Moja wymiankowa paczka

Udostępnij ten post

Z radością informuję, że w niedzielę ( a teoretycznie dzień wcześniej) zakończył się termin wysyłania paczek :) Mam nadzieję, że wszyscy wywiązali się z obietnicy- dostałam zdjęcia prezentów już od kilku osób, czekam na resztę i zaczynam tworzyć fotorelację :)

Dzisiaj rozpakowałam swoją paczkę i powiem Wam, że kocham tę zabawę! Często zaczynam wątpić w sens organizowania takich wymian, ale kiedy widzę Wasze zdjęcia, kiedy czytam tak bardzo miłe słowa czy sama rozpakowuję mój prezent to zastanawiam się co mnie opętało, żebym chciała z tego zrezygnować? :)


Prezenty przygotowała dla mnie Iza. Już raz Ci dziękowałam, zrobię to raz jeszcze- także dziękuję ! :)
Jak widzicie dostałam książkę, której jeszcze nie czytałam, śliczną zakładkę, list, pocztówki oraz słodycze. Mnóstwo słodyczy ( i dietę szlag trafił :D). Iza świetnie wpasowała się w mój gust :)

Liczę na Was- pamiętajcie o zdjęciach- można stworzyć post na blogu, albo po prostu podesłać mi je na maila ( dominika.justyna@poczta.onet.pl).

Już teraz zapraszam Was również do kolejnej wymianki, która jeszcze nie ma terminu, ani jednego konkretnego motywu przewodniego. Jest tego naprawdę mnóstwo, mam głowę pełną pomysłów, zobaczymy do z tego wyjdzie :)

A już jutro zapraszam Was na recenzję. Buziaki :)

23 komentarze :

  1. Już żałuję, że nie wzięłam w tej wymianie udziału. Ale jeśli zorganizujesz inną wymiankę to chętnie wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także strasznie tego żałuję :)

      lovebooks777.blogspot.com

      Usuń
  2. Ile cudowności :)

    No i Słupsk <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O Słupsk! I zaczynam wierzyć, że Pomorzanie prowadzą blogi. AMEN! nie jestem sama! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jesteś sama, nie martw się :D

      Usuń
  4. Szkoda, że wcześniej nie trafiłam na tą wymiankę, bo bym się zapisała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciszę się, że trafiłam w Twój gust :D
    Za chwilę podeślę ci zdjęcia z tego co dostałam, chociaż mam już zaplanowany post z paczuszką ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś miłego dla każdego :) Takie zabawy są naprawdę ciekawe i z pewnościa przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wymianki to z tego co widzę niezła zabawa ;) aż mnie samej chce się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, tyle dobrego! ;)

    Zmieniłam adres bloga -> http://www.bookeaterreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po fakcie zaczęłam żałować, że nie wzięłam udziału w wymianie. Ale cóż, wezmę w następnej :) I świetna paczka, gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominika myśl o następnej wymiance, Twoja paczuszka trafiła w 100% w mój gust ale pochwalę się dopiero na blogu jak moja dojdzie do adresatki, jutro podeślę Ci kochana zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaał! Miałam napisać coś o książce, ale tak patrzę na te słodycze... O rany, dziewczyno! SMACZNEGO! :D I miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dużo cukierków, aż mi ślinka poleciała ;)
    Śliczna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna paczka, ile słodkości! :)
    Mam identyczną zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://przekladajac-strony.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że zaczęłam czytać "W stylu Valentine", ale książka nie przypadła mi do gustu i odniosłam ją do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mma taka zakladke, dostalam od narzeczonego :) Swietna zabawa, taka wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń