Zapowiedzi- lipiec 2015 #13

Udostępnij ten post

W tym miesiącu, zapowiedzi pojawiają się z jednodniowym poślizgiem, a to wszystko przez to, że cierpię na chroniczny brak czasu ;) Nie ma mnie w domu, siedzę na polu. A jak w domu się pojawię to raczej czytam niż piszę i tak się sprawy mają :D Poza tym w dalszym ciągu mam problemy z dodawaniem zdjęć z laptopa i robię to z drugiego komputera, co lekko doprowadza mnie do szału. Ale zgodnie z tematem- zapowiedzi ^^ 






"Origin" to OBOWIĄZKOWA pozycja na mojej liście czytelniczej, jednak tak jak było z wcześniejszymi tomami,  chwilowo wstrzymuję się od zakupu. Wiecie- oczekiwanie zwiększa apetyt i te sprawy ;D "Grając w miłość" to kolejny, szósty (?) już tom Rosemary Beach, tym razem opowiadający o Grancie. Moim ukochanym i jednym z najulubieńszych bohaterów. ^^ "Fangirl", czyli kolejna, nowa Rowell. Oby była bardziej szałowa i mniej cukierkowa od swojej poprzedniczki.
I na sam koniec coś co tygryski lubią najbardziej, czyli "Jesteś zagadką". To chyba nowe nazwisko u nas, a fabuła skupia się mniej więcej na facecie cierpiącym na amnezję. I okładkowo sądzę, że będzie też coś romansopodobnego ;)

Dwie pozycje z początku, a dwie z końca miesiąca, takie rzeczy ;) W tym miesiącu w sumie skromnie, bo tylko 4 tytuły, ale uważam, że to i tak dość :D

Już na jutro zaplanowałam stosik ze zdobyczami z maja i czerwca, i wierzcie mi-jest na co popatrzeć ;)

A dzisiaj życzę Wam dobrej nocy :*

9 komentarzy :

  1. Ja tez ostatnio cierpię na brak czasu :(
    Jestem bardzo ciekawa Fangirl ponieważ dużo osób ja wychwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam książki Abbi Glines i na tę również mam ochotę.Jednak poczekam,aż znajdzie się w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ciężko widzę. Ja jeszcze kiedyś jak byłam mała i u dziadków mieliśmy pole to uwielbiałam pomagać i tam siedzieć :D
    Czekam na recenzje "Jesteś zagadką" i "Grając o miłość" bardzo mnie ciekawi jakie są.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ta seria "Obsydian" bo słyszałam o niej dużo dobrego, ale też trochę złego. Nie wiem czy mam się za nią zabierać.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy mam ochotę na którąkolwiek z tych książek.

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Origin... co ja bym dała za przeczytanie teraz tej książki! No, ale i mi udziela się brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych które wymieniłaś chciałabym przeczytać "Fangirl" i "Grając w miłość" :)

    k-siazkowyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam nadzieję, że ,,Fangirl" okaże się mniej słodka od poprzedniej książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany. 3 z 4 książek, które przedstawiłaś, czytałam. Juhu. To chyba dobrze, że wychodzę na prostą, nie? W końcu i tak mam ponad 130 książek w kolejce do przeczytania. PAPIEROWYCH. O ebookach nie wspomnę.
    "Grając w miłość" szóstym tomem jest w Polsce, w USA jest siódmym, bo mają jeszcze jedną książkę o Rushu i Blaire - całą z perspektywy Rusha, która, nawiasem mówiąc - jest ABSOLUTNIE CUDOWNA. Kocham ją i mam nadzieję, że wydawnictwo kiedyś sobie o niej przypomni. ;)
    "Fangirl" jest cudowne, ja się odnalazłam w niej wyjątkowo dobrze, no ale cóż. Sama fangirluję masę produkcji, masę osób, więc... Utożsamianie się z bohaterką - JEST.
    "Jesteś zagadką" mnie ciekawi, natomiast nie jestem pewna czy będę ryzykować. Raczej pokczekam na pierwsze opinie. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń