To już dwa lata !

Udostępnij ten post

9 czerwca, czyli dokładnie wczoraj minęły dwa lata odkąd piszę na Czytelni. Jest to niesamowite, że ciągle tu jestem, razem z niewyczerpalnymi pokładami sił czytelniczych i opiniotwórczych. Nigdy nie sądziłam, że wytrzymam tutaj długo, ani, że tak bardzo to pokocham. A jednak tak się stało. Dzisiaj nie wyobrażam sobie, żebym zaprzestała pisać. Jeśli przez kilka dni tutaj nie zaglądam, czuję się tak jakby mi czegoś ważnego brakowało.

Moja kochana dwulatka jest już dużym dzieckiem. Rośnie i ewoluuje wraz ze swoją właścicielką. I zawsze jest. Kiedy mam gorszy dzień, kiedy brakuje mi weny i chęci na pisanie, albo co gorsza na czytanie. Nie narzeka, ale ciągle namawia i motywuje do dalszej pracy. Wie, że chcę się dzięki niej samodoskonalić i z radością mi pomaga i daruje swoje wsparcie. W tym etapie mojego życia nie wyobrażam sobie, że kiedykolwiek mogłabym całkowicie rzucić blogowanie i pisanie o książkach.

Staram się unikać nazywania moich tekstów Recenzjami Książek, z jednego prostego powodu. Recenzjami one nie są. Jeszcze dużo mi brakuje do profesjonalizmu... ale tak naprawdę to chyba nie chcę żeby takie były. Perfekcyjne i profesjonalne. To co piszę wyraża mnie samą, moje emocje, czasem negatywne, częściej pozytywne. Nie jest idealnie. Ale jest po mojemu.

Myślę, że spokojnie mogę nazwać się wytrwałą blogerką. I może nawet doświadczoną. Wiecie- dwa lata to jednak coś. Uwielbiam jak ktoś prosi mnie, abym poleciła mu książkę. A serce rośnie jeszcze bardziej, jak ona się spodoba.

Blogowanie nauczyło mnie, że istnieje masa ludzi, którzy kochają czytać książki. To nieprawda, że czytelnictwo w Polsce upada. Spójrzcie na nas! Spójrzcie jaką kulturalną i kochającą się rodzinę tworzymy. Wymieniamy poglądami, szanujemy zdanie innych, ale potrafimy też bronić swoich racji, ukochanych książek. To jest cudowne !

 Dzięki blogowaniu na pewno stałam się bardziej pewna siebie i bardziej skłonna wyrażać publicznie swoje zdanie. Poza tym poznałam mnóstwo wspaniałych książek, cudownych blogerów ( których mam nadzieję, spotkać kiedyś na żywo) oraz dowiedziałam się, że istnieje świetna impreza zwana Targami Książki. Spotkajmy się i w tym roku !

No i serce rośnie jak widzę mojego bloga u kogoś na pasku bocznym, jak dostaję kolejne i kolejne nominacje czy jak widzę liczbę wejść na Czytelni. Z tego powodu, żebyśmy mogli świętować wspólnie przygotowałam dla Was i dla siebie małą niespodziankę :)

KONKURS

Zasady:
1.Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jestem ja- Dominika, autorka bloga czytelniadominiki.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest egzemplarz "Pięknej katastrofy" Jamie McGuire. Książka jest dwukrotnie czytana, jednak w bardzo dobrym stanie.
3. Nagrodę wysyłam zwycięzcy na mój koszt.
4. Konkurs trwa od 10.06- 24.06.2015 r.
5. Uczestnikami konkursy mogą być tylko osoby mające adres korespondencyjny w Polsce. Nie wysyłam nagrody za granicę.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy podać swój adres e-mail, oraz wykonać zadanie konkursowe. Dodatkowo można dodać baner na swojego bloga, aby było nas jak najwięcej :)

ZADANIE KONKURSOWE:
Postanowiłam, że tym razem to nie ja będę pytać a Wy. Zadajcie mi w komentarzu 1-3 pytania. Temat dowolny, możecie pytać o wszystko co nurtuje Was w związku ze mną i moim blogiem :) Odpowiem na każde w notce specjalnie temu poświęconej, a to które mnie najbardziej wzruszy, rozśmieszy czy da do myślenia nagrodzę egzemplarzem książki :)



I najważniejsza rzecz: DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, bo gdyby nie Wy, nie byłoby mnie tutaj. Brzmi jak oklepany frazes, ale naprawdę tak jest. Napędzacie mnie do dalszej pracy i mam nadzieję, że to się nie zmieni jeszcze przez długi czas :)

23 komentarze :

  1. OGROMNE GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dwa lata to naprawdę dużo! Czekam na kolejne urodzinki twojego bloga :)
    W konkursie udziału nie wezmę, bo takową książkę już posiadam, ale wszystkim życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będę czekać na Twoje rocznice :*

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku! Sama chciałabym dla siebie takiej cierpliwości i weny do pisania. Życzę Ci kolejnych 2 lat i kto wie, może i nawet wielu wielu więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ja się zgłaszam do konkursu i oczywiście gratuluję 2 lat w blogosferze! I kolejnych 2... albo dwudziestu! :D

    E-mail: ala.prokopiuk@op.pl

    PYTANIE NUMER 1: Jakbyś miała wybrać tylko jedną książkę ze swojej biblioteczki, to którą byś wybrała i dlaczego?
    PYTANIE NUMER 2: Masz 25 lat, piękny dom, przystojnego męża i małą księgarnię. Twoim największym marzeniem zawsze była podróż do Hogwartu i nagle dostajesz list, że wreszcie Cię przyjęli (oczywiście z przeprosinami że tak długo, ale sowa, która miała go dostarczyć była bardzo wolna i niezdarna). Jedziesz czy zostajesz?

    Banerek dodam na blogu w prawej kolumnie, żeby był widoczny od razu :) -> http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję drugich urodzin bloga:) życzę, by nigdy nie zabrakło ci pasji w jego tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Zgłaszam się, oczywiście malamutka94@gmail.com
    1. Właśnie założyłaś bloga. Masz szansę napisać jedną notkę na rok, więc ta pierwsza musi być wyjątkowa, aby przyciągnąć jak najwięcej czytelników. O czym napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci serdecznie :) Życzę niegasnącej pasji w blogowaniu, samych pasjonujących lektur oraz wielu pomysłów na ciekawe posty :)

    Chętnie zgłoszę się do konkursu i zadam Ci kilka pytań"
    1. Z jakim literackim bohaterem wybrałabyś się najchętniej na wakacyjny wypad i dlaczego właśnie z nim?
    2. Czy według Ciebie możliwe jest pełnowartościowe życie bez literatury?

    nieidentyczna
    zuniek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje!!! Dwa lata to wspaniały wynik ;-) Oby kolejne dni i miesiące były również przepełnione pasją i determinacją.
    A nad pytaniami się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ogromnie i życzę Ci wielu, wielu blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoo lat, stoo lat! I jeszcze więcej blogowania! Konkurs odpuszczę, książka nie brzmi jak moje klimaty, także niech inni mają szanse! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania:)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dwóch lat !
    e-mail : wampirek-h2o@wp.pl
    1.Znam Twoją miłość do lakierów do paznokci ,ale co czujesz ,kiedy przemierzasz półki w drogerii,widzisz swoją ulubioną markę lakierów,a Ty nie masz ani grosza ... Poddajesz się tak łatwo :-) ?
    2..Jakiego koloru lakierów do paznokci nigdy nie miałaś w swoich zbiorach ?
    3.Twój ulubiony autor/ka książek (tylko jeden :p) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)
    Zgłaszam się :)
    agatajedynamla@gmail.com
    Jeśli sama miałabyś wybrać książki na maturę, to jakie byłyby to? ;)
    Załóżmy, że Anioł Stróż istnieje i się nami opiekuje. Podgląda nas pod prysznicem lub podczas kąpieli?

    Budzisz się rano na śniegu, po chwili czujesz, że jest on ciepły ale nie topi się, mimo że słońce wysoko wisi na niebie, mimo że jest szaro. Po Twojej lewej stronie stoi czarny koń. A po prawej stronie jest tańczący człowiek z długą brodą. Co robisz w tej sytuacji? Jak myślisz - co się wydarzyło?‎

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;)
    tajmon2010@gmail.com
    A oto pytanka:
    1. Czy temat oneironautyki jest Ci znany? Jeśli tak to czy uprawiasz świadomy sen?
    2. Jest jakaś książka, której nigdy byś nie przeczytała, nawet gdyby wszyscy twoi znajomi ją polecali?
    3. Jakbyś miała spędzić tydzień na wakacjach i byś miała do wyboru góry i morze, to co byś wybrała? + zabrać możesz ze sobą tylko jedną książkę, jaka by to była? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję i życzę jeszcze wielu rocznic ;)
    zgłaszam się :)
    e-mail: kingak.chiqi@gmail.com

    1. Masz osobę, której zawdzięczasz istotną zmianę w swoim życiu?
    2. Czego zazdrościsz przeciwnej płci?
    3. I pytanko z przymrużeniem oka ;) Czy zdarzyła Ci się taka sytuacja: wchodzisz do kuchni, na dworze temperatura 30 stopni w cieniu ,otwierasz zamrażarkę, sięgasz po pudełko z lodami, otwierasz je... a tam koperek?

    OdpowiedzUsuń
  16. Och! Najserdeczniejsze gratulacje! :) Świetnie ci idzie w blogowaniu, w pisaniu nie-recenzji i rozwijaniu pasji, więc życzę ci, abyś dalej się rozwijała, abyś dalej czerpała satysfakcję z prowadzenia bloga i trwała na blogsferze jak najdłużej. :) I życzę ci, abyś okazji do świętowania takich jak ta, miała jeszcze wiele!
    Jako że nagrodę konkursową posiadam i nawet ją przeczytałam (niespodzianka! :D), nie będę innym odbierać szansy. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ;3
    Zgłaszam się jako: kkepusta@gmail.com

    1. Czy jest taki świat jakiejś książki, w którym chciałabyś zamieszkać?
    2. Czy jest jakaś książka, która bardzo podoba się innym, a dla Ciebie jest beznadziejna?
    3. Czy jest jakiś bohater, o którym nie potrafisz zapomnieć?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wytrwałości w tym, co robisz ! I życzę kolejnych lat w blogsferze ! :3

    Zgłaszam się, sir ! xd
    estera.miod@onet.pl

    A teraz czas na pytania:
    1) Zdarza ci się czytając w miejscach publicznych lub w gronie rodziny np. śmiać się z bohatera, albo być na niego złym, a inni patrzą się wtedy na ciebie jak na wariata czy osobę chorą psychicznie ? ( Ja tak mam często. xd)
    2) Gdybyś mogła zmienić zakończenie lub jakiś szczególny fragment książki wedle własnego zdania, jaka to byłaby lektura i dlaczego ?
    3) W czasie dzieciństwa lubiłaś wszystkie bajki, czy miałaś tę swoją ulubioną, jeśli tak, to którą ?

    I oto moje konkursowe pytanka. Mam nadzieję, że je zrozumiesz, gdyż czytając je drugi raz mam wrażenie, iż są trochę chaotyczne.
    Powodzenia wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości i życzę Ci byś blogowała jak najdłużej! :)

    Zgłaszam się
    michalina.kulinska@o2.pl
    1. Czy masz jeszcze jakieś pasje poza blogowaniem i czytaniem? Jeśli tak, jakie?
    2. Czy jest jakiś bohater, którego chciałabyś przenieść do realnego świata?
    3. Masz swojego literackiego "księcia na białym koniu" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dwóch lat i życzę jeszcze więcej :)

    Oczywiście biorę udział!
    ola291998@wp.pl

    1. Czym albo kim jest dla ciebie szczęście? Jak jest twoja definicja? Może kiedyś znalazłaś je w książce?
    2. Jeśli mogłabyś się zidentyfikować poprzez książkę to jakiego gatunku by ona była, jaki by miała tytuł?
    3. Jak widzisz się za dziesięć lat? Jako bohaterka jednej z przeczytanych historii?

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się zgłoszę, a co!
    E-mail: oliwiapotocka@wp.pl

    1. Pare razy wspominałaś, że będziesz na targach w Krakowie. Bardzo prawdopodobnie ja też będę (jupi!), ale dzisiaj nie o tym. Otóż wyobraź sobie, że byłaś chwilę na targach i postanowiłaś wybrać się na spacer po Krakowie. No i tak przechadzasz się tymi uroczymi uliczkami i nagle zza rogu wyłania się boski i jedyny w swoim rodzaju twój książkowy chłopak. Patrzysz na ten ideał i... No właśnie, i co? Jak reagujesz na to spotkanie, zagadasz, czy raczej uciekniesz, a może będziesz go śledzić? ;)

    No i kochana, oczywiście gratuluję tej wspaniałej rocznicy! To już dwa lata, kto by pomyślał :) Twój blog jest chyba jednym z pierwszych na jakie trafiłam, kiedy zaczęłam interesować się blogosferą książkową. I te wspaniałe wymianki, aż żauję, że jak narazie miałam przyjemność brać udział tylko w jednej :/ Ale będą kolejne, muszą być :)
    Całuję i jeszcze raz gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. HatoM
    hatoche@wp.pl

    1. Uwaga, uwaga! Masz bardzo trudne zadanie: twoim obowiązkiem jest poderwanie Snape'a, mistrza eliksirów. Jak to zrobisz? Jakiej gadki użyjesz na podryw, jak będzie wyglądać wasza randka?
    2. Skoro, według Darwina, człowiek pochodzi od małpy, to dlaczego małpy obecnie nie ewoluują?
    3. Nie Kolumb, a ty odkryłaś Amerykę. Co możesz na ten temat powiedzieć?

    XD

    OdpowiedzUsuń