Podsumowanie miesiąca- marzec 2015

Udostępnij ten post

Mamy dzisiaj pierwszy dzień kwietnia, więc czas na nowe podsumowanie!
Marzec minął mi dość szybko, ale w pozytywnym sensie. Był dość pracowity, a kwiecień zapowiada się podobnie. A to wszystko w związku z majowymi praktykami. Odpada mi jeden miesiąc nauki, więc muszę się spiąć, żeby mieć jako takie oceny ;) A potem tylko czerwiec i wakacje ;)

Słyszał ktoś z Was o czymś takim jak "Dzień Przedsiębiorczości"? Jest to dzień, kiedy każdy chętny uczeń może na jeden dzień spróbować swoich sił w wymarzonym zawodzie. Albo w czymś co go pasjonuje. Ekonomia ekonomią, ale książki! Ludzie spędziłam ten dzień w cudownym Wydawnictwie Dreams! Nawet nie wiecie jak wielki był poziom mojej ekscytacji, kiedy dostałam pozytywną odpowiedź na mój list! Ta wielka euforia i duma <3 Co mogę powiedzieć ? Kilka godzin przed myślałam, że umrę ze zdenerwowania. No bo jak nie trafię? Albo, że to pomyłka? Wiecie- w takich chwilach do głowy przychodzą same czarne scenariusze. Ale koniec końców moje obawy były nieuzasadnione. Spędziłam super dzień w towarzystwie Pani Lidii i reszty załogi. Dostałam odpowiedzi na moje pytania, wyjaśniłam niejasne kwestie i zamarzyło mi się pojechać na Targi Książki o Frankfurtu. Na razie jednak muszę się zadowolić tymi krakowskimi w październiku ;)
W ogóle jest to świetna sprawa, polecam każdej chętnej osobie :)

Wracając do przeczytanych książek. W marcu było ich 6. W porównaniu z lutym to o 4 mniej, jednak czasu też miałam mniej. I siły. A więcej pracy.



  • "Opal"- Jennifer L. Armentrout
  • "Idealna chemia"- Simone Elkeles
  • "Coś do ocalenia"- Cora Carmack
  • "Ścieżka słońca"- Lisa Kleypas
  • "Bezsenność we dwoje"- Sarah Dessen
  • "Pan Tadeusz"-Adam Mickiewicz
EDIT: "Pana Tadeusza" jednak nie udało mi się skończyć. Cały post przygotowałam sobie w sobotę i liczyłam, że dam radę. W końcu to tylko kilka ksiąg. Ale się lekko przeliczyłam ;)
Uhuhuhu w tym miesiącu tylko 4 recenzje do napisania z marca ^^ Dobrze mi idzie ;)

Filmy:
-Choć goni nas czas
-Ida
-Love Rosie
- Gorączka lodu
- Mamma mia!

Seriale:
Zaczęłam oglądać Star Crossed-Przeznaczeni, ale zobaczyłam 3 odcinki i nie miałam czasu na więcej.

Inne:
Podsumowanie lutego
Marcowe zapowiedzi
Stosik z nowościami
Konkurs #1
The 100- opinia
Wyniki konkursu #2
TOP 10
Filmowa Dominika
Konkurs #2 TRWA!



Wyzwania:
Kiedyś przeczytam- tutaj poległam, ponieważ nie przeczytałam NIC z mojego stosu.
Wyzwanie biblioteczne- miało być tak dużo książek przyniesionych z biblioteki, a były dwie. Ale dobre i to ;)
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- Przeczytałam "Ścieżkę słońca". Mam poważne wątpliwości czy kompletnie uda mi się zrealizować to wyzwanie.


Tak prezentuje się mój marzec. Jak już wspomniałam kwiecień minie mi pewnie podobnie, ale ustaliłam sobie priorytety, czyli 5 książek- trzy wyzwaniowe, dwie biblioteczne. Ach no i końcówka "Pana Tadeusza" :D Jak minął Wam marzec? ;)

34 komentarze :

  1. Gratuluję wyniku oraz mile spędzonego dnia w wydawnictwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamma Mia! zaawsze poprawia mi humor, uwielbiam ten film ;) Powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam urywki w internecie i w końcu powiedziałam sobie "Dość. Obejrzę to.". Świetna komedia i jeszcze z piosenkami i z rewelacyjnymi aktorami. ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam 2 książki i "pół" :D A ja to będę w książce Magdy Kordel i też cieszę się jak szpadelek! Premiera w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego kwietnia ;) JA przeczytałam tylko 3 książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie sześć książek to dobry wynik . Sama tyle przeczytałam . Życzę lepszego wyniku w kwietniu ;) PS: Cieszę się ,że spodobało Ci się w wydawnictwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Corę Carmack i Opal chętnie bym przeczytała :) Możesz powiedzieć coś więcej o tym Dniu Przedsiębiorczości? Dotyczy to tylko uczniów szkół np. licealnych? Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś do ocalenia mam w najbliższych planach :) Marzec udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, bo to cudowna książka!

      Usuń
  8. "Opal" również przeczytałam i nie wiem czy wytrzymam do polskiej premiery kolejnego tomu :<
    Moja podsumowanie na blogu. Życzę udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam nawet czytać nieoficjalne tłumaczenie,a le przeczytałam jeden rozdział i kurczę uznałam, że nie mogę. Uznałam, że może jak dłużej poczekam to będę bardziej rozdarta, bardziej rozemocjonowana i będę po stokroć bardziej przezywać tę książkę :D Mam nadzieję, że wytrzymam <3

      Usuń
  9. Ech, "Dzień Przedsiębiorczości"? Wspaniale, daje on widzę wiele możliwości. Gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! Dużo książek przeczytałaś! Niestety żadnej z nich nie czytałam, więc czekam na recenzję :) Ja obejrzałam wszystkie odcinki Star Crossed które zostały wyemitowane i jestem zawiedziona że tak nagle przestali kręcić, że niby słaba oglądalność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to słyszałam! Spodobało mi się nawet i wiem, ze oglądnę do końca, ale to skandal, żeby przerywać. ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam "Idealną chemię" :)
    I tak wynik lepszy od mojego, o 1 książeczkę :)
    Oby kwiecień był dla nas łaskawszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd przeczytałam również. Tak czułam, że to będzie dobre :)

      Usuń
  12. Bardzo dobre wyniki nawet patrząc na gabaryty niektórych książek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak by to wyglądało przeliczone na strony... Hmm muszę kiedyś spróbować :D

      Usuń
  13. Zazdroszczę Ci dnia w wydawnictwie.
    Świetne wyniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty też kiedyś tam będziesz gościć :))

      Usuń
  14. Opal, Opal, Opal yyy... to jakoś inaczej szło... Deamon, Deamno, Deamon :)
    A wyniki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deamon, Deamno, Deamon.. więcej Daemona poproszę <3

      Usuń
  15. To musiał być naprawdę niesamowity dzień w tym wydawnictwie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też w maju mam praktyki! A właściwie to od 27 kwietnia, cztery tygodnie. Już się nie mogę doczekać tego nic-nierobienia ^^
    W każdym razie gratuluję wyników, życzę udanego kwietnia! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam od 4 maja, więc ciut później ;)

      Usuń