Zapowiedzi -maj 2015 #11

Udostępnij ten post

Jak wiecie moje zapowiedzi charakteryzują się tym, że wybieram tylko te tytuły, które prędzej czy później i tak przeczytam. Są to moje subiektywne propozycje, których tym razem jest 5 :)


Nowa Colleen Hoover i "Maybe someday", czyli tyle szczęścia w jeden dzień. Zapiszcie sobie ten dzień w kalendarzu i szykujcie chusteczki, bo wiem, że ta autorka nie pozostawi czytelnika obojętnym. "Prawo przyciągania" w zmienionej okładce. Ja wiem, że liczy się treść i to, że w ogóle wydają tę książkę, ale dlaczego nie tamta tak fajnie pasująca do jedynki okładka?? Mimo wszystko ostrzę sobie na nią pazurki. "Misja Ivy" to książka, o której nie jest dość głośno w blogosferze, a myślę, że to może być coś naprawdę super. "Następczyni" to nowe eliminacje, tym razem z punktu widzenia Eadlyn, córki Ami. Jak wiecie, "Rywalki" były spoko, "Elita" okrucieństwem, a "Jedyna" jeszcze przede mną. A ja dalej czekam na Cass ;) "Między życiem, a życiem" to propozycja od Wydawnictwa Dreams, która mnie bardzo ciekawi, odkąd po raz pierwszy o niej usłyszałam. Dwa życia? To jest coś ;)



Co w maju interesuje Was tak najbardziej? Pochwalcie się w komentarzach ;) 

44 komentarze :

  1. Domi... tytuł masz "kwietniowy". Chyba się skuszę na Coolleensównę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Misja Ivy mnie interesuje ;) No i jak można było zobaczyć u mnie na blogu, to jeszcze "Między życiem a życiem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby udało Ci się je przeczytać :)

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa ksiażki "Miedzy życiem a życiem". Intrygujący opis, tytuł i okładka :) Książka z serii "Rywalki" ma jak zwykle cudną okładke :) Niestety ja zatrzymałam sie na pierwszej cześci.

    http://papierowa-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja utknęłam na drugiej, ale za niedługo mam zamiar wrócić ;)

      Usuń
  4. Oj chyba i ja się skuszę na kilka pozycji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała piątka mnie ciekawi. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj :) Zaciekawiły mnie propozycje aż trzech wydawnictw: Otwartego, Dreams i Jaguara :) Mam nadzieję, że prędzej czy później będę miała okazję się z nimi zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj "Maybe Someday" przyjdzie i pozostawi czytelników rotrzęsionymi, zachwyconymi, z połamanymi i na nowo posklejanymi sercami. :) Gwarantuję. Ta książka plus Hopeless i Confess są moimi najulubieńszymi w dorobku CoHo. :)
    Tamta okładka "Prawa przyciagnia" nawiązywała do treści, a ta nowa... Jestem zawiedziona, że nie zostawili tamtej skoro wiązała się fabularnie z historią. :/
    "Między życiem a życiem" mnie ciekawi, ale na razie nie będę ryzykować. Muszę... poczytać, poczekać aż szum opadnie. :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Confess nie czytałam, ale mam wielgaśną ochotę. Tak samo jak na Never, never ( które chyba nawet widziałam ocenione na goodreads u Ciebie :)). Ja nie wiem jak dokładnie potoczy się akcja w "Prawie przyciągania", ale chociażby wizualnie pasowała lepiej do poprzedniej. A jeśli też do treści to cóż. Amber zawaliło sprawę. Chociaż powinnam w ogóle pewnie być szczęśliwa, że wydają ją po polsku. I cieszę się ogromnie, ale mimo wszystko.
      Też lubię często ( a nawet zazwyczaj) czekać na przeczytanie danej książki jak opadnie szum, chociaż jest kilka wyjątków :))

      Usuń
    2. Tak, tak. Ostatnio właśnie skończyłam "Never never" i choć nie jest to najlepsiejsza książka CoHo, to i tak jest niezwykła - oczywiście. :D Ale "Confess" to... mójbożemójboże. Absolutnie coś cudownego. ABSOLUTNIE. :) Najlepsza książka kwietnia, u mnie. :)
      Też jestem szczęśliwa, że wydają, bo traciłam już powoli nadzieje. :) Ogólnie zauważyłam, że Amber ostatnio wzięło się w garść i to bardzo, bardzo cieszy. :)

      Usuń
    3. Czuję, że prędzej czy później wydadzą u nas wszystkie książki Colleen ;) Lepiej prędzej niż później oczywiście :)
      Amber ostatnio faktycznie wzięło się do roboty. Szkoda tylko, że okładki coś im nie wychodzą, albo dzielą książkę nie wiadomo po co na dwie części...

      Usuń
  9. Z tego zbioru nadchodzących premier wydaję mi się ciekawa "Misja Ivy" i "Między życiem a życiem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żeby udało Ci się je przeczytać :)

      Usuń
  10. Jestem już przygotowana na zakup 2 książek - ,,Misja Ivy" i "Maybe Someday". Przez te książki moja misja czytania książek z biblioteki się nie powiedzie, no ale cóż...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Maybe Someday" chodzi za mną już od jakiegoś czasu, a teraz zaczynam się zastanawiać, czy nie ostrzyć sobie pazurków na nowość od Dreamsa. Jednak wszystko w swoim czasie :)

    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością sięgnę po "Następczyni" i może "Misja Ivy" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś takiego w pisaniu Cass, że choć mnie nie zachwyca to i tak chętnie wracam ;)

      Usuń
  13. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam ale mam chrapkę na 2 dni z nich więc może się zabiorę :)
    kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała do powiedź:
      też uczę się w technikum ekonomicznym i jestem w 2 klasie ale z Wrocławia :)

      Usuń
    2. O no to jednak dość duża odległość ;) I jak Ci się podoba? ;)

      Usuń
  14. Ja nawet nie patrzę. Po wyprzedażach z okazji Dni Książki mój portfel piszczy pustkami. Choć na Misja Ivy kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no tak- ja nie kupiłam z tej okazji prawie nic, więc sobie pozwolę ;D

      Usuń
  15. Mam ebooka "Maybe Someday",ale pewnie zanim się za niego zabiorę minie czerwiec ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby w ogóle go przeczytać ^^

      Usuń
  16. Hoover kusi, fajny tytuł, w sensie fajnie brzmi, a czy jest fajny? Okaże się:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem jednak nic dla mnie - ja w maju czekam przede wszystkim na Europejczyków, którzy pojawią się już za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I dla mnie również nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na "Maybe someday". :)
    Pozdrawiam!
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w sukience, jet piękna :)

    OdpowiedzUsuń