SZATYNKA POLECA #7

Udostępnij ten post



1. Kim jesteś jako książka? Tutaj możecie się przekonać, a ja zdradzę Wam, że moim przeznaczeniem jest być romansem :D

2. Ciekawy tekst, o tym jak to Colleen Hoover stała się królową NA

3. Wydawać by się mogło, że jest to banalna gra, a jednak nie zawsze ;)

4. Sophie poruszyła temat kupowania książek. Tym razem nie o tym gdzie, ale jak najtaniej. I wiecie co? Całkowicie się z nią zgadzam.

5. Czy aby na pewno musisz mieć prawo jazdy? Zostawiam do przeanalizowania.

6. Stwórz własny, świetny i niepowtarzalny napis ;)

7. Minni stworzyła kolejny, bardzo ciekawy pomysł na posta, a mianowicie Książkowe MMA! Sami zobaczcie ;)

Polecam film: W minionym miesiącu każdy obejrzany przeze mnie film był świetny, ale to po "Więźniu labiryntu" miałam takiego filmowego kaca, więc zostaje on ulubieńcem maja :)

Polecam muzykę: W maju założyłam sobie konto na Spotify i to głównie tam słucham gotowych już playlist. Jednak maj to głównie Eurowizja oraz piosenki z Glee ;)

Chciałam jeszcze dodać, że rezygnuję z pisania Szatynki jako osobnego posta. Może pojawią się linki polecające w podsumowaniach, a może w ogóle. To się dopiero okaże :)

9 komentarzy :

  1. Na początku przeczytałam "Szynka poleca" haha :D Już mi się mózg lasuje od nauki do klasówki z matematyki ;) Szkoda, że rezygnujesz z pisania oddzielnych postów z linkami. No, ale ty wiesz najlepiej co jest dobre dla twojego bloga, a co nie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha padłam :D Matematyka wyzwala kreatywność :D

      Usuń
  2. Mnie w tym teście wyszło, że jestem książka fantastyką (czasami mam wrażenie, że ktoś mnie śledzi i wie o mnie wszystko).
    Co do tej gry się zgodzę, niby łatwa, ale jednak nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Powoli brakuje mi czasu na wyszukiwanie naprawdę ciekawych tekstów, ale jak na taki trafię z pewnością się podzielę, jak nie tu, to na Fb :D

      Usuń
  4. Świetny test. Mi wyszło, że byłabym literaturą faktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Zupełnie niepodobne wyniki nam wyszły ;D

      Usuń
  5. O CoHo czytałam już wcześniej, zdaje się, że goodreads miało wywiad z nią czy coś tam i tam się dowiedziałam o niej więcej, ale mimo wszystko, cieszę się, że promują u nas tą panią, bo naprawdę jest co rekomendować!
    Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz ogólnie z linków, bo sporo fajnego można znaleźć w ten sposób. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń