bardzo mi się spodobała, natomiast "Toxic" już mniej. Boję się, że może będzie w tym jakaś reguła i trzecia część będzie jeszcze gorsza...

    bookcasemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba pierwszą osobą, która pisze, że "Toxic" podobało jej się mniej niż "Utrata". Serio. Zawsze spotykałam się z odmienną opinią. Ale to dobrze, sama jeszcze w tym tygodniu otrzymam tę książkę, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę, a i "Wstyd" mnie porwie :))

      Usuń
  11. Najbardziej chyba nakręciłam się na "Klejnot" i ta boska okładka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Okładka jest śliczna, a ja dopiero niedawno odkryłam, że suknia tej dziewczyny tworzy taki diament czy coś :D

      Usuń
  12. Ciągnie mnie do ,,Restartu". Na pewno nie czekam na ,,Drżenie", bo po pierwszym tomie nie zamierzam kontynuować serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi oba tomy się podobały, nie wybitnie, ale mam do nich jakiś mały sentyment. Chcę poznać zakończenie, chociażby po to, by nie zostawiać niedokończonej serii :)

      Usuń