Zapowiedzi- kwiecień 2015 #10

Udostępnij ten post


Okej. Kwiecień to jakieś szaleństwo. Wyselekcjonowałam 9 (!) książek, które KONIECZNIE chcę przeczytać. A ile jeszcze zostawiłam w tyle. Mam dwie kontynuacje, jeden zbiór opowiadań oraz resztę, na którą składają się pojedyncze powieści ( mam nadzieję) i początki serii. Zaczynamy? ;)



"Zielony zakątek" to już chyba 9 tom serii Cedar Cove. Tasiemiec jak widać. Słyszałam o niej wcześniej, ale dopiero ostatnio miałam kaprys, żeby to zacząć. Okładka jest cudowna, a ja nie mogę się doczekać jak poznam całość! "Cudowne to i teraz" jest Wam może znane jako tytuł filmu. Bardzo chciałam go zobaczyć, jednak odkładałam na bliżej nieokreślone "później". A tu się dowiaduję, że jest książka. Nie powiem przeżyłam lekki szok. Już nawet ciężko film zobaczyć, żeby nie było on ekranizacją. "Bez końca" jest o wizycie w szpitalu psychiatrycznym. I jest zagadka śmierci. Lubię to! "Byliśmy łgarzami" to książka, na którą dość długo czekałam i nie do końca wierzyłam w polskie wydanie, a tu proszę. Jest ;) I to z taką ładną okładką ( nie wiem jak to się stało, ale po początkowej niechęci, pokochałam ją!)




"Zabójczyni" to zbiór czterech opowiadań o  zabójczyni Celaenie, o wydarzeniach przed akcją ze "Szklanego tronu". Chciałabym postawić na półce, ponieważ okładka jest cudowna i fajnie mieć wszystko razem. "Starter" jest kolejną książką, co do której niesamowicie ciężko było mi się przekonać. Ale koniec końców się udało. I już nie mogę się doczekać! "Ród", czyli świeżynka, kompletnie znikąd jak dla mnie, już nawet widać przedpremierowe recenzje. Brzmi naprawdę fajnie.
"Girl Online", czyli Zoella w wersji książkowej. Pierwszy raz usłyszałam o tej dziewczynie przy okazji szumu wokół książki (początkowo nawet zapomniałam, że jest ona dalej zapowiedzią, bo już tyle recenzji czytałam, że straciłam rachubę ;)). I "Zakon Mimów". Nie oszukujmy się-nie czytałam pierwszej części. Nawet nie miałam jej w planach. Ale ostatnio przeczytałam tak bardzo cudowną recenzję "Czasu Żniw", że nie ma mowy, bym mogła nie znać tej historii. I drugi tom wychodzi. Los mi sprzyja ;)

Tak prezentują się książki, na które czekam w kwietniu. I znając siebie, pewnie poczekam jeszcze kilka miesięcy zanim niektóre z nich kupię. A reszta za następne kilka. Bywa ;)
Już jutro zapraszam Was na nowy post, a dzisiaj zostawiam Was z cudowną piosenką:



28 komentarzy :

  1. "Zakon Mimów" niebawem zaczynam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak! Kwiecień to istne szaleństwo... Ale może i dobrze. Dobrze z tego względu, że w Polsce ukazują się nowe pozycje i jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrze i to jest fajne ;) Ale ciężko nadążyć za tym wszystkim ;)

      Usuń
  3. "Cudownie tu i teraz" niestety oglądałam, bo Miles Teller tam gra no! Więc nie mogłam się powstrzymać. W każdym razie, film był średni, ale książkę chcę bardzo przeczytać, bo prawdopodobnie jest dużo lepsza. :)
    Do "Byliśmy łgarzami" wciąż się przekonuję. :)
    No i 'Zakon Mimów" jest dla mnie obowiązkowy, bo pierwszy tom był... NIESAMOWITY.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz dylemat, czy czekać na to aż przeczytam książkę, czy zacząć od filmu ;)
      No właśnie takie opinie o "Czasie Żniw" ostatnio mnie prześladują. Aż wołają "Przeczytaj mnie no!" ;D

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością na Byliśmy Łgarzami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na swój egzemplarz "cudownie tu i teraz" i już doczekać się nie mogę, bo zapowiada się wspaniale :) "Ród" także intryguje, będę go wypatrywała w księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam przeczytać Czas żniw i jeśli mi się spodoba, siegnę po drugą część, ale poza tym chyba nic dla siebie nie wypatrzylam :)
    p.s. strasznie dziękuję za odpowiedź :) szkoda, że to tylko dla uczniów szkół licealnych... Za stara już jestem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam lekkiego fioła na puncie "Czasu żniw". Masakra jakaś ;)
      Proszę bardzo :)

      Usuń
  7. Mam zamiar kiedyś wziąć się za Girl Online :)
    Mam pytanie. Jak robisz to, że masz zdjęcia książek na danym tle i jeszcze dodajesz napisy? Robisz to w jakimś programie czy na jakieś stronie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam programu Picasa i robię kolaż zdjęć. Dodaję zdjęcia, napisy i gotowe :))

      Usuń
  8. Książkę Debbie mogę w ciemno kupić mojej przyjaciółce - ona lubi takie lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytałam i słyszałam o nich dużo dobrego. Nic tylko czytać :)

      Usuń
  9. Koniecznie przeczytaj "Czas Żniw", naprawdę warto :) Od wczoraj podczytuję kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku już kontynuację czytasz szczęściaro ;)

      Usuń
  10. Byliśmy lgarzami mam przedpremierowo, starters też ;) Ale bardzo baaaardzo czekam na Zakon mimów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągnie mnie do przeczytania ,,Ród". Też widziałam przedpremierową recenzję i wychodzi na to, że warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet więcej niż jedną i w każdej ją polecają :)

      Usuń
  12. Mam wielką ochotę na "Starter" i "Bez końca". Już nie mogę się doczekać,kiedy już wyjdą :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzyste przedstawienie zapowiedzi - to najbardziej sobie cenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na urodzinowy konkurs
    http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/03/i-konkurs-zoz-zyczenia-artemis-i-wygraj.html#more
    :D

    OdpowiedzUsuń