Fotorelacja z Amerykańskiej Wymiany

Udostępnij ten post

Bardzo Was przepraszam, że musieliście tyle czekać na fotorelację, jednak moje zapominalstwo i lenistwo miało nade mną władzę. Serio. Najpierw zapomniałam, potem mi się nie chciało. :D
Ale zebrałam się w sobie, bo przecież chcąc rozpocząć kolejną wymiankę, nie mogę zostawić poprzedniej niedomkniętej :) Zapraszam do podziwiania naszych paczek !



1. Prezent Justyny
2. Prezent Ani
3.Prezent Diany
4. Prezent Julii
5. Prezent Oli
6. Prezent Izy
7. Prezent Kasi
8. Prezent Gosi
9. Prezent Dominiki

Tradycyjnie proszę was o sprawdzenie, czy nie namieszałam w Waszych imionach, bo już mi się to zdarzyło :D


24 komentarze :

  1. Szkoda, że nie wzięłam udziału, może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja może wezmę w tym udział następnym razem :) Jeszcze zobaczę :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli następna wymianka nie będzie w sierpniu to biorę udział. W tym miesiącu ogłaszam stan "jestĘ bankrutĘ" :D więc nie da rady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zagwarantuję Ci kiedy dokładnie się zacznie, ale planowałam na przełomie sierpnia/września, więc może jak nie pierwszy to drugi miesiąc :))

      Usuń
  4. Świetna sprawa z tą wymianę. Na pewno wezmę udział w następnej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie udało mi się wziąć udziału ale mam nadzieję, że będzie jeszcze następna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to prawdziwe cuda ! Szkoda że nie wzięłam udziału, może następnym razem :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaginiona dziewczyna - tak strasznie bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paczuszki :) "Dotyk Julii"czytałam i świetna książka.W tej okładce wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję przeogromnie, że nie udało mi się wziąć udziału. Obym na następną się załapała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję na koniec sierpnia/ wrzesień tak mniej więcej :))

      Usuń
  10. Kiedy następna wymianka? :O

    Nominowałam Cię do Podróż Marzeń Book Tag. Link poniżej:
    http://drugastronaksiazek.blogspot.com/2015/08/podroz-marzen-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następną wymiankę planuję na przełomie sierpnia i września :)
      Dziękuję za nominację :)

      Usuń
  11. Ile wspaniałości! Można nacieszyć oko zawartościami paczek :-)

    OdpowiedzUsuń