marcowy stosik

Udostępnij ten post

Stoik pojawił się ostatnio na początku lutego, pojawia się i teraz, co jak dla mnie jest wyczynem ;)
Co prawda znajduje się w nim tylko 5 książek i to są wszystkie jakie zasiliły moją biblioteczkę w lutym :)


1.  "W stylu Valentine"-Adriana Trigiani- z wymiany walentynkowej od Izy :)

2. "Coś do ocalenia"-Cora Carmack- mam paskudny nawyk czytania serii od środka. Tak było i teraz. Kupiłam, ale nie mogłam się oprzeć i przeczytałam. Powalająca. Wstępnie polecam :) Biedronka.

3. "Przypadkowe szczęście"-Abbi Glines- żałowałam i nie mogłam sobie wybaczyć, że nie kupiłam serii Rosemary Beach o Rushu i Blair jak była w Biedronce, tak teraz, żeby nie być rozczarowaną zakupiłam tę o Woodsie. Oczywiście Biedronka.

4. "Pocałuj mnie gdy zasnę"- Linda Howard- lubuję się w książkach tej pani, a i ta brzmi fajnie. Okoliczny sklep za zawrotną cenę 7 zł :)

5. "Pocałunek Kier"-Lynn Raven- wygrana w konkursie u Gabrysi :)

Jak się ma bilans lutego? 3 książki kupione, 1 z wygranej, 1 z wymiany. Mamy 3:2 :D

Tymczasem zapraszam na konkurs :)

37 komentarzy :

  1. Chętnie przeczytałabym "Coś do stracenia" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje. Życzę miłej lektury ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cora Carmack - jej książki no muszę mieć w swojej biblioteczce, nie ma innej opcji! :) Miej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz poluję na dwie poprzednie ;D

      Usuń
  4. Pocałunek kier jest świtny! Jak na literaturę młodzieżową naprawdę godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś do ocalenia też widziałam w Biedronce - jednak nie kupiła teraz żałuje :( Interesujące pozycje na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam tylko te książki, które mam na półce "do zdobycia". I to najlepiej po okazyjnych cenach. Biedronka spełniła oba te wymogi :))

      Usuń
  6. Widzę, że ktoś nie zazna nudy w najbliższych dniach i tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy przeczytam to w najbliższych tygodniach, ale mimo wszytko mam dużo świetnych lektur :D

      Usuń
  7. Ciekawy stosik:) Serię Carmack też mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy stosik ciekawi mnie "Coś do stracenia".

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę zaczynasz czytać serię od środka? :o To tak można? Nie gubisz się? Wiesz o co chodzi? Potem wracasz do 1. części?
    Interesuje mnie powieść "Coś do ocalenia" i "Przypadkowe szczęście".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jeśli jest to kontynuacja. Ale jeśli jest to ta sama seria, połączona bohaterami, ale nie wydarzeniami, to owszem zdarza mi się. I ostatnio nawet dość często :D Czasem przypadkowo, czasem specjalnie :) I tak- jeśli spodoba mi się na tyle, to wracam do jedynki :)

      Usuń
    2. Ciekawy sposób :D

      Usuń
  10. "Coś do ocalenia" chętnie kiedyś przeczytam, ale jednak zacznę od pierwszej części ;)
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie Coś do ocalenia :) Przyjemnej lektury! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pocałuj mnie gdy zasnę mam już od dawna na liście must read :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłej lektury! Ja najchętniej przeczytałabym z tego stosiku "W stylu Valentine" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci "Buntownika", bo widzę, że będzie wkrótce. Również polecam Ci "Coś do stracenia" i "Coś do ukrycia"

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się skusiłam na Przypadkowe szczęście w Biedronce;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzięłabym sobie "Pocałunek kier" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie pozycje są mi nieznane :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam żadnej z tych książek. Mam nadzieję, że nie będziesz żałowała ich zakupu/wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na Twoją recenzję "Przypadkowe szczęście " . Chcę ją przeczytać , ale szkoda mi trochę pieniędzy na jej zakup .Poczekam i zobaczę ,co o niej myślisz . Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam "Pocałunek Kier" i bardzo mi się ta książka podobała. Nie można się przy niej nudzić. Natomiast w planach mam "Przypadkowe szczęście" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O nieeeeee! Jak mogłaś zacząć serię Cory Carmack od końca! :( Pewnie zaspoilerowałaś sobie obydwa poprzednie tomy. :( O RANY. :( To okropne! OKROPNE! Szczególnie dwójka zdobyła moją sympatię więc nie wyobrażam sobie, że mogłaś trafić na spoiler i zepsuć sobie radość czytania! :(
    Miałam skomentować resztę książek, ale dobiłaś mnie tą wcześniejszą informacją. :D
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń