Konkurs z okazji 200 obserwatorów

Udostępnij ten post

Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę. Może tego nie widać, ale jestem bardzo, ale to bardzo szczęśliwa! Obserwuje mnie już 200 osób! Mówi się, że statystyki bloga się nie liczą, ale każdy nowy obserwator, każde wejście czy każdy komentarz powoduje u mnie wielki uśmiech na twarzy :)
Dziękuję!

Na Facebooku pisałam, że kiedy liczba obserwatorów wybije 200 to coś tam się pojawi. Dzisiaj patrzę, a tutaj już mamy 202 osoby ;) Dlatego zgodnie z obietnicą, zapraszam na konkurs!

Zadanie konkursowe:

Długo zastanawiałam się jak powinno brzmieć zadanie konkursowe. Polecić mi książkę? Mam ich do czytania aż nadto. Piosenkę? To by było za proste. Cytat? Cytaty mają największe znaczenie wtedy kiedy znamy książkę. Dlatego postanowiłam, że zadanie konkursowe będzie polegało na zrobieniu zdjęcia. Zdjęcia książki bądź książek. Stawiam na Waszą kreatywność-pokażcie mi jak i co czytacie!
Mogą to być zdjęcia archiwalne, bądź robione specjalnie na użytek konkursu. To ja wybiorę najlepsze zdjęcie i przyznam nagrodę.


Regulamin:

1.Organizatorką konkursu i sponsorem nagrody jestem ja- Doomisia♥, autorka bloga
 http://czytelniadominiki.blogspot.com/ . Nagrodę wysyłam na mój koszt.
2. Konkurs trwa od 01.03-15.03.2015 r.
3. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby mające adres zamieszkania w Polsce. Nie wysyłam nagrody za granicę.
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu.
5. Zwycięzcę wybieram ja, zgodnie z moją subiektywną opinią.
6. Na adres zwycięzcy czekam 3 dni. Jeśli po tym czasie go nie otrzymam, wybiorę inną osobę.
7. Nagrodą w konkursie jest jedna z 3 książek : "Łza" Lauren Kate, "Irlandzka krew" Nory Roberts lub "Run Mummy Run" Cathy Glass.Dwie książki są w języku polskim, ostatnia w angielskim.
8. Książki były czytane przynajmniej raz ( oprócz Cathy Glass, ta za to ma pieczątkę szkoły językowej), jednak utrzymane są w bardzo dobrym stanie.
9. Nie istnieje możliwość wymiany książki na ekwiwalent pieniężny.
10. Aby konkurs się odbył musi zgłosić się przynajmniej 5 osób.
11. Obowiązkowo należy podać adres e-mail, wybrać tytuł książki, którą chciałoby się otrzymać oraz obserwować bloga. Polubienie mojego Facebooka i dodanie baneru nie jest obowiązkowe.
12. Zadanie konkursowe, czyli zdjęcie wysyłacie ( z tego samego maila co w zgłoszeniu)  na adres dominika.justyna@poczta.onet.pl . Na każde zgłoszenie odpowiadam w ciągu dwóch dni, także jeśli nie dostaniecie odpowiedzi zwrotnej napiszcie jeszcze raz :)

Formularz zgłoszeniowy:
Zgłaszam się!
Mail:
Obserwuję bloga jako:
Baner (opcjonalnie):
Lubię na FB jako: (opcjonalnie):
Wybieram:




Powodzenia! I pamiętajcie- niech los zawsze Wam sprzyja :)



24 komentarze :

  1. Tak po za konkursem. 203 obserwatorów masz :P a nad konkursem się ostanowie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkursik! Lubię to! Jutro idę robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie :)
    Obserwuje jako: Papierowa Kraina
    Chce wygrać "Łze" Lauren Kate
    karka0912@o2.pl
    Zdjecie już wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Oliwia P
    Wybieram Łzę
    oliwiapotocka@wp.pl
    Na fejsie, wiadomo, polubione a baner zaraz wyląduje u mnie na blogu :)
    Zdjęcie wyślę może jutro, jak tylko wykombinuję coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Nella N.
    Z chęcią przygarnęłabym "Łzę"
    nella.out@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Mail: bookcasemonster@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Bookcase Monster
    Wybieram: "Łzę"
    Zdjęcie podeślę w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! ^^
    Obserwuję jako Mio Akanishi
    Lubię na Fb jako: Weronika S. ;3
    Baner u mnie na blogu w bocznym pasku ;>
    Pragnę "Łzę" *o*
    Mail: vickusssia@gmail.com
    Nie jestem pewna kiedy podeślę zdj :d

    Pozdrawiam!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    obserwuję jako zaczytana madlen
    FB lubię jako Magda Kowalczyk
    baner: http://zaczytanamadlen.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    mail: magda.hemperek@wp.pl
    chciałabym "Łzę"
    zdjęcie wysłałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam na rozdanie do siebie http://zaczytanamadlen.blogspot.com/2015/03/konkurs-konkurs-konkurs.html

      Usuń
  9. Zgłaszam się!
    Mail: doma3037@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Dominika a
    Baner (opcjonalnie): http://biblioteczka-dominiki.blogspot.com
    Wybieram: "Łzę"

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)
    mail: tulipanek7122000@wp.pl
    FB lubię jako Kamila Mikołajczyk
    Wybieram: ''Irlandzka krew''
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Druga Strona Książek
    Wybieram Łzę
    Martyna.kapitanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takiego wyniku! <3 Wszystkim biorącym udział w konkursie natomiast, życzę powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Mail: raccoon.czarna@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ula Jocz
    Wybieram: "Irlandzka krew"

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! I Gratuluję!!
    Mail: theworldofbook@gmail.com
    Obserwuję bloga jako:Wonderland OfBook
    Baner na blogu
    Wybieram:Łza" Lauren Kate

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Mail: edyta.cha@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Edyta Chmura
    Baner: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/341424766055734
    Lubię na FB jako: Edyta Chmura
    Pozdrawiam!
    Wybieram:

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Mail: woojteek@onet.eu
    Obserwuję bloga jako: Wojtek Q
    Baner (opcjonalnie): http://cienwlasnychmysli.blogspot.com/p/cos.html
    Lubię na FB jako: (opcjonalnie): Cień Własnych Myśli
    Wybieram: "Łza"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! :)
    Mail: anna.drzyzga1@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ania D
    Lubię na FB jako: piżama w koty
    Wybieram: "Łza"

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Mail: magda.niska@interia.pl
    Obserwuję bloga jako: Lenka ^^
    Baner: http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Lubię na FB jako: (opcjonalnie): Lenka Postcrossing
    Wybieram: Łza

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: lifestylegirl88
    Baner: http://lifestylegirl88.blogspot.com
    Wybieram: Łza - Lauren Kate
    Mail: miriamgrubba@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Angelika Paczos
    Baner: http://hopeinbooks.blogspot.com/
    Wybieram: Łza - Lauren Kate
    andzia13a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń