Zapowiedzi- luty 2015 #8

Udostępnij ten post



 Ada jest zastępcą redaktora naczelnego w popularnym nowojorskim magazynie. Sukcesy w pracy przyćmiewa jednak osobista tragedia. Dwa lata temu kobieta straciła w wypadku ukochanego męża i córeczkę.

Uciekając przed bolesną codziennością, Ada postanawia zamieszkać na barce w Seattle. Tam niespodziewanie znajduje tajemniczą skrzynię i wpada na trop mrocznego sekretu sprzed lat. Pół wieku wcześniej młodziutka Penny właśnie w tym miejscu przeżywała wielką zakazaną miłość. Pewnego dnia jednak dziewczyna nagle zniknęła…

Ada rozwiązuje tajemnicę zaginięcia Penny z pomocą Alexa, przystojnego fotografa zajmującego pobliską barkę. Stopniowo zaczyna spędzać z nim coraz więcej czasu, poznając historię, która zaskakująco splata się z jej losami.

Czy Ada będzie miała odwagę pokochać na nowo?
Kim była Penny i dlaczego nikt w okolicy nie chce o niej mówić?
Po przeczytaniu fenomenalnych "Marcowych fiołków" nie potrafię już przejść obojętnie obok tej autorki. :)

Autor: Sarah Jio
Tytuł: "Dom na jeziorze"
Wydawnictwo: Znak/Między słowami

Data premiery: 16.02.2015 r.





Kolejna, po Pułapka uczuć, część trylogii opowiadającej o miłosnych perypetiach Layken Cohen i Willa Coopera.

Layken i Willa łączy więcej niż typowe młode pary. Mają za sobą podobne doświadczenia, podobne potrzeby. Oboje stracili rodziców i muszą poradzić sobie z wychowaniem młodszego rodzeństwa, zbyt wcześnie osieroconego.
Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni. Ich związek rozpada się jednak w momencie, gdy na drodze Willa pojawia się Vaughn, jego dawna miłość. Chłopak utrzymuje z nią kontakt, mimo że wie, iż Layken może mu nie wybaczyć kłamstw.
Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo siebie potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to, co zniszczył, zanim rozstaną się z Layken na zawsze i już nigdy więcej nie zobacza?


"Pułapka uczuć" mnie zmiażdżyła, złamała i dała kilka cennych wskazówek. Była jeszcze lepsza niż 'Hopeless". Zaraz po przeczytaniu nie mogłam usiedzieć na miejscu, gdy 
dowiedziałam się, że jest kontynuacja, ale teraz? Zastanawiam się czy nie lepiej by  było zostawić tę niesamowitą historię tak jak jest, w jednym tomie. Ale i tak przeczytam "Nieprzekraczalną granicę", bo mimo wszystko jestem ciekawa :)


Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Nieprzekraczalna granica"
Wydawnictwo: W.A.B.
Data premiery: 18.02.2015 r.





Kiersten nie jest zwykłą dziewczyną. Ścigają ją koszmarne echa wydarzeń sprzed dwóch lat. Od tamtej pory woli unikać zobowiązań, a smutek jest jedynym znanym jej – i dlatego bezpiecznym – uczuciem. Gdy poznaje Westona, wydaje się, że dzięki niemu wyjdzie z ciemności na słońce.

Ale nie wie, że czas nie jest jej sprzymierzeńcem. Choć Wes sądzi, że potrafi ją ocalić, to dając jej wszystko, jednocześnie wszystko zniszczył. Próbował ją ostrzec, ale jak można przygotować się na coś takiego? 

Czasami musisz się śmiać, by nie wybuchnąć płaczem. A czasami, gdy myślisz, że to już koniec – to jest dopiero początek…


Ileż ja czekałam na tę książkę. Ileż o niej czytałam. Ileż to razy zmieniałam zdanie, kiedy postanawiałam czytać w oryginale. I nagle widzę, że polskie wydawnictwo ją wydaje. Szok. Chwila niedowierzania, a potem wielka radość!

Autor: Rachel Van Dyken
Tytuł: "Utrata"
Wydawnictwo:  Feeria

Data premiery: 04.02.2015 r.





Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia.

Losing Hope to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie.




Uzupełnienie "Hopeless" ( wybaczcie ale jak dla mnie to nie jest żadna kontynuacja), czyli wszystko widziane oczami Holdera. I do tego dodatek- historia o Six! Wszystko od Colleen Hoover! Szkoda tylko, że tej nowelki nie wydają w wersji papierowej. Chociażby  jako kilkanaście ostatnich stron LH :(

Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Losing hope"
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive

Data premiery: 04.02.2015 r.





Piękna wyspa, tajemniczy mężczyzna, i mnóstwo sekretów

Pewnego dnia Alix Madsen, świeżo upieczona absolwentka architektury, dowiaduje się, że daleka znajoma jej matki, Adelaide Kingsley, wymieniła ją w testamencie. Z jakiegoś powodu kobieta chciała, by Alix spędziła rok w jej domu na urokliwej wyspie Nantucket. Alix jest zaskoczona propozycją i nie zamierza z niej skorzystać. Niebawem jednak jej życie wywraca się do góry nogami – porzucona przez chłopaka, zmienia zdanie i wyjeżdża na wyspę. Tam czeka ją niespodzianka, tuż po zejściu z promu dostrzega swojego idola – sławnego architekta Jareda Montgomery’ego. Początkowo myśli, że on spędza na Nantucket wakacje, ale szybko okazuje się, że mężczyzna dziedziczy dom Kingsleyów i nie jest zadowolony z jej przybycia… Co łączy Alix Madsen z wyspą Nantucket? I przede wszystkim jaką tajemnicę kryje stary dom?



Wyspa, mężczyzna i sekrety. Mi nic więcej do szczęścia nie potrzeba ;D


Autor: Jude Deveraux
Tytuł: "Prawdziwa miłość"
Wydawnictwo: Black Publishing

Data premiery: 25.02.2015 r.





Connor O’Dwyer, w którego krwi płyną legendy i tradycje Irlandii, z dumą nazywa Hrabstwo Mayo swoim domem. Tam mieszka i pracuje jego siostra Branna, tam jego kuzynka Iona odnalazła prawdziwą miłość, a przyjaciele tworzą krąg niemożliwy do przerwania.
Krąg, który niespodziewanie zmienia kształt przez długo wyczekiwany pocałunek.

Meara Quinn jest najlepszą przyjaciółką Branny, jej siostrą pod każdym względem – oprócz krwi. Ścieżki Meary i Connora przecinają się prawie codziennie, kiedy on prowadzi turystów na spacery z sokołami, a ona z końskiego grzbietu pokazuje przyjezdnym uroki okolicy. Meara ma oczy Cyganki i ciało bogini… na co Connor nie zwraca uwagi, dopóki dotknięcie śmierci nie doprowadzi pary przyjaciół do wybuchu namiętności.

Wiele kobiet znajdowało drogę do łóżka Connora, ale jeszcze żadna nie odnalazła klucza do jego serca. Jak na złość, Mearze wystarcza sama namiętność, boi się zaryzykować łączącą ich przyjaźń – dla czegoś więcej. Jednak wkrótce Connor pozna w pełni siłę daru, który płynie w jego krwi. I będzie potrzebował przy swym boku przyjaciół oraz rodziny, gdy jego przeszłość nadciągnie niczym mgła, zagrażając wszystkiemu, co kocha.

Druga część nowej historii o rodzinie O'Dwyer. Nie czytałam nawet jeszcze pierwszej, ale mimo wszystko to Nora Roberts!


Autor: Nora Roberts
Tytuł: "Zaklęty w cień"
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Data premiery: 03.02.2015 r.




Rowdy, utalentowany tatuażysta, nie zamierza się angażować emocjonalnie w żaden związek, odkąd zostawiła go dziewczyna, którą kochał. Nagle w jego życiu pojawia się jej siostra, Salem. I przypomina mu o wszystkim, co stracił.

Salem ucieka od wspomnień o dzieciństwie pozbawionym miłości. Ma tylko jedno dobre wspomnienie – Rowdy’ego, chłopaka z sąsiedztwa bez pamięci zakochanego w jej siostrze. Nie przypuszcza, że tak daleko od domu spotka go znowu. Czy zdoła go przekonać, że wtedy wybrał niewłaściwą dziewczynę? Czy zada mu nowy ból?

Skończyłam wczoraj "Buntownika" od Jay Crownover, a "Rowdy" to już 5 tom. Tytułowy chłopak to jeden z kolegów Rule'a :) Już nie mogę się doczekać!

Autor: Jay Crownover
Tytuł: "Rowdy"
Wydawnictwo: Amber

Data premiery: 05.02.2015 r.



To tylko te najbardziej wyczekiwane przeze mnie książki, a znając życie jeszcze zapomniałam pewnie o jakiejś ;)
A Wam co wpadło w oko?


Opisy i zdjęcia pochodzą ze strony www.lubimyczytac.pl

24 komentarze :

  1. Jest kilka książek, które mnie zainteresowały i z pewnością zawieszę na nich oko podczas kolejnych książkowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Losing hope" i niestety trochę zawiodłam się na tej książce. Z niecierpliwością czekam na "Nieprzekraczalną granicę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie same romantyki... Niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma tu nic, co by mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesują mnie książki Colleen Hoover, ale w obu przypadkach muszę najpierw sięgnąć po pierwsze części, których jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to czytaj koniecznie ! :) Ciekawa jestem, która spodoba Ci się bardziej :)

      Usuń
  6. Nie mogę doczekać się momentu, kiedy będę mogła przeczytać "Losing hope" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak Ty czekam na pierwszą książkę, bo ,,Marcowe fiołki" bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede mną jeszcze kilka jej książek :)

      Usuń
  8. ''Losing Hope'' podstawowo i pewnie po drodze znajdzie się kilka innych książek :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam niecierpliwie na "Dom na jeziorze" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję przeczytać już "Losing Hope" i "Utratę", szczerze je polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie zazdroszczę Ci możliwości przeczytania "Utraty" ^^

      Usuń
  11. Książki Colleen Hoover. PRZYBYWAJCIE BO CZEKAM. :D Usycham z tęsknoty za tą autorką, za jej stylem, za jej bohaterami... ZA NIĄ. :( No i "Rowdy"! Bo pani Jay nigdy dość ^^
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu, po raz kolejny przeczytałam moje ulubione momenty z "Pułapki uczuć". Z "Hopeless" chwilowo nie mam takiej możliwości, bo pożyczyłam książkę koleżance. I mam nadzieję, że jej się spodoba :)
      Przeczytałam ostatnio "Buntownika" i trochę się zawiodłam, jednak dalej pozostaje ciekawą książką, a ja w dalszym ciągu mam ochotę poznać losy jego kolegów :D

      Usuń
  12. W sumie prawie wszystkie mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń