Przypominam, że...

Udostępnij ten post

...że do dziś do północy przyjmuję Wasze zgłoszenia do Amerykańskiej Wymiany Książkowej.



Chciałabym zaznaczyć, ze jak dotąd zgłosiło się jedynie 7 osób, co mnie nieco smuci i zastanawia dlaczego? Nie ten termin? Nie ten temat? Nie wiem naprawdę. Mam nadzieję, że mimo wszystko jeśli nie teraz, to przy okazji kolejnej wymiany się zobaczymy :)

Post do usunięcia za kilka godzin.

PS Piszę tutaj ponieważ Facebook mi szwankuje, nie wiem Wam też? Nie mogę się zalogować jako strona co mnie trochę martwi, bo taki stan utrzymuje się już od kilku dni. Wiecie jak sobie z tym poradzić?

6 komentarzy :

  1. Mi fb dobrze działa. Może spróbuj zalogować się na komórce, a jak się nie uda to musi być jakiś problem z Twoim kontem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do TAGU. Mam nadzieje że znajdziesz czas by odpowiedzieć: Nominacja polega na;
    -wypisaniu 5 blogów, które się czyta
    - uzasadnienie swojego wyboru
    -nominowaniu tych blogów
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mała liczba zgłoszeń wynika ze strachu. Czytelnicy boją się, że sami wyślą dobre książki a sami otrzymają jedną nijaką :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama się zgłosiłam, ale chciałabym potwierdzić czy dostałaś moje zgłoszenie? Podejrzewam że czytelnicy boją się, że mogą dostać nijakie książki, gdy sami się postarają i wyślą jakąś na prawdę dobrą, ja sama już tak kiedyś miałam i nie powiem też boję się czy następnym razem to się nie powtórzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak zgłoszenie doszło, losowanie będzie jutro :))
    Wiesz zawsze istnieje odsetek osób, które mogą być nieuczciwe, jednak czasem warto podjąć ryzyko.
    Tym razem zgłosiły się [praktycznie same osoby, które znam i którym ufam, więc nie będzie problemu z paczką. A nawet jakby taki kiedyś wystąpił, sama jako organizatorka poczuwam się do tego by paczkę skompletować i wysłać poszkodowanej osobie. A osoba, która nie wywiązała się z zadania, ma dożywotni zakaz brania udziału w organizowanych przeze mnie wymianach. Także myślę, że jest sprawiedliwie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, zrób wymiankę w sierpniu, to prawie na pewno wezmę udział. :(

    OdpowiedzUsuń