Zapowiedzi- czerwiec 2015 #12

Udostępnij ten post


Mamy początek czerwca, więc czas na kolejne zapowiedzi. Ciekawi co tym razem wpadło mi w oko?






Po pierwsze- w Marze Dyer nic nie jest takie jakie się wydaje. Pierwsza część jest mistrzowska, druga przede mną, a ja czekam sobie na trójeczkę. Później- "Kochając Pana Danielsa"- nie czytam żadnych opinii, nie chcę sobie zaspoilerować nawet najmniejszego kawałeczka. Wiecie jakie to szczęście, gdy liczycie, że wydadzą u nas książkę, na którą tak bardzo czekacie? To właśnie uczucie towarzyszyło mi, gdy przeczytałam newsa Wydawnictwa Filia. "Przypadki Callie i Kaydena", również zaliczam do tej kategorii, jednak tutaj wiedziałam, że prędzej czy później to nastąpi ;)
"Lato koloru wiśni" zaciekawiło mnie dopiero wczoraj, ale za to jak bardzo ! Mam też nadzieję, że "Co jeśli..." okaże się lepsze od "Powodu by oddychać" tej samej autorki.






O "Collide" nie jest stosunkowo głośno, spokojnie mogłabym ten tytuł przegapić wśród innych, a jednak się tutaj znalazł. Bardzo ładna okładka i interesujący opis robią swoje :) "Piękny drań" czeka w kolejce do przeczytania, a wydawnictwo już wydaje drugą część - "Pięknego nieznajomego" ;) Co do okładki "Niezłomnych" już się wypowiadałam i myślę, że wszystko już powiedziałam. Ale choć utknęłam na drugiej części, smutno mi się robi na myśl, że to już koniec. "Córka Zjadaczki Grzechów" zapowiada się fascynująco, jedynie to zabijanie poprzez dotyk lekko mnie odstrasza.

Tradycyjnie- co Was interesuje? :D

35 komentarzy :

  1. Na Marę Dyer ma wielką ochotę , na kilka innych również:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po takiej końcówce pierwszej części nie mogę usiedzieć w miejscu, żeby ją kupić :)

      Usuń
  2. Niezłomni! Niezłomni mnie intyryry! :P brakuje mi pierwszej części, aczkolwiek czytałam... wszystkie dostępne przeczytałam. Domi nadrabiaj zaległości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tak możesz. Przez Ciebie zarezerwowałam sobie w bibliotece kolejną część :D

      Usuń
  3. "Córka Zjadaczki Snów" wydaję się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Grzechów :) Zobaczymy co tam autorka wymyśliła ;)

      Usuń
  4. Ja jestem bardzo ciekawa "Collide", ale jest też kilka innych premier, które mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Collide" zbiera same dobre opinie jak na razie :)

      Usuń
  5. Najciekawsze z tych wszystkich książek, wydają mi się "Przypadki Callie i Kaydena" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłomni! :) Trzeba poznać finał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku muszę nadrobić przed finałem jeszcze trójkę i czwórkę :D

      Usuń
  7. "Co, jeśli..." oraz "Piękny nieznajomy" bardzo mnie ciekawią, ale tej drugiej pozycji, będę musiała dorwać pierwszą część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, na szczęście, aż trzy koleżanki go mają, zawsze mogę pożyczyć :d Jest to wynik problemów z dotarciem prezentu osiemnastkowego, dlatego dotarły aż trzy zamiast jednego egzemplarza :D

      Usuń
  8. Jest kilka książek, które mnie intrygują, ale chyba nie na tyle, żeby je na razie kupić. A okładka "Niezłomnych" jest naprawdę okropna i ani trochę nie pasuje do tych pozostałych z serii.

    papierowe-strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Okładka choć mi się nawet podoba to nijak nie pasuje do pozostałych.

      Usuń
  9. Nie czekam na żadną z tych książek. W czerwcowych zapowiedziach upatrzyłam sobie ,,Dziewczynę z zegarem zamiast serca" i ,,Ruinę i rewoltę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę jedynie tę pierwszą z tytułu, a tak to kompletna pustka ;))

      Usuń
  10. Ale fajne książki, będę czekać na recenzje i może sama się skuszę na przeczytanie którejś z tych.
    kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ich recenzji jeszcze daleko tak coś czuję ;)

      Usuń
  11. Najbardziej interesuje mnie "Co jeśli", jestem ciekawa, co tym razem wymyśliła Rebcecca ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Oddechy czekają na dokończenie, ale "Co jeśli..." prezentuje się naprawdę wyśmienicie :)

      Usuń
  12. Czekam na wszystkie wymienione przez Ciebie książki + opowiadania Delirium :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania Delirium ciekawią mnie, ale nie na tyle by je tu wymieniać ;) Zresztą i tak mam do przeczytania "Pandemonium" i "Requiem" :)

      Usuń
  13. "Co, jeśli" to książka, na którą czekam. No i muszę w końcu zacząć serię Mary Dyer :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marę koniecznie ! Pierwsza część jest taka świetna, że aż skręca Cię momentami ze strachu <3

      Usuń
  14. Ciekawe książki będą w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Córka zjadaczki grzechów może okazac się ciekawa ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  16. O Jezu. Chcę wszystko. WSZYSTKO.
    Czytałam parę pierwszych rozdziałów Mary po angielsku i zachwycające nie były, ale mam nadzieję, że wszystko się jeszcze rozkręci...
    Pozostałe - o rany, rany. Jestem tak strasznie podekscytowana!
    No może oprócz "Niezłomnych" - bo już mam dość Allie, jestem zmęczona tym wszystkim, ale pewnie po paru miesiącach kupię, żeby ewidentnie pożegnać się z serią. No i "Córka Zjadaczki..." też na razie mnie nie grzeje, ale zobaczymy co będzie po pierwszych opiniach na blogsferze. :)
    To będzie ciężki miesiąc dla mojego portfela...
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń