Podsumowanie miesiąca- czerwiec 2015

Udostępnij ten post

Po dość czytelniczym maju ( przeczytałam 12 książek ) wiedziałam,  że czerwiec spędzę raczej ubogo. I w sumie jeśli patrzeć na ilość to szału nie ma. Ale jeśli spojrzeć na grubość czy na ilość stron- o to proszę państwa jest rewelacyjnie :)

Ubiegły miesiąc był dla mnie przede wszystkim czasem zapinania wszystkiego na ostatni guzik. Poprawiłam wszystko to, co tylko dałam radę, niektóre rzeczy odpuściłam, ale i tak jestem z siebie dumna, ponieważ drugą klasę technikum ukończyłam z średnią 4.5. Nie wszystko się udało, wiem już do jakich przedmiotów pasuje się przyłożyć w kolejnym roku... ale o to będę się martwić dopiero za dwa miesiące :)

Poza tym w czerwcu po raz kolejny odwiedziłam mój cudowny Kraków, tym razem na dwa dni. Tak się złożyło, że wyjazd wypadł akurat w urodzinowe święto mojego bloga, co było swoistą nagrodą dla mnie ;) Ale i tak oprócz tego kupiłam książkę :D

Co do urodzin bloga- były i to już kolejne, drugie. Obszerniej rozpisałam się w specjalnym ku temu poście, także chętnych raz jeszcze zapraszam-tutaj. Odbył się też konkurs, wyniki już na blogu.

Z istotniejszych informacji, jak pewnie zauważyliście, lekko odświeżyłam wygląd bloga. W sumie to tylko tło i kolory napisów, ale jak dla mnie jest super. Osiągnęłam zamierzony efekt- lekko, dziewczęco oraz wakacyjnie :)

Wzięłam też udział w Bookathonie. Była to moja pierwsza tego typu akcja i cóż przeczytałam prawie 700 stron, więc to dla mnie sukces :D Co czytałam ? Dashnera i Todd.

I jeszcze jedna ważna informacja- dostałam swój pierwszy egzemplarz książki do recenzji ! Podekscytowanie wielkie, a jak zaczęłam czytać ten tytuł ( już z obrazka widać, który to :)), to rosło z każdym zdaniem :)

Książki:



  • "Black Ice"- Becca Fitzpatrick
  • "Wyścig śmierci"- Maggie Stiefvater
  • "Krew Illapa"- Robert Kilen
  • "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch
  • "Próby ognia"- James Dashner
Przeczytałam także znaczną część "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd, jednak nie udało mi się skończyć.

Filmy:
-Jak ukraść Księżyc?
-Kac Vegas
-Drobna niedogodność ( po raz kolejny)
-Zakochana złośnica
-The DUFF [#ta brzydka i gruba]
-Dla Ciebie wszystko
-Lemoniada Gada (po raz etny)
-Dzwoneczek i bestia z Nibylandii

Seriale:
Pomińmy ten punkt :D

Inne:
Podsumowanie miesiąca
Lista par wymiankowych
Zapowiedzi
Szatynka poleca
LBA
Post rocznicowy
Filmowa Dominika
Moja wymiankowa paczka
Tea Book TAG
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego-podsumowanie
Wyniki konkursu

Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- 1 książka ze stosiku mniej :)
Wyzwanie biblioteczne- z czerwcu dwie książki były z biblioteki, ale na lipiec coś czuję, że będzie lepiej. Przytargałam do domu 4 tytuły :)
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- jako, że rok szkolny się skończył, to wyzwanie też. Moje postępy możecie zobaczyć w wyżej podlinkowanym tekście.

Plany:
Przede wszystkim skupiam się na pozycjach bibliotecznych, dwóch innych książkach, które do mnie przywędrują, ale o tym za niedługo i dokończeniu "After".
 

15 komentarzy :

  1. Nie ważne jak dużo ważne że coś. Byłam w Krakowie piękne miasto. O urodziny bloga no nieźle ja dopiero pól roku prowadzę :)
    Ja mam właśnie na półeczce "Black Ice" i będę wkrótce czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Wyścig śmierci i mi bardzo się spodobał. Podsumowaniu również mam już napisane i opublikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam u siebie Black Ice od zeszłego roku, ale nie mam zamiaru czytać jej w wakacje, poczekamy, aż pogoda będzie odpowiedniejsza :) Powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zaciekawiło "Lato koloru wiśni", a wycieczki zazdroszczę, rocznicy gratuluję i dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdy do Krakowa - sama muszę go w te wakacje ponownie odwiedzić. U mnie rok szkolny na szczęście zakończył się nagrodą w postaci stypendium, z czego ogromnie się cieszę! I już wiem, że od września biorę się porządnie do roboty z nauką :)
    Oby Twoje plany się spełniły, tak jak moje....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jaki jest "Wyścig śmierci".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj zamówiłam sobie "Lato koloru wiśni" i coś jeszcze, ale nie powiem co :P
    Ładny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanego czerwca i pierwszego recenzenckiego egzemplarza. Życzę zaczytanego lipca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Name Book Tag. Będzie mi bardzo miło, jeśli go zrobisz. Pozdrawiam
      http://izareads.blogspot.com/2015/07/thenamebook-tag.html

      Usuń
  9. Gratuluję średniej :) Udanego wypoczynku na wakacjach!

    OdpowiedzUsuń
  10. W lipcu też muszę skupić się na książkach z biblioteki, bo troszkę mi się ich nazbierało ;) Udanego lipca!

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :))
    Ja już czytałam "Lato koloru wiśni" i książka bardzo mi się podobała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie brałam udziału w Bookathonie, ale też zaczęłam czytać "After I" w czerwcu, aczkolwiek nie zdążyłam go dokończyć i kończyłam wczoraj. :) W tej chwili jestem w trakcie drugiego tomu, ale muszę sobie dawkować lekturę, bo doprowadza mnie do szału. :D
    Świetne wyniki, rewelacyjne książki, więc życzę udanego kolejnego miesiąca, cudownych wakacji i... wielu książek do czytania, oczywiście. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  13. "Lato koloru wiśni" dużo pozaznaczałaś zakładkami indeksującymi :-) Książka jeszcze przede mną,ale planuję ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń