AMERYKAŃSKA WYMIANA

Udostępnij ten post






1.Zapisy do Amerykańskiej Wymiany do trwają od 9 maja do 31 maja 2015 roku

2. Wymiana przeznaczona jest TYLKO do osób prowadzących blogi (niekoniecznie książkowe).

3.Losowanie par wymiankowych odbędzie się 2 czerwca 2015 . Tego samego dnia, roześlę też wiadomości z informacjami o osobie, która jest naszą wymiankową parą.

4. Przesyłka MUSI być wysłana z potwierdzeniem nadania na własny koszt!

5. Do zabawy zapraszam osoby, które ukończyły 13 rok życia!

6. Po otrzymaniu przesyłki informujemy o tym naszego darczyńcę (albo mnie, a ja poinformuję odpowiednią osobę). Nikt nie lubi takiej niepewności i zamartwiania się o paczkę.

7. Przesyłkę wysyłamy do dnia 30 czerwca 2015 r. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie wyrobicie się w czasie, proszę mnie o tym poinformować.

9. W paczce powinny znaleźć się:

  • Książka- nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona. Tematyka: Cokolwiek związanego z Ameryką
W paczce może znaleźć się zarówno jedna jak i kilka książek. To zależy już tylko od naszego darczyńcy :)
  • Pocztówka lub zakładka do książki
  • Tzw. umilacze, czyli coś do picia lub na słodko, coś od serca - inwencję pozostawiam Wam :)
  • Ewentualnie list- Ważne jest, by osoba obdarowana wiedziała od kogo otrzymała prezent. W liście można zawrzeć swoje imię, nick z blogosfery, może adres bloga. Po prostu coś po czym zidentyfikujemy adresata. Wystarczy nawet zwykła karteczka!
10. Bawimy się tylko na terenie Polski, tzn. że aby wziąć udział w wymianie, musisz mieć adres korespondencyjny w Polsce.

11.Pamiętajmy o tym, że wymiana ma być przede wszystkim dobrą zabawą, a nie rywalizacją czy postępowaniem typu "chcę dostać, ale nie wyślę". (Takie osoby będą miały dożywotni zakaz brania udziału w moich wymianach).

12. Wasze adresy będą mi potrzebne tylko po to, aby przesłać je Waszej parce wymiankowej. 

13.  Była ankieta, która wykazała, że większość z Was woli wziąć udział w amerykańskiej wymianie. Dlatego tym razem wymieniamy się wszystkim co wiąże się z Ameryką. Nie ważne czy Północna czy Południowa. Akcja książki może rozgrywać się w Ameryce. Może być słowo Ameryka w tytule książki. Albo jakiegoś stanu czy miasta. Może być autor pochodzący z Ameryki. Cokolwiek co jednoznacznie wskaże nam, że znajdujemy się na innym kontynencie ;) Jeśli macie inne pomysły, niż te, które tutaj wymieniłam- dzielcie się nimi !

14. Jako, że bardzo spodobała się Wam i mnie zabawa w fotografowanie dostanych paczek, to teraz również Was o to proszę. Zróbcie zdjęcie otrzymanej paczce  i prześlijcie je wyżej podanego maila ( wymiana.ksiazkowa@onet.pl ). Oczywiście wedle życzenia można opublikować na swoim blogu taki post jednak nie jest to wymagane.

15.Osoby zainteresowane pomysłem wymiany, proszone są o:

  • Zostawienie komentarza pod tym postem. Powinno to być coś typu "zgłaszam się", "z chęcią dołączę do zabawy" etc.
  • Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu- punkt nieobowiązkowy
  • Przesłanie na adres   wymiana.ksiazkowa@onet.pl uzupełnionego formularza, który znajduje się poniżej; w temacie maila wpisać:

Amerykańska wymiana- [ swój nick]
Proszę Was żebyście w temacie maila wpisali ten sam nick, z którego zgłosiliście się w komentarzu, tak żebym nie miała problemu z rozpoznawaniem Was :)

Krótki formularz zgłoszeniowy:
1.Imię i nazwisko
2.Adres korespondencyjny
3.Co czytam? Czyli opisz  jakie gatunki książkowe lubisz, a czego nie. Co cenisz w powieści, a co napawa Cię przerażeniem? Może ulubionych autorów. Wszystko co sprawi, że darczyńca lepiej wstrzeli się w Twój gust i sprawi, że będziesz zadowolony.  Piszcie przykłady. Rozpisujcie się. Na zgłoszenia macie 3 tygodnie, to mnóstwo czasu. Dokładnie się określcie, nic na tym nie tracicie, a tylko zyskacie.
4. Adres bloga oraz link do jakiegokolwiek konta np. lubimyczytać.pl ( jeśli nie masz konta na żadnym takim portalu o tematyce książkowej, to wypisz kilkanaście tytułów książek, które masz na liście marzeń)
5.Opcjonalnie- napisz coś od siebie. Cokolwiek, co chciałbyś żeby ta druga osoba  przeczytała :)
6. Wyrażam zgodę na przesłanie mojego adresu mojej parce wymiankowej. ( Ta informacja jest tylko dla mnie, tak abym nie miała żadnych wątpliwości)

Wysłanie maila jest jednoznaczne z przystąpieniem do wymianki, nie można się już wypisać, także proszę o dokładne przemyślenie swojej decyzji.
Każda osoba, która chce wziąć udział w wymianie zobowiązuje się do wysłania paczki w określonym przeze mnie terminie tj. do 30 czerwca 2015 roku! Powinna też przeczytać obowiązujące ją zasady oraz je stosować.
Nie jest obowiązkiem obserwowanie mojego bloga, jednak to tutaj lub na Fanpage'u  będę na bieżąco publikowała wszystko co będzie dotyczyło wymiany, więc lepiej, żeby czegoś nie pominąć :)

Udział biorą:
justyna9ewa
Ania z Wonderland of Books
Diana z Wonderland of Books
Katherine Parker
Isabel Czyta
Julia Alaska
Oxfordka
nieidentyczna

18 komentarzy :

  1. Pewnie, że się zgłaszam! :)
    Maila napiszę wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jeszcze nie zapisuj, jednak poważnie się nad tym zastanowię ok? samo słowo Ameryka napawa mnie nieokreśloną euforią i w ogóle uwielbiam :D (nie ukrywam, że mam tu na myśli zwłaszcza USA) :P możesz kom usunąć jak kcesz :P ostanowię się i napiszę w razie wiu czy jestem chętna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się i jeszcze dam znać, okej? :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią się zgłaszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna akcja! Biorę się za pisanie e-meila ♥

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaproszenie :)
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłaszam się, bo nie dopisałam ;-)

      Usuń
  7. Ciekawa inicjatywa! Ja jednak nie wezmę udziału - jestem spłukana! Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wezmę udział, muszę sie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja! :D Nie jestem pewna, czy się dołączę, bo mam jeszcze bardzo dużo nieprzeczytanych książek na moich półkach - ponad 40 - i nie chcę na razie zwiększać ich liczby, ale jeszcze się zastanowię. :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobisz coś takiego, bo wtedy NA PEWNO się zgłoszę! :D

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    http://moje-buki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zgłaszam! Nie wytrzymam! Taki temat się marnuje! :D
    http://literackafantazja.blogspot.com/
    ale ten formularz podeślę w innym terminie. Na pewno do niedzieli!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam to o dwa dni za późno… Ja to mam szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń