Filmowa Dominika- "Miłość znajdzie swój dom", "Giganci ze stali", "Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły"

Udostępnij ten post

Mocno się przeraziłam przeglądając archiwum bloga. Wynika z niego, że ostatni post na temat filmów pojawił się prawie dwa miesiące temu ! Naprawdę nie mam pojęcia kiedy to zleciało, ani jak mogłam do tego dopuścić ;)


Kiedy szukałam po kanałach TV czegoś godnego uwagi, natknęłam się na ten film. "Miłość znajdzie swój dom" to zwykły obyczajowy film, który nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle mu podobnych. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że trochę od nich odstaje. To sielska opowieść, która nie ma żadnego konkretnego zwrotu akcji, trudno tam o fascynującą scenę, a widz z trudem może wytrzymać do końca seansu. Ale zawiera też kilka życiowych prawd typu : "Nie bądź tak zapatrzony w siebie i swoje potrzeby", "Nie patrz stereotypami",  czy " Przyjmij do wiadomości, że nie tylko ty możesz mieć rację". Po tym filmie nie potrafię jednoznacznie sklasyfikować swoich odczuć. Nie jestem ani na tak, ani na nie. Bardzo mocno neutralna produkcja.

(Wyk. Sarah Jones, Patty Duke,Haylie Duff; Premiera: 2009; Ocena: 5/10)





Rzadko kiedy mam okazję usiąść wieczorem przed telewizorem ( ale mi się ładnie zrymowało) i nie znać rozkładu na dany dzień. Jeśli przeglądam program TV, rezerwuję sobie wolny wieczór i oglądam to co zaplanuję. "Giganci ze stali" to inna kategoria. Nudziłam się, włączyłam telewizor- patrzę, a tu przystojny bohater. Myślę sobie- czemu nie? Podjęłam bardzo dobrą decyzję, bo ten film to istne WOW. Pierwszy raz spotkałam się z tematem nielegalnych walk robotów ( za które oczywiście trzeba płacić duże sumy). Hugh Jackman + uroczy dzieciak + równie fajne roboty + wątek przemiany bohatera = niesamowicie dobry seans na wolny wieczór. Bardzo polecam ;)

(Wyk.Hugh Jackman, Dakota Goyo; Premiera: 2011; Ocena: 10/10)







Jestem okropnie do tyłu z popularnymi produkcjami filmowymi. Dłuższa byłaby lista znanych filmów, których nie znam, niż tych które oglądałam. Po tym jak została zbesztana przez koleżankę tekstem typu: "Jak to nie oglądałaś Piratów????" pomyślałam, że to chyba dobry moment na seans. I teraz się zastanawiam dlaczego ktoś wcześniej porządnie mną nie potrząsnął i nie powiedział, żebym to oglądała? Jack Sparrow to Jack Sparrow kompletnie odmienna kategoria bytu. Ale taki Orlando Bloom kurczę. Niesamowicie przystojny, z zawadiackim uśmieszkiem i tymi oczętami *.* Keira też nie pozostaje im dłużna, ma dziewczyna charakterek, a takie bohaterki uwielbiam najbardziej. Jeśli jest jeszcze ktoś taki jak ja, kto nie zna Sparrow'a i reszty, to niech to szybciutko nadrabia, bo naprawdę warto !

(Wyk.Johnny Deep, Keira Knightley,Orlando Bloom; Premiera: 2003; Ocena: 9/10)


Te tytuły są jeszcze tytułami kwietniowymi, w maju jak dotąd obejrzałam 1,5 filmu ;P

24 komentarze :

  1. Oglądałam tylko "Piratów...",ale już jakiś czas temu.Pozostałe dwa filmy raczej nie dla mnie.Ostatnio sięgam po inne produkcje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze dwie następne części :)

      Usuń
  2. Znam jedynie Piratów z Karaibów dzięki fantastycznej roli Deepa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Ale dla mnie i tak Orlando był lepszy ;))

      Usuń
  3. Piratów oczywiście oglądałam i uwielbiam. Reszty nie widziałam.
    Przy okazji zostałaś przeze mnie nominowana do poniekąd wymyślonego przeze moją osobą tagu: "Gatunki muzyczne: Book Tag". Jeżeli miałabyś ochotę wziąć udział zapraszam po więcej szczegółów:
    http://w-krainie-slow.blogspot.com/2015/05/gatunki-muzyczne-book-tag_16.html

    Zapraszam także na rozdawajkę. Wystarczy się zgłosić, aby wygrać jedną z czterech książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAG oczywiście wykonam jak tylko będę mogła :)

      Usuń
  4. Oglądałam 2 i 3 film świetny a piratów kocham <3
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gigantów ze stali i Piratów (w końcu!) kiedyś pooglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Ty też nie widziałaś jeszcze Piratów ^^ Jak widzisz ja do niedawna również, więc nie czuję się taka samotna :))

      Usuń
  6. Film z Hugh Jackmanem to i ja chętnie obejrzę :) A Piratów uwielbiam, choć moim zdaniem trójka jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówią właśnie o tej trójce, ale przede mną jeszcze dwójka :D

      Usuń
  7. Oglądałam "Gigantów ze stali". Bardzo wciągnął mnie ten film.
    "Piratów..." też widziałam. Właśnie przygotowują piątą część. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam koleżance ( fanka Jacka Sparrowa), że obie pojedziemy na maraton z Piratami jak będzie piąta część. Zazwyczaj maratony są na takie okazje :)) J też nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  8. "Piratów" nigdy nie obejrzałam w całości, żadnej części, a pozostałe filmy jakoś mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać nie każdego zachwycają Piraci :))

      Usuń
  9. Tylko tę część Piratów widziałam, więc nie bój się nie tylko ty jesteś do tyłu ;)
    Zaś "Gigantów ze stali" widziałam fragmentami, ale mam zamiar w całości obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff to dobrze :)
      A Giganci są przekochani, oglądaj koniecznie ;)

      Usuń
  10. Nie mam ochoty na żaden z tych filmów xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu lista i bez tego jest pewnie długa :P

      Usuń
  11. OMÓJBOŻE. Nie oglądałaś PIRATÓW?!?! Raaany! W tej chwili nadrabiaj! Ja uwielbiam "Skrzynię umarlaków" i "Na nieznanych wodach". Ta część może ci się szczególnie spodobać bo Penelope Cruz gra taką psotną, zadziorną bohaterkę. :D
    "Gigantów ze stali" muszę oglądnąć koniecznie, bo kiedyś tam, kiedy byłam w kinie - nawet nie pamiętam na czym, leciał właśnie zwiastun tego filmu i od tamtej pory ten tytuł za mną chodził, ale nie miałam czasu i weny, żeby go sobie włączyć. Zmieniłaś to, więc podejrzewam, że o ile nie zapomnę - postaram się obejrzeć ten film jeszcze w tym miesiącu. ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pierwsza część już tak jakby za mną :D Cieszę się, że przypomniałam Ci o "Gigantach ze stali", oglądaj i sprawdź czy spodoba Ci się tak jak i mnie :)

      Usuń
  12. Gigantów i piratów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń