SZATYNKA POLECA #4

Udostępnij ten post

Mamy dzisiaj 28 dzień lutego, więc zapraszam na subiektywny przegląd ciekawych linków, czyli Szatynkę ;)


1. Niesamowicie niesamowity zwiastun filmu z niesamowicie niesamowitą Anną Kendrick i jej głosem. Obejrzany przypadkiem i mój nowy must watch.

2. Kolejny motywujący post Karolki, która tym razem skupia się na pojedynczym dniu z życia.

3. Wywiad z Rachel van Dyken! Mówiłam to już nie raz i będę się powtarzać do znudzenia- nie mogłam uwierzyć, kiedy zobaczyłam, że tłumaczą "Ruin" ^^ Wywiad przeczytany, książka czeka na swoją kolej ;)

4. Ejotek wpadła na pomysł zacnej inicjatywy,aby już teraz zacząć odkładać pieniądze na Targi Książki. W moim wypadku jest to Kraków w październiku, gdzie spędzę swoje 18 urodziny ;D Także ja się przyłączę :)

5. Lista kilku darmowych banków zdjęć. Nie objętych prawami autorskimi, a jakże cudownymi <3
Kolejny wpis Króliczka, która tym razem pisze o zapamiętywaniu swoich snów.

6. Ta strona. Miałam wybrać konkretny wpis, ale to mnie przerosło.Ogólnie chodzi o naukę angielskiego, a ja mam na tym punkcie lekką obsesję ;)

7. 10 książek o miłości oczami Zakładki. Dzięki temu OTP zaczęłam oglądać "The 100" i jestem niesamowicie zakochana w Bellarke ♥

8. Najlepszy tumblr z książkami jaki widziałam :)

9. Denerwujące rzeczy w naszej blogosferze. Takich tekstów powstało mnóstwo i z kilkoma punktami zawsze się zgadzam, ale ten tekst mnie po prostu ujął. I w pewnych momentach rozbawił :D

10. Przeuroczy zwiastun Minionków

11. I na koniec perełka-Rekomendacje Jennifer L. Armentrout! Właśnie mojej Jennifer ♥ Doszłam do wniosku, że przeczytam wszystko, co ona poleca.

Polecam film: Anastazja. Jest to bajka niemniej jednak cudowna. Nie mogę uwierzyć, że tak długo zwlekałam z seansem. I piosenki ma cudne. I wszystko. Jedno wielkie wow.
Polecam muzykę: Lutowa playlista

9 komentarzy :

  1. Tumblr już wpada do obserwowanych. Coś czuje, że zrebloguje połowę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obserwuję tego tumblr'a. Omg uwielbiam Bellarke! <3 Nie znam Jennifer L. Armentrout, ale i tak popatrzę co poleca :)
    PS. Cudowna muzyka! Dzięki, mam czego słuchać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne linki. :D
    A co do rekomendacji Jenn to jak na razie czytałam jedną i bardzo bardzo mi się podobała, więc trzeba się zmobilizować i przeczytać kolejne, skoro moja ulubiona autorka poleca. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. 11 pozycja - JAKŻE BY INACZEJ? Nie mogę się doczekać aż przeczytam te ksiązki, no i "Opal" na mnie czeka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie z rekomendacji Jenn nie polecam "Córki łowcy demonów". Straszne dziadostwo i tak się zastanawiam o co do diabła chodzi z tym, że Jenn to rekomenduje ^^ Może polskie tłumaczenie jest słabe ^^
    Ale "Duma i Uprzedzenie"? I "Tak blisko"? Jak najbardziej polecam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zaglądnę na wszystkie polecane strony ;)

    OdpowiedzUsuń