Majowo- czerwcowe nabytki

Udostępnij ten post

Tak jak wczoraj zapowiadałam, dzisiaj przyszedł czas na coś, co tygryski lubią najbardziej ^^ Stos książek, które zasiliły moją biblioteczkę na przełomie maja i czerwca. Zapraszam ;)



1. "Wyścig śmierci"- Maggie Stiefvater- jedyna pozycja z kwietnia, dlatego, że zapomniałam ją pokazać ostatnio. Wymiana na lubimyczytac.pl

2. "Maybe someday"- Colleen Hoover- przedpremierowy zakup na znak.com.pl

3. "Eleonora & Park"- Rainbow Rowell- również zakup na znak.com.pl. Swoją drogą mocno spontaniczny ;)

4. "After. Płomień pod moją skórą"- Anna Todd- wygrana w konkursie u Eweliny

5. "Malfetto. Mroczne piętno"- Marie Lu- prezent od siebie dla siebie, kupiony ze względu na dwa lata prowadzenia bloga ;)

6. "Dotyk Julii"- Tahereh Mafi- prezent od Katherine w ramach Amerykańskiej Wymiany Książkowej ;)

7. "Ostatnia wola Sonji"- Asa Hellberg- kolejna książka wymiankowa, tym razem od Vyar. :)

8. "Sekretny pamiętnik Mirandy Cheever"- Julia Quinn- złapana za 5 zł na kiermaszu Biedronkowym. Bardzo chcę mieć pozostałe dwie części, chociaż okładki mają paskudne...

9. "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch- czyli mój pierwszy egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina ( bardzo dziękuję ♥). CUDOWNA ! Recenzja już w poniedziałek ;)

Tak się prezentują moje zdobycze, z każdej jestem niezmiernie zadowolona. Czytaliście coś? ;)

23 komentarze :

  1. Dotyk Julii czytałam dlatego jak nie chcesz się dowiedzieć WTF (bo pewnie w tych starszych opiniach mam nawalone spoilerów) to nie szukaj jej u mnie :P ja chce Meaby Somedayyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. "Maybe someday" i "Eleonora i Park" też mam w tym ta druga podobnie jak u Ciebie była mocno spontanicznym zakupem, obie te książki chciałabym przeczytać w te wakacje :) Ciekawi mnie też "Ostatnia wola Sonji" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik:) Jestem ciekawa jak ci się spodoba After:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! Naprawdę cudowne książki. Z tego całego stosiku przeczytałam tylko "Dotyk Julii"
    Gratuluję tylu książek! :D
    Widzę chcesz przeczytać "Zawładnięci" gorąco polecam książka tak świetna że aż zapiera dech w piersiach a na końcu prawie się popłakałam taki szokujący koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały stosik :), aż miło popatrzeć!
    Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik. Ja jestem ciekawa "Wyścigu śmierci". A czytałam "Eleonorę i Parka" , "Maybe someday", która jest świetna i "Dotyk Julii" ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie czytalam zadnej książki z tego stosiku , ale mam ochotę przeczytać Eleonore i Parka oraz Maybe Someday ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam Dotyk Julii i jakoś mnie nie zachwycił zasadniczo, w sumie przeczytałam bo było lekkie i niewymagające. A książek Stevfater już nie tknę, bo Drżenie odstraszyło mnie skutecznie od twórczości autorki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcę "Lata koloru wiśni" :)
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe nabytki :) Stąd czytałam Wyścig śmierci i bardzo mi się podobał oraz Eleonorę i Parka, ale ta książka była ciut słabsza, na przykład ze względu na ciągle irytującą mnie Eleonorę.
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozostało mi życzyć Ci pasjonującej lekturty :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam ani jednej z tych książek, ale jestem bardzo ciekawa "Lata koloru wiśni", więc czekam na Twoją recenzję!
    Gratuluję pierwszego egzemplarza recenzenckiego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały stosik!
    Miłego czytania, a ja będę czekać na recenzje tych książek na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przygarnęłabym cały Twój stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Lato Koloru Wiśni" -jaka ona grubiutka ♥ Gratuluję współpracy ;)
    Fajny stosik, chętnie przygarnęłabym parę pozycji ;)
    Pozdrawiam,
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyścig śmierci - też zdobyłam w minionym miesiącu! Znaczy, widzę że ty wcześniej, ale nieważne. :D
    After - czytałam ostatnio. Akurat jestem w trakcie drugiego tomu, ale szczerze mówiąc, nie za bardzo jestem zadowlona z lektury. Właściwie to chyba byłabym jedną z tych osób, które hejtują ją, bo mam ku temu powody, ale dobra. Nie będę smęcić.
    Dotyk Julii - jest cuuuudowny! Kocham całą trylogię! I Warnera! Niekoniecznie w tej kolejności ^^
    Gratuluję wygranych i współpracy!
    Miłego czytania!
    POzdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, podkradłabym co nieco :) Zdecydowanie "Maybe Someday", 'Wyścig Śmierci" i Marie Lu. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos! :) Kiedy kolejna wymianka? Chciałabym w końcu wziąć udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa książki Mafetto i na pewno będę wypatrywać recenzji :D
    "Lato koloru wiśni" bardzo mi się podobało, podobnie jak "Maybe someday" :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam E&P - bardzo mi się podobało:) Wczułam się w klimat tamtych lat:) After mam w planie i na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę pasjonującej lektury!

    OdpowiedzUsuń