Wyniki konkursu z "Piękną katastrofą" Jamie McGuire

Udostępnij ten post

Nigdy nie chciało mi się wierzyć innym blogerom, kiedy mówili, że wybranie jednej odpowiedzi konkursowej bywa trudne. No bo jak to? Na pewno jest taka odpowiedź, która kradnie serce, wzrusza czy rozśmiesza, a inne... schodzą na dalszy plan. Ale teraz skruszona dołączam do grona tych osób i przyznaję im rację. Dostałam 13 zgłoszeń konkursowych. Każde z zadanych przez Was pytań mi się podobało . I nastał problem.

W końcu udało mi zawęzić obszar do 4 osób ( nie, nie zdradzę kto to ;)) i tutaj miałam jeszcze większy problem. No bo czym mam się kierować przy wyborze? Jakie te pytania miałyby być? Intrygujące? Oryginalne? Śmieszne?

Ale ale. Udało się. Z przyjemnością nagrodziłabym każdego z Was z osobna, ale o tym porozmawiamy jak wygram na loterii ;D

Zwycięzcą konkursu zostaje:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeszcze momencik ;)

*
*
*
*
*
*
*
*
*

PANI LECTER

Kochana, serdecznie Ci gratuluję ;) Tak naprawdę nie wiem, które z zadanych przez Ciebie pytań sprawiło, że się do nich uśmiechnęłam najszerzej :) Zaraz ślę maila, a na odpowiedź czekam do czwartku (2 lipca).
A reszta niech się nie martwi, bo to nie ostatni konkurs u mnie :D 

16 komentarzy :