MY LITTLE PONY BOOK TAG

Udostępnij ten post

My Little Pony Book Tag jest autorskim pomysłem Izy z bloga http://isabelczyta.blogspot.com/, a mnie do zabawy nominowano, aż trzykrotnie, za co serdecznie dziękuję GosiJulii oraz Izie :)
Klikając w ich imiona, przeniesiecie się do ich wersji Tag'u.



Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
"Pułapka uczuć" Hoover. Emocje, zarówno te związane z rodziną, jak i reszta, aż kipią i wylewają się z kart powieści <3


Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej "czytelniczej karierze"
"Lato koloru wiśni" ! Będę Wam spamować tym tytułem dopóki go nie przeczytacie, albo dopóki znudzeni nie wyjdziecie z mojego bloga :D Co ja poradzę, że go uwielbiam? ;)



Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów
Silną i niezależną bohaterką jest Rose Hathaway z "Akademii Wampirów". Czy ma wielu adoratorów? Dwóch na pewno ;)


Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
"Ich pięcioro" Susan Wiggs. Wielu z Was pewnie nawet nie słyszało o autorce, a co dopiero o tym konkretnym tytule, a naprawdę warto !



Twilight Sparkle - Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Zastanawiam się nad Cath z "Fangirl", jednak mamy chyba za dużo wspólnych cech i za bardzo działałaby mi na nerwy, więc odpada. Ale za to Katy z serii Lux-



Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Shaw z "Buntownika" Jay Crownover. Ta dziewczyna momentalnie mnie skradła i była jasnym punktem książki wtedy, kiedy miałam jej ( książki) dość. Jest nieszczęśliwie zakochana...a przynajmniej jest jak ją poznajemy :)




Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment
Sentyment na pewno pozostanie przy tytule "Szeptem" Becci Fitzpatrick. Wydawać by się mogło, że dwa lata to niedługi okres czasu, a właśnie tyle minęło odkąd przeczytałam ten tytuł. Nie jestem do końca pewna czy teraz spodobał by mi się tak bardzo jak wcześniej, więc sentyment jakiś jest na pewno.

Tak to wszystko wygląda w moim wykonaniu. Nie nominuję nikogo konkretnego, bo dzisiaj kompletnie nie mam już na to siły. Ale spokojnie, będą jeszcze inne okazje :)
PS Zdjęcia pożyczyłam z bloga Izy, mam nadzieję, że to żaden problem :)

22 komentarze :

  1. Jak ja uwielbiam ten tag <3
    Muszę nareszcie nadrobić "Lato koloru wiśni". Nie zabijaj za to, że jeszcze go nie przeczytałam, zgoda? :D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda poświęcać blogerów :D Wybaczam :)

      Usuń
  2. Kocham ten tag <3 Jest po prostu słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Lato koloru wiśni'' to chyba pierwsza tak gruba książka (z tych młodzieżowych), w której bohaterowie od połowy nie uprawiają non stop seksu. Uwielbiam ją ;)
    Do ''Szeptem'' też mam jakiś sentyment, chyba ze względu na to, że to była praktycznie pierwsza seria, którą zebrałam w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Tam nawet konkretnego pocałunku nie było, a te w policzek były stokrotnie lepsze :))

      Usuń
  4. Oooo, uwielbiam ten tag, jest taki słodki i uroczy :3 Nie czytałam serii Szeptem, ale mam to zamiar zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak fajnie to zrobiłaś <3

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowy TAG :)
    Świetne odpowiedzi!
    Muszę poznać ,,Lato koloru wiśni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz, musisz :) Tym bardziej, że za niedługo będę miała dla Was niespodziankę związaną z tą książką :))

      Usuń
  7. Hej kochana :3
    A się przyznam że wkurza mnie ten kacykowy tag i że też zostałam do niego nominowana aż kilka razy. Ciekawe odpowiedzi ale ja tego tagu nie zrobię.
    Pozdrawiam ciepło ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tag jest strasznie uroczy, ja mam go dopiero przed sobą, ale już się cieszę! Faktycznie, o "Ich pięcioro" nigdy nie słyszałam, ale zaraz postaram się dowiedzieć czegoś więcej, skoro polecasz :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj, przeczytaj i daj znać co sądzisz :)

      Usuń
  9. Ja zdecydowanie bym się zaprzyjaźniła z Cath. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale ta dziewczyna momentami mocno działała mi na nerwy, a czasem przypominała też mnie :))

      Usuń
  10. Bardzo fajny tag mam ochotę go zrobić mogę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Shaw, w sumie. Tylko po części była nieszczęśliwie zakochana. :o Bo koniec końców... no wiemy jak to się wszystko skończyło. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku była ;) Wiem jak to się dalej potoczyło, ale mimo wszystko spokojnie mogę ją zaliczyć do tej kategorii :))

      Usuń