Walentynkowa fotorelacja z wymiany

Udostępnij ten post

Dzisiaj Walentynki. Jak tak patrzę i przeglądam różne blogi to widać wysyp różnych propozycji na to święto- najlepsze filmy, książki, pary etc. Nie widzę w tym nic złego, bo uwielbiam to czytać i sama miałam stworzyć coś podobnego, jednak w porę przypomniałam sobie, że nie zrobiłam jeszcze fotorelacji z wymiany ! A że była ona Walentynkowa, uważam dzisiejszy dzień za idealny do mojego zamierzonego celu.
Także nie przedłużając- zapraszam wszystkich do oglądania, podziwiania i komentowania ;)
PS Jeżeli nie pomyliłam się w moich obliczeniach, nie mam jeszcze zdjęć trzech paczuszek, ale nie martwcie się! Możecie je (fotki) wysłać w późniejszym terminie, obiecuję, że je tutaj wstawię :)



12. Prezent Dominiki (mój)
13. Prezent Justyny



Myślę, że wszystko jest w porządku, jeśli jednak coś się nie zgadza to dajcie znać ;)

I jeszcze mała informacja. Przed organizacją wymiany pytałam Was co sądzicie o tym pomyśle. Była ankiet, z której dowiedziałam się, że 16 z Was myśli o Walentynkach,  1 osoba stawiała na Dzień Kobiet, 1 osoba mówiła "nie" wymianom, a 4 osoby stwierdziły, że mogę zorganizować obie. Jednak uznałam, że skoro do Dnia Kobiet został mniej niż miesiąc, wszystko odbywało by się na wariackich papierach. Tym bardziej, że teraz kończą mi się ferie i zaczyna w sumie dość intensywna nauka. Szczerze powiedziawszy pewnie nawet nie miałabym czasu by to organizować.

Dlatego postanowiłam, że następna zabawa będzie miała miejsce na przełomie maja/czerwca pewnie, temat jeszcze nieokreślony, choć pomysłów mam mnóstwo. Pamiętajcie też, że uwielbiam rozmowy z Wami wszystkimi i Wasze sugestie, także jeśli macie jakiś pomysł na temat wymiany to piszcie śmiało :)

Pozdrawiam Was ciepło :)
Dominika

32 komentarze :

  1. Śliczne paczuszki:) Cieszę się, że zrezygnowałaś z wymianki na Dzień Kobiet, ponieważ nauka zabierze mój wolny czas. A po egzaminach z chęcią udział wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) teraz przydałaby się jakaś nowa wymianka :D jestem po egzaminach prawie że, a sesja nie pozwoliła mi wziąć w walentynkowej udziału ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następną planuję na maj/czerwiec :)

      Usuń
  3. Wszystkie cudowne ! Ale 10. książka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam pozytywne opinie, także mam nadzieję, że Karolina będzie zadowolona z lektury :)

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać te zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paczuszki, wszyscy się postarali. Żałuję, że nie wzięłam udziału, ale może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na przełom maja/czerwca prawdopodobnie :)

      Usuń
  6. Pomyliłaś się przy mnie pod numerkiem 5 - ochrzciłaś mnie na Ewę ;D Ale nic się nie stało tak też może być.
    Kolejna wymianka jak najbardziej <3 Może być nawet na Dzień Dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku naprawdę bardzo Cię przepraszam, już naprawiam :))

      Usuń
  7. To był świetny pomysł i z chęcią wezmę udział w kolejnej wymianie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne wymianki nie odpuszczę :) Może tematem będzie: LATO :) Tak klimatycznie! Na miłe rozpoczęcie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż lato było w tamtym roku ( aż się wierzyć nie chce, że minął już prawie rok), więc teraz pewnie postawię na coś innego ;)

      Usuń
  9. Kurczę, wszystkie paczuszki wyglądają przepięknie, także gratuluję pomyślnie przeprowadzonej wymianki! :) W kolejnej postaram się wziąć już udział - w czym, mam nadzieję, szkoła i praca mi nie przeszkodzą. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejną planuję na maj/czerwiec, taki czas dla większości osób już w miarę luźny, chyba, że dość wielu osobom nie będzie odpowiadał termin to znajdę wyjście z tej sytuacji :D

      Usuń
  10. Chciałabym wziąć udział w kolejnej wymianie, ale w terminie maj/czerwiec mogę nie być w stanie (matura :/) Bardziej pasowało by mi coś na przełomie marca i kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co da się z tym zrobić :))

      Usuń
  11. O mniam tyle słodkości (i fajnych książek) :D Super wymiana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może weźmiesz udział w następnej? :))

      Usuń
  12. Nominowałam Cię do tagu :) Liczę na to, że się podejmiesz :) http://zaczytanablondynka.blogspot.com/2015/02/11-problemow-ksiazkoholika-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymiana to cudna inicjatywa ;) można wiele dowiedzieć się o osobie obdarowującej ;) Czekam na kolejną edycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej będzie to ma/czerwiec także zapraszam :)

      Usuń