Zapowiedzi- marzec 2015 #9

Udostępnij ten post

Okej. Nastał marzec, nastały nowe książki. Większość z nich miałam na oku już wcześniej, a kilka z nich co całkowita nowość dla mnie. Dziś zapowiedzi startują w lekko zmienionej formie, jako, że ta poprzednia była dość pracochłonna, niemiła dla oka, (ponieważ czasami miała kilometry informacji) oraz zawierała dużo rzeczy, których praktycznie nikt nie czyta, bo wie o co chodzi ( chociażby opis). Dlatego dzisiaj mam nadzieję, że jest lepiej, przejrzyściej. Jak zawsze wyselekcjonowałam tylko te, które prędzej czy później przeczytam :)


"Cztery sekundy do stracenia" to książka z gatunku tych "nie czytałam poprzednich części, ale kiedyś tam przeczytam". Poza tym mam wielgaśną słabość do okładek wydawnictwa Filia. Wszystkich.  "Znajdę Cię Crystal"- na blogu za niedługo pojawi się recenzja pierwszej części ( którą przeczytałam jako drugą, ale pomińmy to). Jestem zakochana w braciach Benedict, a Xavier- mmmmm <3  Co do "Althea & Oliver" to już teraz można przeczytać recenzje przedpremierowe tej książki. Należy do serii REAL LIFE, z której poprzednia "Zac & Mia" również mnie kusi. "Kochani dlaczego się poddaliście?", czyli zgadzam się z każdym zdaniem wygłoszonym na temat okładki, ale treść mimo wszystko mnie fascynuje. "Talon" jest o smokach. I ludziach. I w ogóle ma cudną okładkę i świetny opis. Ostatnia, ale wcale nie najmniej oczekiwana "Tabula rasa" zachwyca prostotą okładki, tytułem i treścią. Pomysł może i nie jest oryginalny, ale i tak wiem, że ma szansę mi się spodobać :)

Tak to wygląda. Jak dla mnie jest przejrzyściej, czytelniej i ładniej ;) Dajcie znać co sądzicie :) No i na co czekacie ;)

17 komentarzy :

  1. Ciekawie wygląda "Znajdę cię Crystal" i "Cztery sekundy do stracenia". Chętnie przeczytałabym "Althea & Oliver" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kochanie, dlaczego się poddaliście" intryguję mnie pomijając nad wyraz brzydką i odrzucającą okładkę, ale nie wiem o czym tak naprawdę ona jest, więc czekam na pierwszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Kochani, dlaczego się poddaliście'' jest w moich planach ''Talon'' zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fila rzeczywiście ma świetne okładki. I tak muszę zdobyć poprzednie książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cztery sekundy do stracenia" to moje pozycja obowiązkowa. Zwłaszcza że czytałam dwa poprzednie tomy. Uwielbiam tą serię :).
    Ciekawi mnie również "Tabula rasa" i "Althea & Oliver" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam najbardziej czekam na "Will Grayson, Will Grayson" oraz "Eleonora & Park", które też wychodzą w marcu. Oprócz tego trochę ciekawią mnie: "Cztery sekundy do stracenia" (intrygujący tytuł) oraz "Althea & Oliver". Najchętniej kupiłabym wszystkie te powieści, ale niestety nie mam tylu pieniędzy, no i nie lubię mieć zaległości na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie dobry miesiąc. Ciekawi mnie pierwsza, czwarta i ostatnio pozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mnie interesuje "Tabula rasa".

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią zapoznałabym się ze wszystkimi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Tabula rasa" brzmi ekscytująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad przeczytaniem pierwszej części "Znajdę Cię, Crystal". Słyszałam już różne opinie... Niekoniecznie pozytywne. Ale zobaczę jeszcze twoją recenzję. Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kochani dlaczego się poddaliście?" ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani dlaczego się poddaliście - z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie interesuje pozycja pierwsza, aczkolwiek pozostałe mogą okazać się również ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka pozycji naprawdę mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym ,,Talon". Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę wszystko.
    Ale zanim się rozpiszę - świetna forma notki. Rzeczywiście jest przejrzyście i jakoś tak... no ładnie. Estetycznie. ;)
    Odnośnie zaś zapowiedzi - "Cztery sekundy do stracenia" to moje MUST HAVE na ten miesiąc. Poprzednie tomy uwielbiam - jedynkę lubię, dwójkę kocham - więc trójka MUSI być dobra, bo przecież to moja kochana K.A Tucker! :D
    "Althea i Olivier" mnie kusi ze względu na lata 90. w których bodajże toczy się akcja. Poza tym, mam "Zacka i Mię" na półce i myślę, że będę starała zebrać się całą serię. ;)
    "Kochani dlaczego się poddaliście" - początek czytałam po angielsku i był intrygujący, także całość też chętnie poznam. Wydaje mi się, że książka może naprawdę zrobić furrorę, jeśli tylko czytelnicy dadzą jej szansę.
    "Talon"! Z autorką już styczność miałam, ale ta książka... RANY! Jak ja okropnie jestem jej ciekawa! Dlatego drażni mnie ilość świetnych premier w tym miesiącu! Jak te wydawnictwa sobie wyobrażają, że ja to wszystko kupię! JAK?!
    No i "Tabula Rasa", która również jest na mojej liście...
    Boże.
    Z każdą kolejną notką zapowiedziową jestem coraz bardziej zdołowana. :(
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń