Stosik [ WAKACYJNY ]

Udostępnij ten post


Witajcie ! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was coś co tygryski lubią najbardziej, czyli stosik <3
Nie oszukujmy się- każdy z nas lubi popatrzeć sobie na zdjęcia książek, najlepiej własnych, ale zawsze można pooglądać czyjeś ;)
Prezentuję Wam stos książek, które przybyły do mnie w okresie wakacji. Od razu uprzedzam, że przez te dwa miesiące nie kupiłam żadnej książki ( cel spełniony !), wyjątek stanowi zamówienie na początek roku szkolnego złożone w sobotę ( to już nie wakacje :D), oraz książki, które kupiłam w czerwcu a dotarły w lipcu ;)


1. "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele"- Jennifer Echols- wymiana na lc, jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie książek.

2. "Jesteś zagadką"- Kendall Ryan- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Pascal, przeczytane, polubione, recenzja jeszcze w tym tygodniu.

3. "Nie mów mi co mam robić"- Alice Clayton- również recenzencki od Wydawnictwa Pascal, najlepsza część serii, o tym też w  tym tygodniu :)

4. "Z Tobą się nie nudzę"- Alice Clayton- j.w POCZYTAJ

5. "Spróbujmy jeszcze raz"- Abbi Glines- j.w POCZYTAJ

6. "Serce z kryształu"- Frederick Lenoir- nagroda od magazynu Fanbook za recenzję.

7. "Wróżbiarze"- Libba Bray- wygrana w konkursie.

8. "Lato drugiej szansy"- Morgan Matson- druga najbardziej wyczekiwana książka ever :D Wygrana w Oli z http://addictedtobooks.blog.pl/

9. "W pół drogi do grobu"- Jeaniene Frost- wygrana u Lexiss, po roku czasu wreszcie mam pierwszy tom i mogę zacząć czytać ;)

10. "Zanim nadejdzie ciemność"- Susan Wiggs- kupione na http://3telnia.pl/

11. "Pomiędzy"- Tara Hudson- j.w

12. "Dobrani"- Ally Condie- j.w


Jak widzicie znalazło się coś z wymiany, coś do recenzji, coś wygranego i coś kupionego. Ostatnie trzy książki to zamówienie robione razem z koleżanką, za każdą z tych książek zapłaciłam około 10 zł, więc się opłacało ;)

Na dobry początek roku szkolnego zrobiłam kolejne zamówienie, a nawet dwa. Książki oczywiście pokażę w stosiku, a jeszcze wcześniej na INSTAGRAMIE, więc zapraszam serdecznie :)
Tradycyjnie- coś polecacie, odradzacie?

Zaczynam właśnie trzecią klasę technikum, więc nauki jest więcej, także na blogu będzie mnie mniej. Wrzesień jeszcze powinien być obfity, jako że mam dużo przeczytanych, a nie zrecenzowanych książek :) Za dwa tygodnie po raz kolejny wybywam na praktyki, a na następne wolne dni będę musiała poczekać.  Także nie zniechęcajcie się, zaglądajcie dalej, stawiam sobie cel trzech postów w tygodniu, zaczynając od października :)

29 komentarzy :

  1. Czytałam tylko Wróżbiarzy. Całkiem przyjemne i momentami dosyć śmieszne, ale to taka książka na jeden raz - przeczytać i zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik!
    Nie czytałam niczego, ale zastanawia mnie "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć, że nie było to to czego oczekiwałam, ale całkiem przyjemnie mi się czytało :)

      Usuń
  3. Chcę "Pomiędzy"! DAJ! Proooooszę! :)
    Mam nadzieję, że recenzja tej książki pojawi się jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po głębszym zastanowieniu doszłam do wniosku, że nie dam :D

      Usuń
  4. "Z tobą się nie nudze" i "Spróbujmy jeszcze raz" koniecznie muszę przeczytać! "Lato drugiej szansy" czeka na półce i miałam ją przeczytać we wakacje, no ale niestety się nie udało. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w planach wakacyjnych "Lato drugiej szansy", ale wyszło jak wyszło :)

      Usuń
  5. "Zanim nadejdzie ciemność"- Susan Wiggs- to sama czytałam i polecam. Powodzenia w szkole, na moim blogu ankieta zapraszam do głosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zauroczona inną książką Wiggs- "Ich pięcioro", również polecam :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tych "Wróżbiarzy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na tak grube tomiszcze, to musi być tam coś ciekawego :)

      Usuń
  7. Cudny stosik, gratuluję :D Czytałam "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" świetna książka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie podobała się tak bardzo jak się tego spodziewałam, ale mimo wszystko była okej :)

      Usuń
  8. Niestety, nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek.. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "W pół..." i zaintrygowana tytułem lecę do recenzji "Z tobą się nie nudzę" :D Choć pachnie romansidłem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest romansidło, na dodatek druga część, ale jest to tak zabawna seria książek, że je polubisz :)

      Usuń
  10. Uwielbiam patrzeć na takie duże stosiki, chociaż jednocześnie budzą moją zazdrość ;) Najbardziej chciałabym dostać w swoje ręcej "Jesteś zagadką", ostatnio mam ochotę na tego typu książki.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie mój jest duży, ale znajdą się blogerki, które mają o wiele bardziej pokaźniejsze stosy, więc wiem jak to jest :D Moja opinia na temat "Jesteś zagadką" już w niedzielę :)

      Usuń
  11. Drugą i trzecią książkę chcę, pozostałe mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie mów mi co mam robić"- serdecznie polecam ^^

      Usuń
  12. Mnie akurat "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" nie przypadła do gustu. Może z Tobą będzie inaczej.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka Echols już za mną i szczerze powiedziawszy szału nie było, chociaż historia mi się podobała :)

      Usuń
  13. Wróżbiarze bardzo mi się podobali, za to znudzili mnie Dobrani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za późno się zorientowałam, że "Dobrani" to pierwsza część serii, a u nas nie wydają pozostałych :/

      Usuń