Wymianki są super ! [edycja u Katherine]

Udostępnij ten post

Tak, tak dobrze widzicie- prezentuję Wam kolejny post na temat wymiany książkowej. Z reguły to ja je organizuję i przyzwyczaiłam się do faktu, że wiem od kogo dostanę prezent. Tym razem jednak uległam pokusie dzięki Katherine, która tę wymianę przeprowdziła. Aż do otrzymania paczki nie wiedziałam ( chociaż podejrzewałam ;)) kto miał pecha dostać mnie :D Była to Asia, która niepotrzebnie się obawiała, ponieważ prezent bardzo mi się podoba !




Warunkiem było wysłanie jednej książki, listu oraz lakieru do paznokci. I trzeba było to ładnie zapakować, żeby osoba obdarowana czuła się jakby dostała prezent z okazji urodzin czy jakiejkolwiek innej, miłej chwili. To co widzicie na obrazku to rozpakowane i zapakowane z powrotem do zdjęcia perełki. :)

Do rzeczy- niby widzicie co tam jest, ale ja i tak muszę to skomentować ;) Po pierwsze książki- "Serce na talerzu", o którym nigdy nie słyszałam, ale bardzo lubię wydania romansów z Wydawnictwa Znak, więc sądzę, że ten tytuł powinien przypaść mi do gustu. "Szukając Alaski" Johna Greena czyli moje jedno wielkie "aaaaaaaaaaaaaa" jak to zobaczyłam :D Pragnę dodać, że w ankietce zgłoszeniowej, podałam propozycję tej książki jako bardzo pożądanej, ale nie sądziłam, że faktycznie ją otrzymam ! Oba tytuły były zapakowane w piękny złoty papier, który niestety nie wytrzymał mojej niecierpliwości ;))

Potem widzicie sok (?) winogronowy ( wybacz Asiu nie mam pod ręką Twojego listu, i nie bardzo pamiętam co to dokładnie jest ), lakier o kolorze śliwki, czyli kolejne zachwyty po otworzeniu paczki ( mam go właśnie na paznokciach), świeczkę o pięknym zapachu, który coś mi przypomina i za nic nie wiem co, żel pod prysznic ( Asia wyczaiła moją kolejną słabość ^^) oraz Nutella, której nigdy nie jadłam :D

Z tyłu widzicie jeszcze w tej niebieskiej kopercie- list oraz obok- śliczną zakładkę z motylkiem, który otwiera skrzydełka (!). To wszystko było zapakowane w ten czerwony woreczek i opakowane masakrycznie wielką ilością folii bąbelkowej ( kto nie lubi folii bąbelkowej??).

Także podsumowując- jestem niezmiernie zadowolona z wymianki. Kasiu, jeśli jeszcze kiedykolwiek się na nią zdecydujesz, to się piszę ! ;)) Asiu- Tobie z kolei dziękuję za piękną, wielką i idealnie trafiającą w mój gust paczkę. ♥

Ja mój prezent wysyłam we wtorek ( albo we środę, ale raczej we wtorek) i mam nadzieję, że odbiorczyni będzie chociaż w połowie tak bardzo nią zadowolona jak ja :))

39 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z wymiany no i przede wszystkim z paczuszki, która jest nawiasem mówiąc cudowna! Zazdroszczę ci "Szukając Alaski" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że paczka wymiankowa przypadła Ci do gustu. Gorzej, jakby była książka, której nie miałabyś ochoty czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na taką nie trafiłam w paczce wymiankowej ;)

      Usuń
  3. Ooo, Asia zrobiła Ci naprawdę świetny i bardzo kreatywny prezent! :D To wszystko ślicznie się prezentuje i wyobrażam sobie Twoje szczęście po otworzeniu paczki :D Pewnie szczerzyłaś się jak obłąkana, haha :P (ja po Twojej wymianie mam same fajne odczucia^^)

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK ! Miałam takiego wielkiego banana na twarzy, że po pewnym czasie mnie to już bolało :D
      Dziękuję Ci bardzo i mam nadzieję, że jeśli jeszcze kiedyś taką zorganizuję to też weźmiesz udział :)

      Usuń
  4. Jaka cudowna paczuszka *.*
    Chyba kiedyś się skuszę na wymiankę ^.~
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianki :) :) czuje się jakby to było wieki temu :P kiedy planujesz swoją? super, że ta wymianka odpowiadała Twoim gustom :)" wtedy jest ona jeszcze bardziej fajna |!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam wymiankę na wrzesień, ale jak na razie nic z tego. Tematy nawet mam, gorzej z czasem :)

      Usuń
  6. Super nabytki :))
    Sama muszę kiedyś wziąć udział w takiej wymianie. To super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się udało, bo radość jest nieziemska :)

      Usuń
  7. Paczuszka naprawdę cudowna, więc nie dziwię się, że jesteś zadowolona :D "Szukając Alaski" czytałam i bardzo mi się podobało, ale mimo, że od dawna planuję, cały czas nie mam jeszcze swojego egzemplarza. Jestem zauroczona tym lakierem do paznokci, będę musiała taki poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć Green nigdy do końca mnie nie satysfakcjonuje, to coś ciągle ciągnie mnie do jego twórczości :)
      Lakier na paznokciach prezentuje się niesamowicie ! <3

      Usuń
  8. Bardzo się cieszę, że paczka przypadła Ci do gustu. :D I książki i dodatki. :) Może troszkę przesadziłam z folią bąbelkową, ale chciałam mieć pewność, że zawartości nic się nie stanie.
    P.S. Dziękuję za maila. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja uwielbiam folię bąbelkową, więc wcale nie narzekam :D Raz jeszcze pięknie dziękuję :)

      Usuń
  9. Często wymieniam książki na LC ale to bez dodatkowych przyjemności :) Co skłania mnie do udziału w zabawie w takiej formie :) Cudowna przesyłka i życzę Ci więcej takich przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wymieniam na lc, ale to nic w porównaniu z radością otwierania TAKIEJ paczki :D

      Usuń
  10. Och! Sama chciałam wziąć udział, ale całkowicie zapomniałam!! Dostałaś niesamowite prezenty! Zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość będziesz pamiętać :))

      Usuń
  11. Ale świetna paczka, zazdroszczę że wzięłaś udział w takiej wymiance, sama z chęcią kiedyś zgłoszę się do czegoś takiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana ^-^
    Ojej zazdroszczę ci super paczka. O i widzę Johna Greena nie czytałam tej jego powieści może kiedyś. Gratuluję!
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam jak dotąd GNW i "Papierowe miasta". Nie pojmuję fenomen autora, ale mimo wszystko ciągnie mnie do jego powieści :)

      Usuń
  13. Jaki cudowny prezent! Następnym razem jak zorganizujesz wymiankę na swoim blogu jak kiedyś koniecznie mnie powiadom - z ogromną przyjemnością wezmę udział :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Libster Blog Awards! :3 Więcej szczegółów na:http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award6.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Na bloga trafiłam przypadkiem, ale widzę, że akcja naprawdę świetna. Cudowny prezent i niejeden chciałby taki dostać – sama się do nich zaliczam :).
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    www.nalogowy-ksiazkoholik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuuuucham?! Nigdy nie jadłaś Nutelli?! O rany! Jakże puste musiało więc być twoje życie do tej chwili, gdy w końcu jej skosztowałaś! :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń