Podsumowanie miesiąca- styczeń 2015

Udostępnij ten post

Pierwszy miesiąc 2015 roku już za nami. Jak oceniam styczeń? Bardzo dobrze. Był to okres, kiedy namiętnie walczyłam o moje oceny i jestem z siebie dumna. :) Poza tym  wystartowała nowa wymiana, tym razem Walentynkowa. Pamiętajcie, że macie jeszcze tydzień na wysłanie paczek :)

Oczywiście musiałam też swoje odchorować, skutkiem czego były dwa dni nieobecności w szkole. A od poniedziałku  oficjalnie zaczynam ferie. Także mam nadzieję, że upłyną mi one pod znakiem  książek ;)

W styczniu jak zwykle nadrobiłam i opublikowałam zaległe recenzje z grudnia, a te styczniowe będą miały swoją premierę w lutym. Ehh jak ja to robię?

Zaniedbałam też po części komentowanie. I u siebie odpowiadając na Wasze komentarze i u innych, co będę starała się nadrobić :)

Książki:




  • "Powód by oddychać"-Rebecca Donovan
  • "Zabójczyni i Czerwona Pustynia"- Sarah J. Maas
  • "Zabójczyni i Władca Piratów"-Sarah J. Maas
  • "Jak cię wykraść Phoenix?"- Joss Stirling
  • "Słodki zapach brzoskwiń"-Sarah Addison Allen
  • "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe"-Jennifer Echols
  • "Nie dajesz mi spać"-Alice Clayton
  • "O krok za daleko"- Abbi Glines
  • English Matters i Deutsch Aktuell
Alice Clayton i Abbi Glines przeczytane w formie e-booka, dlatego nie widać ich na zdjęciu :)
Jak tak teraz piszę to zobaczyłam, że trzy książki, które przeczytałam miały autorkę o imieniu Sarah :D

To jak? Moje zdanie na temat, której z tych książek, chcielibyście przeczytać? :)

Filmy:
Na tym polu poległam całkowicie. Obejrzałam jeden film, który i tak był przeciętny.
Moje zdanie na temat filmów obejrzanych w grudniu.

Inne:
Podsumowanie grudnia
Styczniowe zapowiedzi
Zapisy do wymiany walentynkowej
Książkowe plany 2014-podsumowanie
Kiedyś przeczytam-wyzwanie
The Name Game Book Tag
Lista par wymiankowych
Szatynka poleca #3

Wyzwania:
Kiedyś przeczytam-  jak dotąd idzie mi nieźle- trzy książki już za mną ( trzecią skończyłam dzisiaj), oby tak dalej!
Wyzwanie biblioteczne- przeczytane trzy pozycje, recenzje oczywiście w lutym ;)
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego - tutaj za to chwilowy zastój. Przeczytałam pięć książek, drugie tyle przede mną.

Miłego popołudnia!

24 komentarze :

  1. Powód by oddychać- chciałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe"-Jennifer Echols, mam w formie ebooka, ale nie mogę się zabrać za czytanie. Czekam na recenzję;)
    ''Powód by oddychać'' - jestem totalnie zakochana w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się za niedługo, pewnie jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
  3. O kurczę znam tylko "Powód by oddychać". Będziesz to recenzować? :) Jestem ciekawa twojej opinii. Mówiłaś, że ci się nie podobała... :o Ja miałam małe uwagi, ale i tak uważam, że jest bardzo fajna. Udanego lutego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Ty poległaś na oglądaniu filmów, również nie mam ich zbyt wiele na koncie w styczniu. Chyba, że wliczają się śmieszne filmiki na youtubie i JoeMonsterze... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba jednak niestety nie :D Ale w lutym planuję się poprawić :)

      Usuń
  5. "Powód by oddychać" - jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zawsze mogło być tego więcej, ale nie chodzi o to by zanudzać siebie czy czytelników :D Dziękuję :)

      Usuń
  7. Chętnie poczytam twoje wrażenia odnośnie książki pani Donovan. :) I Jennifer Echols! Daj znać, jak tam ta książka. :) Bo mam ją w planach, ale nie wiem na co się nastawiać ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Donovan już jest :)
      A Jennifer Echols powinna pojawić się jeszcze w tym tygodniu, ale wstępnie powiem, że nie jest arcydziełem, ale totalnym gniotem też nie. Miła młodzieżówka :D

      Usuń
  8. Świetny wynik! Gratuluję! Życzę udanych ferii, czyli dużo ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe", ponieważ mam tę książkę na swojej półce i nie mogę się zmusić by po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawa. Może nie powalająca, jednak warto przeczytać :)
      A moje zdanie powinno być jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
  10. Nie martw się wynikami jeżeli chodzi o filmy. Na pewno wkrótce to wszystko nadrobisz. Powodzenia w lutym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, luty jak najbardziej zaczęłam filmowo :)

      Usuń