Moja wymiankowa paczka

Udostępnij ten post

Wczoraj dotarła do mnie przepiękna paczka z organizowanej przeze mnie wymianki. Dziękowałam już Katherine, ale zrobię to jeszcze raz, bo moja euforia sięga zenitu ^^ Także dziękuję !
A Wy już teraz możecie oglądać co do mnie trafiło :)



Piękny "Dotyk Julii" z pożądaną przeze mnie okładką ^^ Już miałam zarezerwowaną w bibliotece, a tu taka niespodzianka. Jeśli będzie tak dobra jak mówicie to z pewnością zasługuje na to by mieć ją na własność :) Dołączony był także liścik, który został w książce, bo zapomniałam wyciągnąć go do zdjęcia :)  Do tego zakładki ( zawsze podobała mi się ta I ♥ Books na waszych blogach) i słodycze ! Czekolada niestety przeżyła udar słoneczny, ponieważ zbyt długo leżakowała w nagrzanym samochodzie ( nie przemyślałam tego ;)).

Z paczuszki jestem jak najbardziej zadowolona, i chciałabym żeby Wasze też skradły Wasze serducha <3 Pochwalcie się- ktoś coś dostał już? :D

19 komentarzy :

  1. Wspaniała paczucha :). Też mam Julię z ta okładką. Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te wydania Julki. :3 Ale ja w ogóle jestem ogromną fanką całej trylogii, bo i jest tam moja wielka miłość - Warner. Haloooo? :D Cieszę się, że jesteś zadowolona z paczki. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś cudowną paczkę! Ja swoją wysyłam za kilka dni (książkę już mam, jeszcze umilacze) :3

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja tworzy się w wyobraźni po części, a po części już jest przygotowana. Najważniejsze "produkty" już mam tak, mi się wydaje :) pozostały drobiazgi :) mam Dotyk Julii tyle, że w innej okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paczuszka i do tego te świetne zakładki! :)
    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka, a Dotyk Julii polecam jak najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, ale cudna! Książki niestety nie czytałam, ale mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda smakowicie :) Łącznie z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudna paczka ;) Szkoda ze nie wzięłam udziału w takiej wymianie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę żałuję, że nie wzięłam udziału, ale czekam na kolejną wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ale ci fajnie zazdro! :D też bym chciała. "Dotyk Julii" to bardzo fajna książka przeczytałam. Tylko nie czytałam kontynuacji.
    Widzę że czytasz "Black Ice" ja ciągle czekam na zamówienie :( Liczę na dobrą recenzję.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nono, świetna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka.
    Ja właśnie kompletuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna paczuszka ! Dotyk Julii jest rzeczywiście bardzo fajny ! Mam go w takiej samej okładce,piękny ;D ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Świetna paczka :) Życzę pasjonującej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, cudna okładka <3
    Ja sama nie mogłam wziąć udziału w tej wymianie, ale następnym razem na pewno wezmę :)

    OdpowiedzUsuń