Nowi kwietniowi domownicy

Udostępnij ten post

Kwietniowy stosik nie prezentuje się zbyt imponująco, jednak niesamowicie cieszę się ze wszystkich widocznych na nim książek.





1."Tylko Ty"- Jasinda Wilder- wygrana w konkursie u Ami :)

2. "Lucas"- Kevin Brooks- zakup na http://www.nieprzeczytane.pl/ za 15 zł. Mocno się na nią czaiłam i teraz jest już u mnie.

3. "Sklep na Blossom Street"- Debbie Macomber- zakup na http://www.nieprzeczytane.pl/. Miałam zamiar najpierw zabrać się za serię Cedar Cove, ale "Sklep..." był za 8 zł, żal było nie brać :)

4. "Skrawki życia"- Debbie Macomber -j.w z tym, że tę upolowałam za 4 zł :D

No i to by było na tyle. W porównaniu z marcem na mojej półce znalazło się o 5 książek mniej. Czytaliście coś? Polecacie, odradzacie? ( Nawet jak odradzicie i tak pewnie przeczytam, ale fajnie wiedzieć co sądzicie o danej książce :D)

PS Na bocznym pasku bloga za chwilkę wystartuje ankieta na temat wymianki- bardzo proszę o głosy :)

37 komentarzy :

  1. O widzę "Lucasa" :) Książkę mam przeczytaną do połowy i nie potrafię jej kontynuować. Nie dlatego, że jest nieciekawa. Wręcz przeciwnie. Bardzo ciekawa. Inna niż wszystkie. A dlaczego nie potrafię dalej czytać? Może dlatego, że boję się dowiedzieć co się dalej wydarzy... :) Muszę do niej powrócić :) A z pewnością Ci się spodoba :)
    O pozostałych książkach nie słyszałam, więc czekam na recenzję :)

    A co do wymianki... Akcja dzieje się w Ameryce. Lepiej nie mogłaś trafić! Tylko nie mam żadnej takiej książki, którą bym chętnie wymieniła (bo z chęcią bym tym razem wzięła udział) Więc może taki troszkę ogólny temat - LATO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam już "Lucasa", ale zaczęłam inną książkę, i chwilowo utknęłam ;) Ale już mogę wyczuć, że ma swój taki specyficzny klimat.

      Co do wymianki na lato- Asia organizuje taką, więc ten temat odpada ;)

      Usuń
  2. Stosik nieduży, ale jaki ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Tylko Ty, świetna książka ;)

    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie udanej lektury Ci życze. Pogoda ma się w nastepnym tygodniu zepsuć, więc będziesz miała na to czas :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Skrawki życia" szczególnie mnie ciekawią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moje pierwsze spotkanie z Macomber, miejmy nadzieję, że udane :)

      Usuń
  6. Przeczytałabym "Tylko Ty" :D
    Życzę miłej lektury no i... chyba będzie wiele zarwanych nocek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący ci nowi domownicy :) Miłego czytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaa! Gratuluję świetnych okazji! Z książek, które masz w nowościach czytałam jedynie "Tylko Ty" i było to przyjemne spotkanie z prozą Jasindy Wilder, ale muszę przyznać, że byłam trochę zawiedziona. Może tobie spodoba się bardziej. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc z perspektywy czasu uważam, że "Tylko Ty" mi się bardzo podobało ;)

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci "Tylko Ty"! <3 Muszę przyznać, że fajnych masz tych nowych domowników. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Tylko Ty"i była naprawdę dobra.Zresztą pamiętam,że miałyśmy podobne odczucia do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo książki ciekawie się prezentują czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tam się pojawią na pewno ;)

      Usuń
  12. A ja nie znam twoich nowych domowników, ale życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc Ci nic nie polecę.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Lucasa, bardzo ciekawi mnie ta i inna książka Kevina Brooksa pt; Candy, znasz może? Życzę ci miłego czytania. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam opis, ale powiem Ci, że jakoś mnie do siebie nie przekonuje :)

      Usuń
  15. Udanej lektury! U mnie ostatnio zapał do czytania osłabł - chyba końcówka ciąży daje mi się we znaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabytki bardzo trafiają w mój gust czytelniczy. Będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń