10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego

Udostępnij ten post

Cześć Wam ;)
Pamiętacie wyzwanie 10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego? Stworzyła je Marzena, i tak jak w 2014 roku, tak i teraz przyłączam się do zabawy. O co chodzi? O wytypowanie i przeczytanie 10 książek w ciągu roku szkolnego :)) Wypada jeden tytuł na miesiąc. Spotkałam się z twierdzeniem, że mam w planach przeczytać TYLKO te książki z listy. Wcale nie, one są uatrakcyjnieniem nauki i czytania. Dążę do poznania wytypowanych historii, ale świat się nie wali jak mi się nie uda :)

Na tegorocznej liście znajdują się tytuły, które swoją premierę miały dawno bądź nie, a ja mocno pragnę je poznać. Starałam się wybrać dla siebie takie książki, które mogę znaleźć w bibliotekach, pożyczyć od znajomych lub must have, które tak czy siak bym kupiła.




1. "Czas Żniw"- Samantha Shannon- przy okazji szumu wokół drugiej części nabrałam niesamowitej ochoty na tę książkę i jak dotąd ona nie zmalała.

2. "Upadli"- Lauren Kate- miał być film, chwilowo nic mi na ten temat nie wiadomo, ale to głównie z tego powodu ( i ślicznych okładek) chcę przeczytać chociaż pierwszą część.

3. "Kroniki krwi"- Richelle Mead- ADRIAN IWASZKOW ! To główny powód, dla którego chcę poznać tę serię :D



4. "Morze spokoju"- Katja Millay- jedna z głośniejszych premier ubiegłego roku, z którą ciągle jest mi nie po drodze.
PRZECZYTANE

5. "Niebo jest wszędzie"- Jandy Nelson- od dawna w planach, ale to z okazji premiery najnowszej książki autorki postanowiłam się spiąć i poznać coś starszego :)

6. "Girl Online"- Zoe Sugg- czyli książka z niesamowicie słodką okładką ;)



7. "Nie mogę powiedzieć Ci prawdy"- Lauren Barnholdt- nie zliczę ile już razy ten tytuł przewijał się na moim blogu, ciągle odkładany "na później". Może teraz mi się uda ;)

8. "Byliśmy łgarzami"- E.Lockhart- nie wiem o czym to jest. Tylko tyle co z opisu i tyle co przeczytałam w niektórych recenzjach. Kompletnie nie ogarniam zarysu fabuły, ale ta tajemniczość właśnie mnie przekonuje.
PRZECZYTANE

9. "Piękny drań"- Christina Lauren- kiedyś tam przeczytałam kilka dialogów i mocno utkwiły mi w pamięci. Poza tym mam praktycznie identyczny gust z pewną blogerką, której ten tytuł się podobał :)

10. "Hołd"- Nora Roberts- nawet nie wiecie jak długo nie czytałam nic od Nory. "Hołd" mnie motywuje ( bo film) i ciekawi ( bo zbrodnia). :)

Jak widać są tutaj różne książki, nie ma żadnej z poprzedniej edycji. Już nie mogę się doczekać czytania ^^

41 komentarzy :

  1. Morze spokoju, piękna książka. Osobiście ja uwielbiam. Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam Justyna z  książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie. Tyle osób mi ją poleca, że zaraz pęknę z ciekawości :D

      Usuń
  2. Jakbym wracała do szkoły, na pewno bym wzięła udział. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jeszcze sobie mogę pozwolić. Jeszcze dwa lata i finito ! :D

      Usuń
  3. Zarówno "Czas żniw" jak i "Morze spokoju" były dla mnie wspaniałymi książkami, jednak "Niebo jest wszędzie" jest najgorszą książką, jaką kiedykolwiek czytałam. ;/ I aktualnie nie ma siły, która skłoniłaby mnie do sięgnięcia po kolejną książkę tej autorki. ;) "Byliśmy łgarzami" niedawno skończyłam i była to dla mnie bardzo interesująca lektura, a tytuł "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" zdecydowanie do najlepszych nie należy. ;) Reszty książek nie czytałam i w sumie chyba nie mam ich w planach, jednak Tobie życzę powodzenia. :D Może też powinnam sobie coś zaplanować? O czym ja mówię, przecież i tak szybciej dane książki przeczytam, jeśli właśnie nie będą planowane. xD Miłej lektury! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Ile ludzi tyle opinii, ale faktem jest, że czytałam już te negatywne na temat "Niebo jest wszędzie". Niemniej jednak od dawna mam ochotę na ten tytuł :) "Nie mogę powiedzieć Ci prawdy"- też uważam, że nie będzie to nic ambitnego, ani może nawet interesującego, ale tak bardzo chcę wiedzieć o co chodzi, że nie ma siły ;)

      Usuń
    2. Jeśli więc o "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" chodzi, to nie nastawiaj się na sekret roku... Ja tak zrobiłam... Nie byłam zadowolona. xD

      Usuń
  4. Powodzenia zapraszam do siebie na nowe wpisy i ankietę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polecam "morze spokoju" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna, i już mnie ręce świerzbią by to poznać ^^

      Usuń
  6. Mam wielką ochotę na "Morze spokoju". Usłyszałam tyle dobrego, że nie mogę zliczyć! Girl Online bardzo polecam <3
    Miłej lektury!
    Twoja nowa czytelniczka :3
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i bardzo mnie zachęciłaś do tego aby podobny post zrobić u mnie na blogu :) Zaraz się za to wezmę :D Mam nadzieję, że Ci się uda i trzymam z całego serca za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę jakie książki Ty dopasujesz na swój rok szkolny ;)

      Usuń
  8. Niebo jest wszędzie. Przygotuj sobie pudełko chusteczek, bo bez łez na pewno się nie obędzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna opinia. I te chusteczki. Ostatnio mam nastrój na takie właśnie płaczki :D

      Usuń
  9. Upadłych odradzam, jakoś wyjątkowo nie przypadli mi do gustu... za to Piękny Drań jest fajny, a sama na pewno przeczytam Kroniki Krwi, mam już kupione trzy tomy, poluję jeszcze na jeden:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te okładki są tak cudne, że nie potrafię im odmówić. Chociaż pierwszej części :P Ja nie mam jeszcze żadnego z tomów KK, ale to da się nadrobić ;)

      Usuń
  10. Zdecydowanie polecam "Czas żniw" i jego kontynuacje, która jest jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ,,Kroniki krwi", ale bardzo dawno. Powinny Ci się spodobać. Adrian! :)
    ,,Czas żniw" też mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zestawienie. W takim razie powodzenia!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tą listą też o takim pomyślę ;) Jedyną książką z tej listy , którą czytałam jest "Niebo jest wszędzie", które naprawdę bardzo mi się podobało :) "Girl online" oraz "Morz spokoju" mam na półce i koniecznie muszę niedługo przeczytać ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zrobić, nawet jak nie wyjdzie, to fajna zabawa :)

      Usuń
  14. "Czas Żniw" - KOCHAMKOCHAMKOCHAM.
    "Upadli", o ile ludzie strasznie narzekają i krytykują tę serię, ja ją bardzo lubię, chyba głównie ze względu na sentyment, to była jedna z pierwszych serii PR przeczytanych przeze mnie. :) Tyle wspomnień!
    "Kroniki krwi" omójboże, jak ja okropnie strasznie kocham tę serię! I uwierz mi, że zobaczysz, iż Adrian nie jest jedyną zaletą tej serii <3
    "Piękny drań"! <3 O jeej, bardzo, bardzo polecam. :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, skoro Tobie 'Upadli" przypadli ( ależ rym) do gustu, to coś czuję, że i ja nie powinnam być zawiedziona :) Adrian może nie być jedyną, ale pewnie najlepszą zaletą serii <3

      Usuń
  15. Powodzenia Ci życzę ;) Ja też chciałabym w ciągu tego roku szkolnego przeczytać Girl Online ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie "Byliśmy łgarzami" to najlepsza powieść jaką czytałam ostatnio :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja prawie same negatywne opinie spotykam :P

      Usuń
  17. Czytałam Morze spokoju, w tamtym roku właśnie i naprawdę jest rewelacyjna. Uwielbiam ją i kiedyś na pewno do niej wrócę :)
    Niebo jest wszędzie natomiast trochę mnie rozczarowało, a zwlaszcza główna bohaterka, która działała mi strasznie na nerwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Morze spokoju" polecają praktycznie wszyscy, a ja bardzo lubię te klimaty i wręcz nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  18. Hej, kurczę takie wyzwanie fajne nawet, ale ja często zmieniam plany więc by mi nie wyszło. O "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" czytałam, całkiem fajna powieść.
    Miłego czytania :*
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak nie wyjdzie to fajna zabawa :)

      Usuń
  19. Kilka książek z twojej listy czytałam a kilka mam w planie, może przyszedł na nie właśnie czas ? :D

    Zapraszam również do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń