Podsumowanie miesiąca- lipiec 2015

Udostępnij ten post

Witajcie w wakacyjnym podsumowaniu miesiąca !

Zauważyłam, że moje czytelnicze miesiące zawsze się przeplatają. Luty, maj, lipiec były bardziej obfite w książki, a natomiast marzec czy czerwiec już niekoniecznie ;) Pozostaje mi trzymać kciuki, aby sierpień mnie nie zawiódł ;)

Prywatnie lipiec to dla mnie miesiąc nauki, jako że rozpoczęłam naukę na prawo jazdy. Jest trudno, boję się strasznie,a w poniedziałek mam swoją pierwszą jazdę. Jestem życiową panikarą, denerwuję się najmniejszą nawet pierdołą i wszystko przeżywam. Ale czuję też jakiś płomyk podekscytowania, więc nie jest najgorzej :)

W lipcu dostałam też dwa kolejne egzemplarze recenzenckie, tym razem od Wydawnictwa Pascal ^^ Ktoś zgadnie jakie tytuły? Zdradzę tylko, że jestem nimi bardzo podekscytowana i są znane :) Moja radość jest tym większa, że to Wydawnictwo wyszukało mnie, a nie ja ich, chociaż nie ukrywam od dawna miałam ochotę na nawiązanie współpracy :)

W sierpniu czeka na Was fotorelacja z Amerykańskiej Wymiany oraz post z odpowiedziami z czerwcowego konkursu :)

A jeśli jesteśmy w temacie wymian, na blogu pojawiła się ankieta na ich temat (chętni mogą jeszcze odpowiadać, jestem wdzięczna za każdy głos). Ze wszystkim Was jeszcze zapoznam w osobnym poście, ale jedno jest pewne- rozjaśniliście mi trochę w głowie i podsunęliście pomysły ^^

Dzisiaj wróciłam też z Nocy Książek w Multikinie, może też byliście ;) To była mocno spontaniczna decyzja, bałam się, że nie starczy dla mnie biletu, ale moje obawy okazały się bezpodstawne :) Drugi raz brałam udział w takiej akcji i było równie świetnie co przy pierwszej. A jakie filmy widziałam? Premierowo- Papierowe miasta ( jak można stworzyć taki GENIALNY film? ♥), Z dala od zgiełku, Najdłuższa podróż oraz Gwiazd naszych wina. Wszystko pojawi się w następnym tygodniu, w osobnej poświęconej ku temu notce :)

Wzięłam też udział w Book Tour. Nawet podwójnie ;) Raz u Izy, a raz u Michaliny. To świetny sposób, aby zapoznać się z książką, więc sama też mam w planach zorganizować takie coś :) Mam trzy typy książek, możecie wstępnie zacząć głosować ;)

" Odlot"- Jennifer Echols
"Buntownik"- Jay Crownover
"Sklep na Blossom Street"- Debbie Macomber
Przeczytałam 10 książek, co uważam za bardzo dobry wynik, jedne oczywiście gorsze, drugie lepsze, wszystko będzie na blogu :)

Książki:




Filmy:
-Duma i uprzedzenie
-Teen Beach 2
-Nie ma to jak bliźniaki: Film
-Pitch Perfect 2

Seriale:
Zrobiłam drugie podejście do Teen Wolfa, kilka odcinków zobaczyłam i na tym by się to skończyło. Przynajmniej chwilowo :)

Inne:
Podsumowanie czerwca
Lipcowe zapowiedzi
Stosik
Liebster Blog Award
Doggy Book Tag
Liebster Blog Award
Filmowa Dominika

Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- Sukcesywnie i powoli zmniejszam ten stosik, tym razem o 2 książki- "Napisz do mnie" i "Sny" :)
Wyzwanie biblioteczne- 4 książki pożyczone i przeczytane :)

Plany: 
Po raz kolejny skupiam się na tytułach bibliotecznych, jako że ciężko mi się powstrzymać i ciągle chodzę do biblioteki :)) Poza tym jakaś książka ze stosiku Kiedyś przeczytam oraz drugi z egzemplarzy recenzenckich :) Reszta wyjdzie w trakcie :)


34 komentarze :

  1. Gratuluję udanego lipca, u mnie również ten miesiąc wypadł całkiem dobrze :) Czekam na Twój Book Tour :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu przeczytanych książek i z niecierpliwością czekam na recenzje "spróbujmy jeszcze raz" oraz "after". I nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę że widziałaś już papierowe miasta! Co do twojej wymiany to jestem za "odlotem" gdyż bardzo chciałabym zapoznać się się tą książka. No i gratuluję nawiazązanej współpracy z wydawnictwem Pascal i powodzenia z prawkem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Spróbujmy jeszcze raz" w przyszłym tygodniu, a co do "After", to muszę zrobić dokładną rozpiskę, żeby o niczym nie zapomnieć :)) Papierowe miasta są genialne, już jutro coś więcej na ten temat :) Dziękuję za pozytywne słowa i wyrażenie swojej opinii co do BT :)

      Usuń
  3. Czytałam tylko After i dla mnie to była masakra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też niespecjalnie się podobało :)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy z Pascalem i wyników książkowo-filmowych! Czekam na opinie o filmach i wszystko co masz w zanadrzu. :)
    Miłego sierpnia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj Domi u Ciebie wszystko jest w "kolejnym poście" haha :D ja też jestem panikarą! I to jaką! :D nawet sobie nie wyobrażasz! :D Też kiedyś chciałam obejrzeć Teen Wolf'a ale stwierdziłam, że uporam się najpierw z Pretty Little Liars, potem z pamiętnikami wampirów a potem chwyce za Teena.... niestety lub stety na ekrany monitora wyszedł Dragon Ball wiec... no sama rozumiesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mogę poradzić ? Mam tak dużo do napisania :D Panikarstwo to coś z czego bardzo chciałabym się wyleczyć ;)

      Usuń
  6. Bardzo dobry miesiąc za Tobą, oby sierpień też był fajny ;)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ''Buntownika'' i bardzo mi się podobał ;)
    Jestem również ciekawa twojej opinii o After. A jeśli chodzi o Teen Wolf to też miałam dwa podejścia przy czym za pierwszym razem obejrzałam chyba ze 3 odcinki, potem kilku miesięczna przerwa i jakiś miesiąc temu znowu zaczęłam. Jakoś szczególnie mnie nie zachwyca, więc oglądam co kilka dni po odcinku czy dwa jak chcę odpocząć od książek. Przyznam szczerze, że głównie oglądam Wolfa dla Dylana, którego gra aktorka jest genialna (i jest całkiem niezły ;D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do After to mamy chyba odmienne zdanie :) Dylan jest naprawdę niezły ;))

      Usuń
  8. Stąd nie czytałam niestety nic, ale kilka książek mam w planach. Zauważyłam też przepiękny słoiczek z karteczkami w środku? No, ale w każdym razie świetny i mi przydałaby się jego większa wersja na zakładki :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :) sama go robiłam, zainspirowana innymi takimi słoiczkami na zaprzyjaźnionych blogach ;) Doszłam jednak do wniosku, że sama wolę dobierać sobie lektury na zasadzie ochoty, więc Book Jar przynajmniej ładnie wygląda :))

      Usuń
  9. Lipiec u Ciebie był cudowny, ja ze swojego też jestem zadowolona! :)
    Papierowe miasta widziałam w czwartek, a jutro znowu się wybieram, bo mama bardzo chce zobaczyć :D
    Oby sierpień nie miał tendencji spadkowej, jak wspomniałaś, trzymam kciuki również za prawo jazdy, ja chociaż od roku już mogę je robić, postanowiłam, że trochę z tym poczekam i pewnie zacznę we wrześniu, na ostatni miesiąc moich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierowe miasta to film, który mogłabym oglądnąć drugi i trzeci i czwarty raz, tak bardzo mi się podobał ;) Widziałam, że byłaś na prapremierze ( chyba tak się to nazywa), więc gratuluję :)) Kciuki się na pewno przydadzą :)

      Usuń
  10. Miałaś bardzo dobry lipiec, gratuluję ;)
    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję świetnego wyniku! Życzę aby sierpień był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam Book Tour, więc cieszę się, że Ty też chcesz zorganizować. Jestem za ,,Buntownikiem" albo ,,Odlotem" :)
    Świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak wiele książek na liście no, no :D
    Ojej czytałaś "Odlot" ja też. Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wyniki:)
    I jak się podobało Pitch perfect 2? Ja osobiście bardzo lubię, ale pierwsza część lepsza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobało ! Na chwilę obecną nie potrafię stwierdzić, która była lepsza :))

      Usuń
  15. Gratuluję wyników i postępów w wyzwaniu "Kiedyś przeczytam" :)

    OdpowiedzUsuń