100 książek, które chcę przeczytać

Udostępnij ten post

Wszyscy widzieli, wszyscy słyszeli, że dziś obchodzimy Światowy Dzień Książki. Oglądałam u Was stosiki, czytałam o tym dniu, a sama przygotowałam dla Was coś wyjątkowego. Na pewno natknęliście się w ostatnim czasie na listy 100 książek, które chcę przeczytać. Ja też temu uległam, skutkiem czego możecie dziś poznać moje typy. Ostatnie 10 książek, to te, które u nas nie zostały jeszcze wydane. Oby zmieniło się to jak najszybciej ;) Pogrubione to te, które już posiadam, a podkreślone to te z szansą na wydanie ;) Kursywą natomiast oznaczyłam, te, które za niedługo pojawią się na polskich półkach ;)
Dodatkowo, żeby utrudnić sobie zadanie wybrałam tylko pierwsze części serii, albo drugie, trzecie, w zależności od tego ile już znam. Nie wpisywałam tytułów całej serii.


1. "Dobrani"- Ally Condie
2. "Pierwszy dotyk ognia"- Jeaniene Frost
3. "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele"- Jennifer Echols
4. "Wyścig śmierci"- Maggie Stiefvater
5."Zatruty tron"- Celine Kiernan
6. "Więzień labiryntu"- James Dashner
7. "Wróżbiarze"- Libba Gray
8. "Miasto upadłych aniołów"- Cassandra Clare
9. "Mechaniczny anioł"- Cassandra Clare
10. "7 razy dziś"- Lauren Oliver
11. "Zapomniałam, że Cię kocham"- Gabrielle Zevin
12. "Gdzie indziej"- Gabrielle Zevin
13. "Testy"- Joelle Carboneau
14. "Byliśmy łgarzami"- E.Lockhart
15. "Znajdę Cię Crystal"- Joss Stirling
16. "Akademia dobra i zła"- Soman Chainani
17. "Althea & Oliver"- Christina Moracho
18. "Eleonora & Park"- Rainbow Rowell
19. "Piękny drań"- Christina Lauren
20. "Zaplątani"- Emma Chase




21. "Bez końca"- Martyn Bedford
22. "Blask"- Alexandra Adornetto
23. " Black Ice"- Becca Fitzpatrick
24. "Lato drugiej szansy"- Morgan Matson
25. "Losing hope"- Colleen Hoover
26. "Tego lata stałam się piękna" Jenny Han
27. "Boy 7"- Mirjam Mous
28. "Charlie St. Cloud"- Ben Sherwod
29. "Chłopak nikt"- Allen Zadoff
30. "Ciemna strona księżyca"- Nora Roberts
31. "Chłopak z sąsiedztwa"- Meg Cabot
32."Co jeśli..."- Rebbeca Donovan
33. "Córka zjadaczki grzechów"-  Melinda Salisbury
34. "Coś do stracenia"- Cora Carmack
35. "Czas żniw"-Samantha Shannon
36. "Wierna"- Veronica Roth
37. "Szklany tron"- Sarah J. Maas
38. "Dziesięć płytkich oddechów"- K.A.Tucker
39. "Na krawędzi nigdy"- J.A.Redmerski
40. "Zaliczenie z tragedii"- Elizabeth  Laban
41. "Demony. Pokusa."- Lisa Desrochers
42. "Czekaj do północy"- Amanda Quick
43. "Doktor Karolina"- Joanna Rogala
44. "Dom na jeziorze"- Saran Jio
45. "Do wszystkich chłopców, których kochałam"- Jenny Han
46. "Duma i uprzedzenie"- Jane Austen
47. "Portret Doriana Graya"- Oscar Wilde
48. "Dzika droga"- Cheryl Strayed
49. "Szukając Kopciuszka"- Colleen Hoover
50. "Nieprzekraczalna granica"- Colleen Hoover


51. "Maybe someday"- Colleen Hoover
52. "Osiemdziesiąt dni żółtych"- Vina Jackson
53. "Goniąc cienie"- Marta Bilewicz
54. "Gdybym była Tobą"- Lisa Renee Jones
55. "Girl online"- Zoe Sugg
56. "Gra o miłość"- Jennifer Probst
57. "Hołd"- Nora Roberts
58. "Huragan miłości"- Sandra Brown
59. "Hrabia Monte Christo"- Alexander Dumas
60. "Idealnie dobrani"- Catherine McKenzie
61. "Płomienna namiętność"- Sophie McKenzie
62. "Jak stać się szczęśliwym człowiekiem?"- Ania Kęska
63. "Jesteś cudem"- Regina Brett
64. "Jeszcze jeden dzień"- Fabio Volo
65. "Kochani dlaczego się poddaliście?"- Ava Dellaira
66. "Komedia świąteczna"- Victoria Alexander
67."Koszmary przeszłości"- Erica Spindler
68. "Niepokorna"- Sandra Brown
69. "Krwawy szlak"- Moira Young
70. "Kroniki krwi"- Richelle Mead
71. "Pocałunek cienia"- Richelle Mead
72. "Patriota"- Marie Lu
73. "Lucas"- Kevin Brooks
74. Mam talent"- Janette Rallison
75. "Mara Dyer. Tajemnica"- Michelle Hodkin
76. "Morze spokoju"- Katja Millay
77."Mroczne umysły"- Alexandra Bracken
78. "Nie mogę powiedzieć Ci prawdy"- Lauren Barnholdt
79. "Zaczekaj na mnie"- J.Lynn
80. "Kolacja z wampirem"- Abigail Gibbs


81."Upadli"- Lauren Kate
82. "Ostatni pociąg do Babylon"- Charlee Fan
83. "Pomiędzy"- Tara Hudson
84. "Pomiędzy światami"- Jessica Warman
85. "Pocałunek Gwen Frost- Jennifer Estep
86."Prawo krwi"- Nora Roberts
87. "Prawo przyciągania"- Simone Elkeles
88. "Utrata"- Rachel Van Dyken
89. "Kochając Pana Danielsa"- Brittany C. Cherry
90. "Spróbujmy jeszcze raz"- Abbi Glines
91. "Origin"- Jennifer L. Armentrout
92. "Real"- Katy Evans
93. "More than this"- Jay MacLean
94. "Let the Sky Fall"- Shannon Messenger
95. "Archer's Voice"- Mia Sheridan
96. "The coincidence of Callie and Kayden"- Jessica Sorensen
97. "The distance between us"- Kasie West
98. "Whatever life throws at you"- Julie Cross
99. "Since you've been gone"- Morgan Matson
100. "Ugly love"- Colleen Hoover

Tak prezentuje się moja lista. Utworzę specjalną zakładkę, gdzie na bieżąco będę starała się ją aktualizować. Czytaliście coś? Polecacie?
Ach i oczywiście Was również zapraszam do stworzenia takiej listy- to niezła zabawa ! ;)
Wszystkie zdjęcia pochodzą z: http://www.gratisography.com/

44 komentarze :

  1. Według mnie 100 pozycja jest najlepsza! Chciałabym, aby została wydana w Polsce, ale jeszcze nic na ten temat nie słychać. Bardzo mocno zastanawiam się, czy nie zakupić jej w oryginalnej wersji językowej na ebooka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wiadomo ! Prawa wykupiło Wydawnictwo Otwarte i pojawi się jakoś we wrześniu tego roku ;)
      http://bookgeek.pl/2015/04/22/plany-ugly-love-colleen-hoover/

      Usuń
  2. Tyle świetnych książek do przeczytania :3 Sama niedługo chcę zrobić taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje typy ;)

      Usuń
  3. Ooo, nareszcie! :D Wiesz, że polecam Ci "Więźnia" i "Eleonorę & Parka". <3 "Wierna" to też wspaniała książka, więc czytaj przy pierwszej okazji! :D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kiedyś czyjąś wypowiedź, która niesamowicie zaspoilerowała mi zakończenie "Wiernej". Ale i tak chcę ją przeczytać :)

      Usuń
  4. Czytałam Upadłych, Wróżbiarzy i książki Clare. Pierwsza pozycja dość przeciętna, Wróżbierze to całkiem przyjemna książka, a Diabelskie maszyny bardzo cenię sobie. Powodzenia w realizacji planów czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że "Upadli" są mocno przeciętni, a i inna książka tej autorki mnie nie zachwyciła, ale i tak mam na nią ochotę :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł. Może ja też zrobię taką listę :)
    Czytałam kilka książek z Twojej list, ale większość też chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och proszę bardzo ! Chętnie poznałabym Wasze typy ;)

      Usuń
  6. Czytałam "Wróżbiarzy", "7 razy dziś", "Dumę i uprzedzenie" i "Czas Żniw" :) Pierwsza z nich średnio mi się podobała, drugą i trzecią polecam, a czwartą po prostu musisz przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle się ostatnio mówi o "Czasie Żniw", że musiała się tu pojawić ;))

      Usuń
  7. Trochę pracy przed Tobą jest. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne tytuły. Osobiście sama większość z nich chcę przeczytać. Hmm... Również zastanawiam się nad zrobieniem u siebie na blogu takiego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to już pisałam u Ciebie, napiszę i tutaj- rób, bo to naprawdę fajna zabawa ;)

      Usuń
  9. Widzę tutaj kilka ciekawych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję zrobić taką listę na swoim blogu ;) Jak widzę, kilka tytułów nam się pokrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lista!
    Wiele książek pokrywa się z moimi czytelniczymi planami, ale zamierzam niedługo wstawić własną listę, więc nie będę się tu rozpisywać. :P
    Mam nadzieję, że szybko znajdziesz czas na przeczytanie pozycji z tej listy, bo jednak do najkrótszych nie należy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jest nas coraz więcej ^^ Znaczy się takich list ;)
      Też mam taką nadzieję :))

      Usuń
  12. Czytałam Archer's voice i bardzo mi się podobała :D
    A za "Ugly love" niedługo planuję przeczytać w oryginale :))
    Super ta lista! Chyba sama sobie też taką zrobię :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też czytałam same pozytywne opinie ;) I mocno zazdroszczę możliwości czytania w oryginale. Ja się zabieram i zabieram, ale na razie dobrze mi idzie jedynie z krótkimi tekstami :) A jak zrobisz listę, to bardzo chętnie zobaczę co tam Ty wrzuciłaś ;D

      Usuń
  13. Super pomysł z taką listą, też muszę zrobić :)

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam "Zaplątanych" i "Nieprzekraczalną granicę" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł. Czytałam tylko Więźnia Labiryntu ale on nie zbyt mi się podobał.
    Zapraszam
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są zdania, ale ja już go zdobyłam i w niedługim czasie się zabieram. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu bardziej niż Tobie ;)

      Usuń
  16. No cóż. Lista pełna perełek, także życzę ci, abyś je wszystkie przeczytała i żeby wszystkie okazały się godne bycia na tej liście. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no z jedna lub dwie mogą mnie zawieść, żeby nie było, że przeczytałam całą setkę super książek :) Tak dla jako takiej równowagi :D

      Usuń
  17. Najchętniej wypisałabym tu wszystkie książki, które umieściłaś na swojej liście, a ja również mam na nie ochotę, ale to strasznie dużo roboty, bo to prawie połowa twojej listy :D
    Mogę jedynie życzyć powodzenia, aby jak najprędzej udało ci się tę setkę przeczytać ^^
    A do zabawy się przyłączę i pewnie w niedługim czasie sama taką listę stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, zobaczyć swoją książkę na czyjejś liście do przeczytania - magia! :) Mam nadzieję, że książka się spodoba :) W razie co, korzystając z okresu próbnego można ją przeczytać za darmo na legimi :-). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę- zobaczyć Twój komentarz u mnie na blogu- to dopiero magia ^^
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty? :D jestem normalnym człowiekiem :)).

      Usuń
    2. No jasne, że tak, ale strasznie mi miło ;))

      Usuń
  20. Czytałam: 8,9 :) 30 <3 71 i 81 bardzo lubię,

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam w oryginale "Archer Voice" i naprawdę polecam. Jest niezwykle wzruszająca. Mam też inną powieść tej autorki (niestety, również tylko w oryginale, gdyż brak polskiego wydania, czytam ją z doskoku i także jestem nią zachwycona :) Mia Sheridan doskonale pisze.

    OdpowiedzUsuń