Zapowiedzi- sierpień 2015 #14

Udostępnij ten post

Witam Was w już 14 odsłonie zapowiedzi książkowych ! Czym tym razem zaskakują nas Wydawnictwa?

"Jak być szczęśliwym ( albo chociaż mniej smutnym)" to z tego co mi wiadomo kreatywna książka, którą po prostu muszę nabyć ! Do tego ta okładka- prosta, minimalistyczna, na wzór wyrwanej kartki z notesu *.* "Nie mów mi co mam robić", czyli trzecia część serii Nie dajesz mi spać. Za kilka dni opowiem Wam co nieco o poprzednim tomie, który dostałam od Wydawnictwa :) Wszędzie szukałam dokładnej daty wydania "Ocalonej" i wszędzie widzę tylko nazwę miesiąca. Także jeśli ktoś zna, byłabym wdzięczna za informację :) Sama historia mocno mnie ciekawi, poza tym ta okładka <3 "Wyspa potępionych" jest miłym dodatkiem, jako, że bardzo chcę zobaczyć film- Następcy. I ostatni tytuł- "Porządek rzeczy" od Wydawnictwa Dreams, na który czekałam z utęsknieniem. :)

Dzisiejsze zapowiedzi upłynęły pod znakiem ładnych okładek, więc mam nadzieję na równie dobrą treść :) Pochwalcie się na co Wy czekacie?


14 komentarzy :

  1. Muszę przeczytać pierwszą część "Nie dajesz mi spać" :)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu: k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Porządek rzeczy" chyba zainteresował mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładkę ma cudną, oby treść była jeszcze lepsza :)

      Usuń
  3. "Jak być szczęśliwym" koniecznie muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim interesuje mnie "Porządek rzeczy", ale jest jeszcze kilka innych książek, które chcę przeczytać :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sierpniu nie ma aż tyle ciekawych premier co w sumie jest dobre :)

      Usuń
  5. ,,Ocalona" ma naprawdę zachęcającą okładkę, ale niestety ja też nie znalazłam dokładnej daty premiery :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, czasem podają, że jesień 2015, czasem że sierpień i ma mętlik w głowie :D

      Usuń
  6. O raju ale super książki! :D Chcę oczywiście przeczytać wszystkie. "Porządek rzeczy" chyba mnie najbardziej ciekawi. Jak i również "Ocalona". No okładki śliczne ale co tam ja jestem ciekawa treści.
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem bardzo, bardzo zmobilizowana do zdobycia "Jak być szczęśliwym". Wydaje mi się, że ta pozycja może mi się przydać w nadchodzących dniach. :) "Ocalona" wygląda fajnie, zresztą wiem, że za granicą cieszy się wielką popularnością, także pewnie koniec końców będę wypatrywać premiery. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się przydała "Jak być spokojnym, i nie dać się porwać panice " :D Od razu bym zakupiła, jeśli by taka istniała :D

      Usuń