Podsumowanie miesiąca- luty 2015

Udostępnij ten post

Aż trudno mi uwierzyć, że luty już się skończył. Dopiero pisałam podsumowanie stycznia. Szok.
Ale choć to było tylko 28 dni, to uważam je za bardzo dobrze wykorzystane.

Tradycyjnie nadrobiłam styczniowe recenzje i zalegam z siódemką lutowych. Muszę to chyba kiedyś zmienić.

Prywatnie? Miałam dwa tygodnie ferii, które skończyłam 15 lutego. Tak jak chciałam poznałam wiele ciekawych książek. Ciężko było wrócić do szkoły, pierwszy dzień to istna katorga ( chociaż nie narzekam, bo po raz pierwszy od bardzo dawna skończyłam około 12 ;D), ale teraz już wróciło przyzwyczajenie codziennego wstawania. Pomimo tego, że piszę mnóstwo sprawdzianów i kartkówek to wolę ciężką pracę od nudy i związanych z nią rozmyślań.

Udało mi się też zdobyć tytuł szkolnej wicemistrzyni ortografii ( to brzmi lepiej niż drugie miejsce w konkursie ;P) z czego jestem bardzo zadowolona. A we wtorek o 8 rano trzymajcie kciuki za kolejny konkurs, tym razem z angielskiego ;)

W lutym przeżyłam ( i w sumie po części dalej przeżywam) coś typu duchowego załamania (?). Wszystko mi nie odpowiada, nic mnie nie cieszy, tracę wiarę w swoje możliwości, która tylko czasem się regeneruje, po czym dalej zostaje zdeptana. Po okresie gimnazjum sądziłam, że to już za mną, ale najwidoczniej się myliłam. To pierwszy poważny kryzys od bardzo dawna i tak szczerze to jestem trochę zaniepokojona. Z jednej strony to dobrze, bo ostro wzięłam się do nauki, uczę się organizować swój czas, jestem zaprogramowana na osiąganie satysfakcjonujących mnie wyników, ale dzień bez uśmiechu, albo co gorzej z wymuszonym uśmiechem to dla mnie dzień stracony. A ostatnio mam tylko takie.

Jednak nie popadajmy w melancholię, wszystko się ułoży, tymczasem zapraszam do oglądania stosiku przeczytanych książek w lutym ;) Było to 10 książek ;)



Jak widzicie mam do napisania aż 7 opinii! 

Filmy:
-Trzy metry na niebem
-Anastazja
-To tylko seks
-Oświadczyny po irlandzku

Chcielibyście poczytać co o nich sądzę?

Seriale:
-The 100

Tak dobrze widzicie. Przełamałam się i oglądam serial. Już zbliżam się do końca drugiego sezonu, a opinię zobaczycie na pewno ;)

Inne:

Wyzwania:
Kiedyś przeczytam-  7 książek przeczytane w lutym! Jestem niezmiernie zadowolona z wyniku ;)
Wyzwanie biblioteczne- W lutym tylko 1 książka pochodziła z biblioteki. Za to w marcu już planuję więcej ( przekonałam się do opcji "zarezerwuj książkę". Zmęczyło mnie czekanie, aż będzie ona dostępna )
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- na tej liście chwilowo poległam. Jednak dwie książki z tej listy są ściśle powiązane z biblioteką ;)

Tak prezentuje się moje podsumowanie lutego. Przyzwyczajcie się, że podsumowania u mnie zawsze są długie i na każdy temat. Nie lubię jak coś mi umyka ;D
A jak u Was?

PS Z okazji 200 obserwatorów coś się szykuje ;)

17 komentarzy :

  1. Genialny wynik! Gratuluję :) I dziękuje za przypomnienie- też musze zrobić podsumowanie miesiąca. "To tylko seks" oglądałam i... świetny film. Czekam na twoje recenzje i ciekawa jestem co szykujesz z okazji 200 obserwatorów( tu tez gratuluję) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wynik, ja przeczytałam trochę mniej, ale i tak jestem zadowolona :) Ciekawa jestem Twojej opinii o "Kim jesteś Sky? ", mam ochotę na tę książkę, ale cały czas jestem co do niej niezdecydowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Buntownik'' bardzo mi się podobał a na ''Kim jesteś Sky?'' mam wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobycia tytułu szkolnej wicemistrzyni ortografii! A załamaniem się nie martw, pewnie jak tylko zaświeci wiosenne słońce humor Ci wróci ;) Świetnie sobie poradziłaś w lutym.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. "The 100" <3 Ma miłość, wielka, wielka <3 :D Razem z tysiącem innych seriali, ale dobra - szczegół. :D Dwa odcinki do finału 2 sezonu, a później wielka przerwa w oczekiwaniu na trzeci. To będzie prawdziwy koszmar.
    Odnośnie twojego załamania nastroju - o rany, jak znajomo to brzmi. Chwilowo jestem w miarę happy bo ferie były, bo książki czytałam, bo mogłam nadrobić trochę seriale i poznawać nowe, ale jak wrócę do szkoły to już widzę ten nagły spadek hormonów szczęścia ^^ Bo w przeciwieństwie do ciebie, ja się zorganizować nie umiem :(
    Ale wyjdziesz z tego i poradzisz sobie na konkursie!
    Gratuluję 10 przeczytanych książek!
    I filmów! Z tych, które wymieniłaś oglądałam "To tylko seks" i próbowałam "Trzy metry nad niebem", ale tak mnie wkurzała ta aktoreczka od głównej roli kobiecej, że wyłączyłam chyba po pół godziny. :/
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj :( Czasami każdy ma gorsze dni. Najważniejsze, żeby je przetrwać. No no no! Niezły wynik! Aż 10 książek. Gratuluję! Mi udało się przeczytać tylko 6 (1887 stron). Malutko. Chętnie przeczytam co sądzisz o filmach "Anastazja" i "Oświadczyny po irlandzku", bo pozostałe oglądałam. Wow! Zaczęłaś oglądać serial! I jak podoba ci się The 100 (czy ty też wymawiasz to tak jak się pisze? ;__;). Ja trochę oglądałam, ale przestałam jakoś w połowie drugiego sezonu. Czy ty też uwielbiasz Bellarke i Bellemy'ego? <3 Ja tam lubię takie długie posty :3 Udanego marca Szkolna Wicemistrzyni Ortografii! I powodzenia na konkursie! Ja swój mam w środę, ale nie z angielskiego, tylko przyrodniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :)
    A załamką się nie przejmuj, każdy miewa gorsze okresy w życiu, najważniejsze to umieć odbić się od dna i biec dalej przed siebie bez oglądania się w tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brudny świat - poluje na te książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja mam skoki nastrojowe ;/ Ja nie wiem :D podziwiam osoby, które czytają książki i recenzują je "x" czasu po. Ja zawsze czytam książkę i jeszcze tego samego dnia lub dzień po pisze recenzje. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wynik, ciekawe książki - idzie wiosna melancholia powinna Cie opuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik :) Jeśli chodzi o filmy to bardzo chętnie coś bym o nich poczytała. Zwłaszcza, że dwa z nich już od dawna miałam obejrzeć, ale jakoś nie miałam na tyle motywacji by się za nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i przeczytanych książek i miejsca na podium w konkursie z ortografii!! Trzymam kciuki za angielski!.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik!
    Aaaa mój serial<3 <3 <3 I jak ci się podoba?? :D Czekam na opinię ^^
    Z książek nie czytałam żadnej, ale czekam na recenzję "Kim jesteś Sky?", bo słyszałam o niej różne opinie i mnie ciekawi.
    A co do filmów to widziałam "Oświadczyny po irlandzku" tak btw leciały wczoraj, czy przedwczoraj w tv i włączyłam mamie to się do łez zaśmiewała xD
    *moja podsumowanie na blogu :P*

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie poczytałabym o obejrzanych przez ciebie filmach :)

    OdpowiedzUsuń