Podsumowanie miesiąca- sierpień 2015

Udostępnij ten post

Witajcie kochani w to piękne wrześniowe popołudnie. Wierzyć mi się nie chce, że już jutro zaczynam kolejny rok nauki, tym razem trzecią klasę. Kiedy to zleciało?
Wspominałam już kiedyś, że gdyby nie to, że we wrześniu rozpoczyna się rok szkolny, to byłby on moim ulubionym miesiącem. Uwielbiam jesień !
Jednak wracając jeszcze na pięć minut do sierpnia- czas na podsumowanie miesiąca. :)

Sierpień zleciał niesamowicie szybko, ale jakoś niekoniecznie aktywnie. Ważną, a może nawet najważniejszą rzeczą, która mi się przytrafiła, jest coś czym chwaliłam się już na instagramie, a może nawet i tu na blogu. Mianowicie w lipcu zaczęłam kurs na prawo jazdy, a dokładnie 3 sierpnia odbyłam swoją pierwszą jazdę, a potem jeszcze kilka kolejnych. W życiu bym się nie spodziewała, że tak spodoba mi się siedzenie za kierownicą i świadomość, że to ja mam władzę nad autem, a nie odwrotnie. Ale przerażona byłam i dalej jestem. Jako życiowa panikara nie mogłoby być inaczej :D

W lipcowym podsumowaniu wspominałam, że w sierpniu chcę się skupić głównie na pozycjach bibliotecznych. I to akurat mi się udało. Jednak w tym czasie wzięłam udział w kolejnych dwóch zabawach, znanych jako Book Tour. A najfajniejsze jest to, że zapisałam się do czterech kolejnych takich akcji. Zabierzcie je ode mnie, bo kuszą i kuszą :D

Jeszcze w tym tygodniu startuję z nową odsłoną prywatnego wyzwania 10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego. Spodobał mi się ten pomysł, więc będę go kontynuować. Wszystko podpatrzone u Marzeny oczywiście :)


Książki:



  • "Mroczne umysły"-Alexandra Bracken
  • "Jesteś zagadką"-Kendall Ryan
  • "Tak krucho..."-Tammara Webber
  • "Mgła"-Carla Neggers
  • "Siostry na lato"-Mary Alice Monroe
  • "Dworek pod lipami"- Anna. J. Szepielak
  • "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele"- Jennifer Echols
  • "Żar letniej nocy"-Kimberly Lang ( przeczytane po raz kolejny, nieuwiecznione na zdjęciu)
  • "Pierwszych Piętnaście Żywotów Harry'ego Augusta"-Claire North 
  • "Goniąc cienie"- Marta Bilewicz
  • "Nie mów mi co mam robić"- Alice Clayton ( zdjęcie zrobiłam wcześniej, niż przeczytałam książkę)

Filmy:
-Gorący pościg
-Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów
-Dirty Dancing

Seriale:
Chciałam ponownie zacząć oglądać Roswell, ale zabrakło mi czasu. Skończyło się na jednym odcinku. Oprócz tego niesiona falą zachwytów nad Teen Wolf 'em obejrzałam kolejny odcinek. Szaleństwo.

Inne:
Podsumowanie lipca
Sierpniowe zapowiedzi
Noc Książek w Multikinie
Fotorelacja z wymiany
LBA
Q&A 123
Filmowa Dominika
Summer Reader Book Tag


Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- Przeczytałam "Mroczne umysły" Alexandry Bracken.
Wyzwanie biblioteczne- Przeczytałam 3 książki wypożyczone z biblioteki. W wrześniu mam zakaz chodzenia tam :)

Plany:
Biblioteka kusi mnie niesamowicie, ale trzymajcie kciuki za moją silną wolę :D Chcę nadrobić coś z mojej prywatnej kolekcji, trochę z wyzwania Kiedyś przeczytam i oczywiście Book Tour'y.

Zajrzyjcie:
Piękne video na temat bezwarunkowej miłości.
Wydawnictwo Filia pokazuje jak powstawała "Ekspozycja" Remigiusza Mroza. Jak tu ich nie kochać ^^
Kod Agaty Christie- przeczytaj i zobacz do jakich wniosków doszli naukowcy :)
Świetny wywiad z Magdaleną Witkiewicz, który przekonał mnie do sięgnięcia po jej książki. Jeśli są tak pozytywne i wzruszające jak autorka to biorę w ciemno !
Jak żyją nadwrażliwcy? Moje odkrycie miesiąca.
A tutaj drugie odkrycie sierpnia- blog Weroniki, która pisze o kuchni i gotowaniu. Jasno, przejrzyście, konkretnie. Lubię to :D
A tutaj podobno  możecie sprawdzać swoje obliczenia z matematyki. Czy dobry program? To się okaże, ja jeszcze nie testowałam :)
Coś na poprawę humoru :)
Julka sprzedaje książki- zajrzyjcie i przekonajcie się czy jesteście zainteresowani :)
A Ola organizuje Wędrującą książkę z "Czerwoną Królową" !. Akcja nie ma ram czasowych, więc zapraszam :)

Ostatni punkt pojawia się w podsumowaniu po raz pierwszy, podczas przeglądania internetu znalazłam parę linków, którymi warto się dzielić :) To ściągnięta z anteny Szatynka w wersji mini. Dajcie znać jak Wam się podoba i czy chcecie, żebym to kontynuowała :)



15 komentarzy :

  1. Gratuluję wyników :) Ja mam jeszcze dwa lata do rozpoczęcia nauki jazdy, ale na samą myśl się boję. A Book Tour'y są niesamowite :) .Choć za jesienią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach na pewno będzie, ale satysfakcja również :)

      Usuń
  2. Ja do bibloteki nie chodzę, u nas nic kompletnie nie ma ciekawego :(
    Tobie gratuluję wynikówi zżyczę przyjemnego roku szkolnego ;)
    Pozdrawiam ksiazko.milosci.moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niby też nie było, a teraz siedzę przed katalogiem internetowym i same perełki wynajduję :D dzięki :)

      Usuń
  3. Ja w lipcu powróciiłam do wypożyczania z biblioteki, ale nie szaleję - na początek wzięłam jedną książkę, a za drugim razem trzy dosyć cienkie tytuły, więc liczę na to, że kolejka moich książek za mocno nie ucierpi...
    Ostatnio jest straszna faza na Teen wolfa a ja obejrzałam go dwa sezony i się zatrzymałam... Trzebaby wziąć i nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę samodyscypliny. W moim wypadku częściej wypożyczam niż kupuję :)

      Usuń
  4. Być może kiedyś polubisz wrzesień - w pewnym momencie wakacje będą dla Ciebie tylko dwoma tygodniami urlopu, które dostaniesz od swojego szefa. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mroczne umysły" to moja najukochańsza książka! Co do reszty, nie słyszałam (chyba) o żadnej z nich, prócz "Dziewczyny, która chciała zbyt wiele", ale być może kiedyś się z nimi zapoznam ^^
    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo podobała, chociaż najukochańszą bym jej nie nazwała. Chociaż... Liam <3

      Usuń
  6. Book Tour to fajna inicjatywa;) Ja również już dwa razy brałam udział:)
    Bardzo lubię jesień, wrzesień, październik:) Wtedy jakoś lepiej się czuję i lepiej mi się czyta:)
    Udanego semestru w szkole!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od BT się uzależniam :D Ja urodziłam się w październiku i w tym miesiącu spotykają mnie same fajne rzeczy :) Dziękuję :*

      Usuń
  7. Prawo jazdy mam już od dwóch lat, bardzo fajna sprawa! Życzę powodzenia na egzaminie!
    Chciałabym przeczytać "Nie mów mi co mam robić", jestem ciekawa tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak na razie też się podoba, chociaż egzamin mnie przeraża :) Dziękuję przyda się :)

      Usuń
  8. Gratuluję wyników i zaczęcia kursu! Też miałam jeździć we wakacje, ale koniec końców jakoś to moje lenistwo i wieczny brak czasu, nie pozwolił mi na to. :) Tyle ze ostatnio doszłam do wniosku, ze w ogóle nie nadaję się za kierownicę, bo jestem zbyt nerwową osobą i pewnie zabiłabym kogoś na drodze, z tym swoim temperamentem.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń