Wyniki konkursu

Udostępnij ten post

źródło


Dałam sobie tydzień na ogłoszenie zwycięzcy, jednak sądziłam, że wyrobię się już na początku tygodnia. Niestety, nadmiar obowiązków sprawił, że nie byłam w stanie usiąść i na spokojnie poprzeglądać waszych zgłoszeń.

W sumie zdjęć dostałam 12, a zgłoszeń było 17. Nie wiem, dlaczego jest taka różnica, czyżby ktoś nie przeczytał regulaminu albo zapomniał ? :D
W każdym razie wybór był dość trudny, ale po debatach z samą sobą i selekcji zdjęć, zdecydowałam, że zwycięzcą zostaje :

Ula Jocz

Serdecznie Ci gratuluję :) Zaraz lecę wysłać maila, na adres czekam 3 dni, jeśli go nie dostanę wybiorę innego zwycięzcę.

Miłej soboty! ;)


19 komentarzy :

  1. Gratulacje dla Uli. Przyjemnie się słucha tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D
    Wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Miałam zdjęcie przygotowane, ale niestety ja i moja pamięć nie dałyśmy rady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    I piosenka! Wychodzi na to, że słuchamy podobnej muzyki! :D Kocham 'Smile" <3
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, dziękuję bardzo! Mega się cieszę i już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award! Serdecznie zapraszam do umieszczenia swoich odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania :)

    http://bookcasemonster.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award-1.html

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń