Podsumowanie miesiąca- kwiecień 2015

Udostępnij ten post

Tak jak podejrzewałam kwiecień wypadł u mnie nie najlepiej. Miałam mnóstwo nauki ( chociaż maturzystką nie jestem :P), czego efektem jest 5 przeczytanych książek. Gotowi na podsumowanie miesiąca?


Przeczytane:
W podsumowaniu marca wspomniałam, że chcę przeczytać 5 książek- 3 wyzwaniowe i 2 z biblioteki- wyszło odwrotnie ;) Ale mimo wszystko 5 :)  Gdyby nie to, że "Kolekcjonera" czytałam ponad półtora tygodnia, pewnie byłaby jedna, może dwie książki więcej. Ale był fajny, więc warto :)

Filmy:
- Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
-Giganci ze stali
-Miłość znajdzie swój dom

Seriale:
Cóż jak się chwaliłam na FB zaczęłam oglądać Reign. Jak dotąd dwa odcinki. 

Inne:

Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- dwie książki przeczytane. Zostało jeszcze tylko 9 ;)
Wyzwanie biblioteczne- Tym razem z biblioteki przyniosłam i przeczytałam 3 książki co również jest plusem ;)
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- "Dotyk Gwen Frost" mogę skreślić z listy :)

W każdym wyzwaniu coś- jestem z siebie dumna ;)

Tak wygląda moje kwietniowe podsumowanie miesiąca. A co z majem? Maj to mój miesiąc praktyk zawodowych. Planuję przeznaczyć więcej czasu na czytanie i oglądanie seriali. Jak wyjdzie w praktyce? Mam nadzieję, że jak najlepiej.  W ty miesiącu na blogu pojawią się na pewno: nowa Szatynka, zapowiedzi, stosik, kolejne LBA, coś o obejrzanych filmach, coś o książkach. I.... NOWA WYMIANKA ! Też się cieszycie tak jak ja? :D Szukam pomysłów- pomożecie? A jak tam z Wami? Ile książek przeczytanych ? ;)

40 komentarzy :

  1. Ja przeczytałam 4 książki.Przebiłaś mnie o jedną ;p "Reign" świetny serial,chociaż utknęłam na końcówce pierwszego sezonu dopiero,ale liczę na to,że szybko go nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę nadrobić trochę w maju tych seriali ;)

      Usuń
  2. Śliczny wynik! (Mój na blogu: cos-o-ksiazkach.blogspot.com :p)
    Nie mogę się doczekać wymianki, bo z chęcią wezmę udział! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się już doczekać razem z Tobą ;D

      Usuń
  3. W porównaniu z moim Twój wynik jest świetny. Ja w tym miesiącu przez zbliżające się matury przeczytałam tylko 2 książki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale matury są ważne, więc to chyba nawet lepiej, że przeczytałaś mniej ;)

      Usuń
  4. Lodowy grób wygląda ciekawie, a ja mogę pomarzyć o pięciu książkach przeczytanych w ciągu miesiąca. Udanego maja =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lodowaty grób" już przeczytałam i mogę powiedzieć, że nie było fajerwerków, ale źle też nie było ;)

      Usuń
  5. Dla samej siebie przeczytałam tylko 3 książki, razem 10 z czego 7 to po prodtu lektury szkolne. Zaraz czekają mnie matury, ale się cieszę z planowanej wymianki, bo chętnie wezmę w niej udział!
    Powodzenia w maju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale matura raz w życiu i czasem trzeba odpuścić z czytaniem ;)

      Usuń
  6. Kolekcjonera i Lodowy grób mogłabym Ci podkraść ;) Na wymianę cieszę się niesamowicie, sama szykuję, ale chyba dopiero około sierpnia :) więc na Twoją zapiszę się z chęcią! Pomysł? Cokolwiek, byle bardzo nie ograniczał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kolekcjoner" nie mój, a biblioteczny ;) Ooo to w Twojej też wezmę udział bardzo chętnie, bo ostatnio to sobie obiecałam. Już nie mogę się doczekać !

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku! Ja przeczytałam jedną książkę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeczytałam tylko trzy książki, ale jakoś nie narzekam. Nie miałam w tym miesiącu zbytniej ochoty na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba i odpoczynku od czytania czasem :)

      Usuń
  9. Gratulacje!:) Ja na kwiecień zaplanowałam sobie zdecydowanie zbyt dużo książek do przeczytania, z czego połowy przeczytać mi się nie udało. Główny powód - nauka, więc zazdroszczę tych pięciu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię dokładnie określać ile i jakie książki mam kiedy przeczytać, bo wiem, że i tak to zmienię. Co innego listy "do przeczytania" w bliżej nieokreślonym czasie- to wychodzi mi perfekcyjnie ;)

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać wymianki!! Przychodzi mi tylko na myśl wakacyjna tematyka. Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż taka typowo wakacyjna była w tamtym roku, a letnią wymiankę organizuje teraz Asia, więc temat niestety odpada ;)

      Usuń
  11. Ja też przeczytałam jedynie pięć książek, ale mam nadzieję, że i Tobie i mi w maju pójdzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ja i ja ! A maj dla mnie to taki lekki miesiąc, więc myślę, że mi się uda :)

      Usuń
  12. O, obie mamy po 5 książek. ;) Nie jest źle, ale oby było lepiej. :D Jak Ci się podobała Nora Roberts? Nic jeszcze nie przeczytałam jej autorstwa, ale przechodzi mi to coraz częściej przez myśl. ;)

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat "Kolekcjoner" był inny od wszystkich. Pierwszy raz zetknęłam się z tematyką kradzionych dzieł sztuki i podobało mi się. Wśród rodzinki Nory mam swoich ulubieńców, do których od dawna nie dołączył nikt nowy, ale historia Asha i Lili była absorbująca i na to liczyłam ;)

      Usuń
  13. Pięć książek to całkiem dobry wynik :) A Piratów z Karaibów uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) U mnie 7 :) Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję również !

      Usuń
  15. Dobrze, że masz odpowiednie priorytety - co prawda matura to bzdura, ale jednak jeśli wybierasz się na studia, to niestety trzeba się przyłożyć. :) Przed Tobą najdłuższe wakacje życia, także nawet jeśli zamierzasz trochę do studiów dorobić, to i tak nadrobisz kwiecień wiele razy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ale ja nie jestem maturzystką :D Jeszcze nie ;)

      Usuń
  16. Dobry wynik! :) I teraz chyba wezmę udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyniki super! A Norę Roberts chętnie bym ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roberts nie moja, a biblioteczna ;D

      Usuń
  18. Mimo wszystko gratuluję wyników! Znam osoby, które przy takim nawale nauki w kwietniu potrafią nie przeczytać niczego, także naprawdę nie jest z tobą źle - serio ^^ Czekam na wrażenia z filmów przede wszystkim bo ostatnim tytułem czuję się zaintrygowana. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego, udanego maja!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat "Miłość znajdzie swój dom" jest mocno przeciętny ;)

      Usuń
  19. Nie znam tych książek, ale gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń