SZATYNKA POLECA #6

Udostępnij ten post

Dzisiejsza Szatynka pojawia z lekkim poślizgiem. Miała być wczoraj, ale kompletnie nie miałam siły tworzyć do niej kwietniowej playlisty, także ten ;) Dzisiaj możecie jej już odsłuchać i pisać jak Wam się podoba ;)



1. Co by było gdyby Rosie wyjechała na studia hotelarskie do Bostonu? Luźna, blogerska interpretacja, co by było gdyby? To już trzeci artykuł z serii, warto poznać też inne ;)

2. Jako, że rocznik 97 wszedł w fazę osiemnastek, to przedstawiam Wam listę prezentów osiemnastkowych.  Naprawdę fajna ściągawka ;)

3. Playlista z "Pushing the limits" Katie McGarry. Książka jest naprawdę świetna, a że uwielbiam słuchać przygotowywanych do książek playlist- to tadaaaaam !

4. 15 ulubionych książek wg użytkowników Facebooka- są tam też Igrzyska Śmierci ;)

5.7 inspirujących zasad huny

6. Jak naturalnie złagodzić ból ucha? Jestem niesamowitą panikarą, więc kiedy miałam problem z uchem ( konkretnie szumiało mi w prawym i niewiele słyszałam)- to co robiłam? Panikowałam oczywiście. Ale akurat w tym wypadku było to uzasadnione, gdyż miałam możliwość stracenia słuchu w jednym uchu. Od tego czasu minęło dobre pół roku, ale nadal jestem niesamowicie na tym punkcie wyczulona.

7. Kolejny tekst o motywacji

8. 21 cytatów, dzięki którym odniesiesz sukces zawodowy. Nie jestem przekonana co do całości, ale niektóre z nich są naprawdę dobre.

9. Naprawdę fajny tekst o tym czy naprawdę lubimy nowości

10. Kiedy urodziła się Cheryl? Bardzo fajna zagadka matematyczna dla bystrzaków :)

11. Ebook z wywiadami ! Strona lubimyczytac.pl z okazji Światowego Dnia Książki wydała zbiór wszystkich wywiadów z autorami ( od nich ze strony oczywiście), w którym jestem też ja ! ( Nie nie jako autor- ja tylko zadałam pytanie ;))

12. 30 błędów językowych, które popełniają nawet najlepsi ;)

13. Wakacyjna wymianka książkowa u Asi- polecam ;) Już w dwóch brałam udział i w tej też zamierzam. Kogo spotkam ? ;))

14.Filmik pokazujący Amerykanów, którzy próbują wymówić nazwy polskich miast ! Rewelacja ;D

15. Dobra i na koniec perełka- Jakim bohaterem z "Obsydianu" jesteś? Nie wiem kto stworzył ten test, ale go kocham <3 Pochwalcie się co Wam wyszło ;)

Polecam film: Giganci ze stali. Zaraz po seansie szukałam informacji na temat drugiej części, a robię tak tylko wtedy gdy mocno mnie coś zainteresuje ;)
Polecam muzykę: Kwietniowa playlista


Z drobnych ogłoszeń: Jak dotąd najwięcej głosów zdobyła wymianka na daną literkę. Sama skłaniałam się bardziej ku tej amerykańskiej, ale lud zadecydował ;D Więc jest PRAWIE pewne, że będziemy się wymieniać literkowo po raz drugi. ;)A kto jeszcze nie oddał głosu w ankiecie ma na to jeszcze kilka dni.

25 komentarzy :

  1. Ta seria "Co by było, gdyby..." wydaje się naprawdę ciekawa ^^ A filmik z Amerykanami jest rzeczywiście rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co autorka wymyśli kolejnym razem ;) A Ameryka rządzi ! <3

      Usuń
    2. To znowu ja ^^ Nominowałam Cię do tagu (mojego autorstwa - nic nadzwyczajnego, ale może będziesz miała ochotę wykonać ☺ ):
      http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/2015/05/wyobraz-sobie-tag-ksiazkowy.html

      Usuń
    3. Dziękuję za nominację, odpowiem jak tylko będę mogła :)

      Usuń
  2. W wolnej chwili zapoznam się z polecanymi przez ciebie stronkach/artykułami etc. Wydaje mi się, że wymianka na daną literę może być naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wymiany amerykańskiej :)

      Usuń
  3. Świetny wpis. Bardzo ciekawe. Z listy z fb muszę przeczytać "Małe kobietki" i "Przeminęło z wiatrem". Koniecznie :) Cieszę się, że dużo tam klasyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję zabrać się za klasyczne treści już od dłuższego czasu, ale ciągle odkładam to na bliżej nieokreślone później :(

      Usuń
  4. Idę zobaczyć ten filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znajdę chwilkę czasu to na pewno powrócę do tego postu i przejrzę wszystko co poleciłaś :) Na chwilkę udało mi się skoczyć na post o wakacyjnej wymianie książek - świetna sprawa, być może wezmę udział :)

    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie do amerykańskiej wymiany ;))

      Usuń
  6. Zazdroszczę czasu na przeglądanie tylu fajnych rzeczy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jest go więcej, czasem mniej, ale zawsze staram się go wygospodarować :)

      Usuń
  7. Nie ma to jak dostać akwarium z rybkami na 18:) Wyszła mi Katy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż akwarium to akurat nie mój typ, ale pomijając go znajdzie się tam naprawdę dużo fajnych rzeczy :)) Mi też ^^

      Usuń
  8. Niektóre linki mogą być ciekawe, ale niestety brakuje mi czasu by je poprzeglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam go w nadmiarze, mogłabym pożyczyć :D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe linki. Dzięki Tobie poznałam wiele nowych, ciekawych rzeczy. Pozdrawiam!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na post. I oczywiście bardzo ciekawe liki. Blog Marty Hennig także uwielbiam i czytam prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A Marta pisze naprawdę świetne teksty !

      Usuń
  11. Wiesz, widziałam tą zagadkę pseudo matematyczną i powiem ci tak: nienawidzę matmy, nie umiem matmy i mimo że jestem na rozszerzeniu, cierpię z każdą lekcją. A jednak ta zagadka jakaś wybitnie genialna czy trudna nie była. Bo ona jest... na logikę. A logikę posiada też human, także... :)
    Odnośnie tego filmiku z Amerykanami wymawiającymi polskie miasta, to jeszcze nic. Kiedyś tam, przeglądałam sobie ich kanał i trafiłam na to cudo https://www.youtube.com/watch?v=7esLY0AQ1cQ i teraz nie wiem czy to przez moją miłość do latinoamerykańskiego akcentu, czy ogólnie do Hiszpanii, ale ten filmik podobał mi się dużo bardziej :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy. Niby próbowałam, ale po chwili się zniechęciłam i wyszło co wyszło. Ale fajne jest i to ważne :))
      Dzięki za link ! Cóż w moim odczuciu połączenie Amerykanów i polskich miast było ciut lepsze, ale to nie zmienia faktu, że Twoja propozycja była równie fajna ;) Myślę, że czego by nie wymawiali to i tak byłoby śmieszne :D

      Usuń
  12. Co gdyby było gdyby coś się ciekawie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń