Podsumowanie miesiąca- maj 2015

Udostępnij ten post

Maj się skończył, nad czym niesamowicie ubolewam. Wspomniałam tutaj, że przez cały ten miesiąc będę odbywała moją praktykę zawodową. Sama praca bardzo mi się podobała i oddałabym jeszcze czerwiec. Tym bardziej, ze nie uśmiecha mi się wracać do szkoły ;) W ostatnim tygodniu pomagałam przy inwentaryzacji w bibliotece i uważam, ze jestem wprost stworzona do tej pracy. Moje czoło uważa inaczej, gdyż jak wspomniałam na FB- lekko je rozcięłam, przez co mam guza. Niewielki, ale chwilowa pamiątka pozostanie ;)

Jak już wspominamy o FB- czy Wy też macie ten problem, że nie możecie zalogować się jako strona? Wszystkie nowinki mi uciekają, nie mam z Wami kontaktu, także przepraszam z góry jak komuś nie odpisuję. Trwa to już od dobrych kilku dni, i nie mam pojęcia kiedy się to zmieni :( Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?

Tak jak podejrzewałam maj był owocny w przeczytane książki i obejrzane filmy. Tych pierwszych udało mi się skończyć w liczbie 12 sztuk, co w porównaniu do miesiąca poprzedniego daje nam o 7 książek więcej ! Jestem z siebie niesamowicie dumna, gdyż w większości były to świetne książki, o których dowiecie się więcej już niebawem.



Przeczytane:



Niestety ilość przeczytanych książek nie przełożyła się na liczbę pisanych opinii, ale rozumiecie- wolny czas lepiej przeznaczyć na książkę ;D

Filmy:
-Więzień labiryntu
-27 sukienek
-Barely Lethal
-Piorun
-Pan i Pani Smith

Każdy z nich był wyjątkowy na swój sposób ( po Więźniu miałam kaca filmowego), a poczytacie o nich już za niedługo ;)

Seriale:
Na tym polu poległam...ale mam nowy tytuł na liście "do obejrzenia" ^^

Inne:
Podsumowanie kwietnia
Stosik
Majowe zapowiedzi
Szatynka poleca #6
Amerykańska wymiana książkowa- zapisy
Filmowa Dominika
Eurowizja 2015
Gatunki Muzyczne Book Tag
Wish lista, czyli subiektywna lista prezentów na Dzień Dziecka


Wyzwania:
Kiedyś przeczytam - udało mi się przeczytać jedną książkę, a mianowicie "Jeden mały grzeszek".
Wyzwanie biblioteczne- fanfary poproszę ! 5 książek z biblioteki ^^
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- zostały mi 3 książki do skończenia listy, ale nie wydaje mi się by okazało się to powodzeniem ;)

W maju zrobiłam również swój własny The Book Jar, który tak godnie się prezentuje:


Osobiście jestem dumna z jego wyglądu  no bo kropki ♥

Plany:
Na czerwiec nie chcę dużo planować, bo czuję, że ten okres to będzie głównie nauka, ale stawiam sobie wyzwanie 6 książek. Zaczęłam już "Próby ognia" Dashnera, które jakoś mozolnie mi idą, a resztę będę losować ze słoiczka. Chyba, że zamówione przeze mnie tytuły biblioteczne będą do odbioru, to plany się pozmieniają. A zamówionych książek jest 4 ;))

42 komentarze :

  1. ale cudowny book jar ♥♥
    też uwielbiam kropki hihi ^^
    zainteresowały mnie prawie wszystkie książki...ach, robie sb listy, ale ost coś b mało czytam :/
    nie wiedziałam że więzień labiryntu jest na podstawie książki o.O alle fajnie :D
    pozdrAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wnioskuję, że pewnie widziałaś film :) A jeśli nie to wrto zobaczyć, tak samo jak przeczytać książkę :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyników i czekam teraz na twoje recenzje przeczytanych książek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko powoli się pojawi :D Mam już rozpiskę na prawie cały miesiąc :)

      Usuń
  3. Słoiczek świetny! Fajny pomysł.
    Wyniki masz naprawdę godne podziwu, więc gratuluję.
    Oglądałam "Pioruna" (genialna animacja) i "Pana i panią Smith"!
    Pozdrawiam
    niedentyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Wyniki to tak wyjątkowo, jako, że miałam w maju mnóstwo czasu wolnego :)
      Piorun jest rzeczywiście świetny, oglądany przeze mnie już po raz drugi, ale pierwszy raz w całości ;) A Pan i Pani Smith- dziwię się, że to tak długo się przeze mną ukrywało ;)

      Usuń
  4. Powodzenia zatem w czytaniu i z powrotem do szkoły. Sama wróciłam tydzień temu i nie było to przyjemne zderzenie z rzeczywistością. :D Też wolałabym mieć praktyki jeszcze przez miesiąc, ale pocieszam się tym, że za miesiąc o tej porze, będę się rozkoszować wakacjami. :) Szybko zleci.
    Cuda widzę, zarówno w obejrzanych filmach, jak i przeczytanych książkach. :)
    Fajnie, że udało ci się już obejrzeć 'Barely Lethal", miałam w planach iśc na to do kina, ale oczywiście szkoła mi na to nie pozwoli, prawdopodobnie. :D
    Życzę pozytywnego czerwca i owocnej walki ze szkołą!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki plus, że wróciłam na trzy dni, potem kolejne 4 wolnego i dwa następne w Krakowie, a potem trzy do szkoły i znów wolne :D Dwa tygodnie i wakacje. Kiedy to zleciało ?
      Ja Barely Lethal oglądałam po angielsku i było to naprawdę świetne uczucie. Nie mogłam się doczekać wersji polskiej, więc się przełamałam. A film jest naprawdę fajny !

      Usuń
  5. No jak można tyle przeczytać! To powinno być karalne :P Ale wybaczam z tego względu, że przeczytałaś "Na krawędzi nigdy' :) Słoiczek jest uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję Ci, że w czerwcu niebezpiecznie spadnę z tego poziomu. Maj to taki wyjątkowy miesiąc, ponieważ duża ilość wolnego czasu musiała być czymś zapełniona :D

      Usuń
  6. Filmowy Wiezień labiryntu jest cudowny. Niestety nie miałam okazji przeczytać w formie książki pierwszej części, ale mam już na swojej półce drugą i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
    A ja gratuluję Ci wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmowa wersja faktycznie jest świetna, chociaż odbiega trochę od tej książkowej. Ale obie są równie cudowne :)

      Usuń
  7. Gratuluję tak owocnego miesiąca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również tak dobrze poszło w maju, piątka!
    Słoiczek śliczny *.*
    Czekam na recenzję "Więźnia labiryntu", bo dalej się waham, czy przeczytać, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka ! A do zrobienia mojego Book Jar to Ty mnie zainspirowałaś. Zobaczyłam Twój na zdjęciach i zachciałam mieć podobny *.* Nie wyszło, ale mam kropki <3

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku ! Co sądzisz o "Na krawędzi zawsze" ?
    Też muszę zrobić taki słoiczek ;3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia już na blogu, ale tak krótko to myślę, że jest tak samo dobra jak część pierwsza tylko w trochę inny sposób. Bardziej się skupia na przemyśleniach i na problemie odkupienia i wybaczania samemu sobie. :)

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku!
    I nie mogę się doczekać twojej recenzji "Więźnia..." :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Book Jar cudowny :D Bardzo dużo książek przeczytałaś, gratuluję wyniku! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo - czytam całkiem sporo, ale nie mam ochoty pisać recenzji :P Muszę się niedługo zabrać za "Na krawędzi nigdy", bo wydaje się świetna. Praca w bibliotece? Coś dla mnie!^^ A słoiczek idealny ♥ Mam podobny, ale jeszcze nigdy z niego nie korzystałam, bo mam co czytać :P

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie chodzi o ochotę, a o wenę ;D Ja uważam, ze praaca w bibliotece jest dla mnie idealna, tylko to mógłby być mój koniec. Wsadzić mnie do pomieszczenia pełnego książek na cały dzień pięć razy w tygodniu :D

      Usuń
  13. Świetny wynik!
    Ale masz śliczny Book Jar! ♥ Ja osobiście karteczki trzymam w miseczce z sówkami ^^
    ‘Maybe someday’ zamierzałam przeczytać w czerwcu, jednak odłożyłam to na wakacje, ponieważ wolałam nie zaprzątać teraz sobie głowy ambitniejszą lekturą, ponieważ przyszłe dwa tygodnie spędzę na kuciu po nocach. :/
    A ‘Eleonorę i Parka’ kupiłam wczoraj, bo tak ślicznie wyglądała w sklepie. xD Jednak tę książkę chyba również odłożę dopiero na po wystawieniu ocen.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę równie owocnego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówki *.* Matko uwielbiam ten motyw <3 Obie książki Ci polecam ;)

      Usuń
  14. Świetne wyniki!
    A Book Jar prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łohoho, 12 książek :D Szkoda tylko, że tak mało recenzji :( Lubię jak piszesz o książkach :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie moje poczucie własnej wartości wzrosło o 100 % *.* Ale w czerwcu będzie lepiej obiecuję ! Już nawet napisałam sobie grafik :D

      Usuń
  16. Śliczny The Book Jar.
    Gratuluję znakomitego wyniku!
    Ja też zamówiłam dużo książek w bibliotece. Nie wiem, jak dam radę to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się raczej zastanawiam, kiedy je dostanę w swoje ręce :D Dziękuję :*

      Usuń
  17. Świetny wynik! :) Słoiczek jest śliczny, a chciałam jeszcze napisać o filmie "27 sukienek" - mnie się baaardzo podobał, więc czekam na Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobał ! Zabawny, z humorem i przeuroczy :))

      Usuń
  18. Piękne wyniki, kropki też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem! tyle przeczytanych książek w m-cu?! Łał! Ja z ledwością dwie dałam radę przeczytać, ale kurcze i tak jestem zadowolona, ze pomimo mojej ciąży, dwójki moich kochanych urwisów, zajęć w domku i w ogródku dałam rade przeczytać choćby i te 2 książki. Udanego realizowania planów w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlatego, że miałam ogrom wolnego czasu i bark szkoły ;D Zawsze lepiej jest czytać dwie książki w miesiącu niż żadnej ;)

      Usuń
  20. Piękny book jar :) Jesteś lepsza ode mnie w tym miesiącu pod względem czytania ;D Nie martw się, w wakacje Cię przegonię ;D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba powinnam się martwić :P Dziękuję ;)

      Usuń
  21. Śliczny jest ten słoiczek tak jak ty uwielbiam kropki ;)
    U mnie jakoś ostatnio słabo z czytaniem mam nadzieję, że w czerwcu będzie trochę lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń