Nowi marcowi domownicy

Udostępnij ten post

W tym miesiącu liczba książek, które zasiliły moją biblioteczkę była większa od liczby tych, które udało mi się przeczytać. I znalazły się w niej głównie książki, które od dawna bardzo chciałam zdobyć . Zapraszam do oglądania:































1. "Pośród żółtych płatków róż"- Gabriela Gargaś- wygrana w konkursie klik

2. "Czuły drań"- Johanna Lindsey- wygrana w konkursie klik

3. "Przez Ciebie" - Emily Hainsworth- wygrana w konkursie klik

4."Idealna chemia"-Simone Elkeles- wymiana na lc

5."Dzikie stwory"- Dave Eggers- prezent do wyżej wspomnianej wymiany ;)

6."Opal"-Jennifer L.Armentrout- zakup na aros.pl

7. "Mara Dyer.Tajemnica"- Michelle Hodkin- również zakup na aros.pl

8. "Wszechświaty"-Leonardo Patrignani- prezent od Pani Lidii z Wydawnictwa Dreams :)

9. "Księga portali"-Laura Gallego- j.w


Tylko dwie z tych książek to zakup własny, więc myślę, że jednak moje wyrzuty sumienia zostały uciszone. Naprawdę nie kupuję dużo moich książek ;) Tradycyjnie- czytaliście coś? Polecacie? (Oprócz "Opalu" i "Idealnej chemii" bo to już za mną i śmiało polecam ;))



62 komentarze :

  1. Gratuluję zdobyczy i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! Nie czytałam żadnej książki, więc Ci niestety nie podpowiem. Gratuluję tylu wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej z tych książek, ale życzę ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości! Aż miło popatrzeć :).
    Zazdroszczę Ci "Wszechświatów". Bardzo bym chciała przeczytać tą książkę :).
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo będziesz miała okazję :))

      Usuń
  5. Gargaś średnio mi się podobała, ale nie była zła. Podobnie Księga Portali, chociaż okazała się ciekawa. Opalu zazdroszczę. Wszechświaty i Idealna chemia przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby przybyły do Ciebie jak najszybciej ;))

      Usuń
  6. Zazdroszczę "Opalu", bo wiem, że u mnie w bibliotece go nie ma i w najbliższym czasie nie będzie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och znam ten ból, kiedy w bibliotece nie ma kontynuacji :(

      Usuń
  7. Niestety żadnej jeszcze nie znam :( Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Wszechświaty" i muszę przyznać,że były naprawdę ciekawe .Nie idealne ,ale i tak je pokochałam ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób zachwala "Wszechświaty", a i ja swego czasu byłam niesamowicie nakręcona na tę książkę. Trochę ucichło, a ja dalej mam na nią ochotę ;))

      Usuń
  10. Och, no cóż. "Idealna chemia" i "Opal" właśnie to dwie książki, które bym polecała, jeśli byś ich już nie czytała, bo obydwie kocham. :3
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik i piosenka świetna :) Ostatnio się nią zachwycałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka! Ogólnie uwielbiam Alex, więc połykam praktycznie wszystko co zaśpiewa :D

      Usuń
  12. Z tych co polecam to: "Idealna chemia" i "Opal", które jak widzę już przeczytałaś oraz "Wszechświaty". ;)
    Reszty książek niestety nie czytałam, więc czekam na twoje opinie. :3
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- te dwie pierwsze są niesamowicie cudowne, a "Wszechświaty" też podobno fajne ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Wygrałaś mnóstwo konkursów, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, tyle cudowności :D Miłej lektury;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :)
    http://papierowa-kraina.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html
    Mam nadzieje, że to nie kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z twojego stosu tylko OPAL za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik :) Wszechświaty i Mara Dyer. Tajemnica to naprawdę dobre pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mara Dyer - bardzo przyjemna młodzieżówka.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taak "Idealna chemia". <3 "Mara Dyer" też była całkiem fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bym chciała przeczytać "Idealna chemia" :))
    Co do książki "Przez Ciebie" to trochę się na niej rozczarowałam, ale mam nadzieję że Tobie się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję, to czytaj bo jest CUDOWNA <3
      Co do "Przez Ciebie"- czytałam przeróżne opinie, ale od dawna chciałam ją poznać, więc mnie nie zniechęcają. Ale zobaczę jak przeczytam :))

      Usuń
  21. Mam nadzieję, ze szybko sie zadomowią :>

    OdpowiedzUsuń
  22. ''Idealną chemię'' czytałam i nawet mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Wszechświaty" niezbyt mi się podobały, za to "Idealna chemia" genialna. "Pośród żółtych płatków róż" za to takie średnie, przyjemne do relaksu :) Reszty nie znam, ale coś mi się chyba obiło o uszy o niektórych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznaj że "Pośród żółtych płatków róż" okładkę ma cudną <3

      Usuń
  24. Całkiem niedawno skończyłam czytać "Idealna chemia" i muszę przyznać, że bardzo mi się ta książka spodobała. Bardzo chciałabym przeczytać "Wszechświaty", ale pod względem ilości książek, które zamówiłam przez internet raczej w tym miesiącu mi się nie uda.

    http://teawithbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby w ogóle przeczytać, niekoniecznie jeszcze w kwietniu :))

      Usuń
  25. Ileż książków! Ale miałabym ochotę trzymać je wszystkie naraz ^^
    A piosenkę uwielbiam - gdy tylko ją słyszę, mam ochotę zacząć tańczyć :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je potrzymać wirtualnie :P
      Nogi same się rwą do tańca <3

      Usuń
  26. "Przez ciebie" to świetna książka, a Marę kocham miłością wielką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się lektury! ;)

      Usuń