Liebster Blog Award

Udostępnij ten post

Zaledwie wczoraj dostałam nominację od SecondLife-books, a dziś już na nią odpowiadam ;) Zapraszam ;)

1. Na ekranizację której książki nie możesz się doczekać?
Papierowe miasta <333 Jeśli zerkniecie na moją opinię na temat tej książki , zobaczycie, że nie ma szczególnie wysokiej oceny i początkowo była tylko taka sobie. Jednak z perspektywy czasu sądzę, że ten tytuł był naprawdę świetny, a film zapowiada się CUDOWNIE <3 Zwiastun mogę oglądać cały czas :)

2. Którego autora książki już więcej nie przeczytasz?
Kiedy skończyłam drugą książkę Nicholasa Sparksa, powiedziałam sobie dość. Teraz się waham czy dać mu jeszcze jedną szansę, czy zostawić rzeczy takimi jakie są. Nie podoba mi się jego styl pisania.

3. Najgorsza ekranizacja?
Nie ma chyba takiej ekranizacji, która zawiodła by mnie od początku do końca.

4. Książki fizyczne vs. czytnik ?
Chociaż nie mam zastrzeżeń do wersji elektronicznej, to jednak stawiam na książki papierowe.

5. Jaka jest twoja ulubiona książka polskiego autora?
Kilka lat temu zaczytywałam się w serii miętowej od Ewy Nowak i "Krzywe 10" albo "Wszystko tylko nie mięta" zasługują na wyróżnienie. A ponowną przygodę z polskimi autorami dopiero zaczynam :)

6. Którą książkę przeczytasz jeszcze nie raz? I dlaczego?
"Pułapkę uczuć" Colleen Hoover, ponieważ za każdym razem uświadamia mi istotne rzeczy. Zawsze wtedy kiedy o nich zapominam. "Obsydiana" Jennifer L. Armentrout, ponieważ daję pozytywnego kopa, masę dobrej energii, dobrego humoru i po prostu jest świetna. I książki Janette Rallison- magia, romans i sentyment :)

7.Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
Romans. Romans z kryminałem. Romans z fantastyką. Albo cokolwiek co ma chociażby minimalny wątek miłosny.

8. Od jakiej książki zaczęła się twoja miłość do czytania?
Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć :)

9. Która postać książkowa mogła by być twoja drugą połówką?
Każdy męski bohater, którym się zachwycam. Wypisze tylko imiona okej? Daemon, Holder, Will, Carter, Elyas, Andrew, Ty, Patch, Jace, Rush, Grant, Peeta, Alex, Day, Lucas, Sean... i pewnie wiele innych, o których zapomniałam :D

10. Po jakiej książce ostatnio miałeś/miałaś "kaca książkowego"?
"Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch

11. Okładki jakiej serii podobają ci się najbardziej?
"Dotyk Julii" i reszta, seria "Szeptem", okładki polskich wersji książek Cory Carmack ;) A to i tak tylko trzy przykłady ;)

Na mnie czeka jeszcze kilka zaległych nominacji, nie martwcie się wszystko mam zapisane ;)

23 komentarze :

  1. Gratuluję nominacji! <3 Również uwielbiam wszystko, co ma choć malutki wątek romansu :D A Sparks muszę jak najszybciej sprawdzić - jedni kochają, drudzy nienawidzą, brzmi interesująco :P

    Pozdrawiam^^
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Patch również mógłby być moją drugą połówką. Jest świetny. A o "Lecie koloru wiśni" ostatnio cały czas słyszę. Może została dopiero ostatnio wydana, nie wiem, nie sprawdzałam, ale koniecznie muszę przeczytać ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Miała premierę bodajże 17 czerwca, więc to świeżynka wydawnicza ^^

      Usuń
  3. Romans mówisz? Romans-romans?!
    Kochana, mam to samo!
    Ja wszędzie się go doszukuje! To moja obsesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja również jeszcze wiele razy przeczytam "Pułapkę uczuć" i tego jestem pewna w stu procentach :) Była genialna i już nie mogę się doczekać, kiedy w końcu będę miała okazję przeczytać pozostałe książki pani Hoover :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam kolejną bratnią duszę ^^ "Pułapka uczuć" to cudowna książka, a "Hopeless" i "Maybe someday" są też fajne !

      Usuń
  5. Gratuluję nominacji :D
    Również przeczytałabym jeszcze raz "Pułapkę uczuć"

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już czekam na "Papierowe miasta" :)D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sparks ma bardzo ckliwy styl. Nie lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja "Obsydiana' na pewno jeszcze kiedyś ponownie przeczytam, może nawet jeszcze w te wakacje :D
    Z wielką przyjemnością czytałam Twoje odpowiedzi. Ja w LBA też mam lekkie zaległości :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w te wakacje zabieram się za "Origin" na pewno ! "Obsydiana" niedawno czytałam ponownie, wiec w wakacje chyba go sobie odpuszczę :D Ale zostały mi jeszcze dwie następne części do ponownego czytania :D

      Usuń
  9. Też ze zniecierpliwieniem czekam na "Papierowe Miasta"!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę sięgnąć po Papierowe Miasta!

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej się udało ;))

      Usuń
  11. Ja nie mogę się doczekać "Próby ognia". Bo przecież Dylan i reszta obsady... :) 'Pułapkę uczuć" muszę koniecznie przeczytać, zakochałam się w twórczości Colleen Hoover, a "Obsydian" - cudo! Nawet nie wiesz jakie to dla mnie tortury, że nie przeczytałam jeszcze trzeciej części, a tu kilka dni temu czwarta się już ukazała. Sparksa jeszcze nic nie czytałam, ale z chęcią się przekonam, czy mi się spodoba, jego styl i wyobrażenie miłości. A 7 odpowiedź i 9 - jakbym słyszała siebie :) Miałaś kaca po "Lato koloru wiśni"? Wow! Aż mnie korci, żeby już ją zacząć czytać. Nie! Musze skończyć inną, a potem się za nią zabiorę i sobie pogadamy. Coś czuję, że w głównej mierze o głównym bohaterze będziemy plotkować :)
    buziaki :*
    Mówiłam już, że nowe tło mi się strasznie podoba? (Jeśli w ogóle coś może być strasznie piękne) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Próbach ognia" też pamiętam ! Jeśli dostałabym to pytanie w sierpniu, byłby to właśnie Dylan i reszta. Jeśli w październiku- to "Kosogłos" <3 Tyle filmów :D
      "Pułapkę uczuć" koniecznie ! Spodoba Ci się ! Tak samo jak "Lato koloru wiśni" <33
      Nie czytałaś "Opalu"? Końcówka rozbraja. Niszczy. A czwarta część też jeszcze przede mną :D
      Wątek miłosny w książce musi być. Zdecydowanie ;) I będziemy plotkować ! Nie tylko o Elyasie, ale w ogóle o cudowności tego tytułu :P
      A co do tła- dziękuję, dziękuję :*

      Usuń
  12. Łączę się w bólu, jeśli chodzi o Sparksa. Czytałam jedną jego książkę, ale wykończyłam się przy niej nerwowo i nie potrafię się zmusić, żeby raz jeszcze się z nim zmierzyć. Bo według mnie, on pisze o niczym. Serio. Tak jakby bawił się w kotka i myszkę, krążył wokół czegoś niezidentyfikowanego i nie potrafił... zainteresować.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń