Zapowiedzi-styczeń 2015 #7

Udostępnij ten post

To już siódmy miesiąc jak publikuję dla Was i dla siebie zapowiedzi! Szok :) W styczniu wydawnictwa nas porozpieszczają i to prawie maksymalnie :))




Druga część bestsellerowej serii „Oddechy”.

Emma przetrwała dramatyczną noc w domu swojej ciotki, ale niewiele z niej pamięta. Obudziła się w szpitalnym łóżku, w koszmarnym stanie. Odbył się proces sądowy, w którym na szczęście nie musiała uczestniczyć. Teraz Carol nie może już zrobić jej nic złego, ale wysoką ceną za to jest utrata kontaktu z Laylą i Jackiem.

Emma wróciła do szkoły i na boisko, i stara się po prostu prowadzić zwyczajne życie nastolatki, z wierną Sarą i oddanym Evanem u boku. Nie jest to jednak łatwe – wciąż budzi się zlana potem po koszmarnych snach, a na ulicach prześladują ciekawskie spojrzenia. Gdy decyduje się zamieszkać ze swoją matką, sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Tak trudno oddychać, gdy trzeba radzić sobie z tak silnymi emocjami…

Jestem właśnie w trakcie pierwszej części i ...wow. Podziwiam autorkę.




Autor: Rebecca Donovan
Tytuł: "Oddychając z trudem" tom 2
Wydawnictwo: Feeria

Data premiery: 14.01.2015 r.




Pozycja obowiązkowa dla fanów Alice Sebold i Johna Greena. Wspaniały debiut, powieść wypełniona czarnym humorem, inteligentnym dowcipem oraz duża ilością Jacka Danielsa.

Aubrey Glass posiada kolekcję listów pożegnalnych, napisanych na wypadek popełnienia samobójstwa. Obecnie, 5 lat po opuszczeniu domu rodzinnego, samobójstwo popełnia jej koleżanka Rachel…



Pisze, że dla fanów Greena i Sebold. Cóż fanką Pana Zielonego nie jestem, a tej drugiej w ogóle nie znam, jednak "Ostatni pociąg..." zapowiada się tak fascynująco, że już nie mogę się doczekać !



Autor:  Charlee Fam
Tytuł: "Ostatni pociąg do Babilonu"
Wydawnictwo: Jaguar

Data premiery: styczeń 2015 






Mara Dyer wierzyła, że może uciec od przeszłości. To nieprawda.

Myślała, że jej problemy istnieją tylko w jej głowie. Nie tylko. Była pewna, że po wszystkim, co przeszli, jej ukochany nie będzie miał przed nią więcej tajemnic. Myliła się. Druga część fascynującej trylogii, w której prawda ciągle się zmienia, a wybory mogą okazać się zabójcze.

Mara Dyer, czyli części pierwszej jeszcze nie przeczytałam, a

wydawnictwa już fundują mi dwójkę. Ehh ciężkie życie książkoholika :)








Autor:  Michelle Hodkin
Tytuł: "Mara Dyer. Przemiana" tom 2
Wydawnictwo: YA!

Data premiery: 28.01.2015 r.




Czasami musisz zatracić siebie, aby odkryć, gdzie naprawdę przynależysz…

Wiele dziewczyn byłoby gotowych zabić, aby spędzić miesiące podróżując po Europie po skończeniu college’u… bez odpowiedzialności, bez rodziców, bez limitów na karcie kredytowej. Kelsey Summers nie jest wyjątkiem. Teraz jest jej czas… a przynajmniej tak sobie ciągle powtarza.

Odkrycie kim jesteśmy naprawdę to taki samotny biznes, zwłaszcza kiedy boimy się tego, co możemy odkryć. Żadna ilość alkoholu czy tańców nie pozwala Kelsey uciec od samotności, ale może Jackson Hunt da radę. Po kilku przypadkowych spotkaniach, zaczyna przekonywać ją do podróży pełnej przygód jako inicjatywy dla alkoholu. Z każdym kolejnym miastem i doświadczeniem, umysł Kelsey staje się coraz bardziej przejrzysty, ale jej serce coraz mniej. Jackson pomaga jej rozwikłać jej własne marzenia i cele. Ale im więcej dziewczyna dowiaduje się o sobie, tym bardziej zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, jak mało wie o Jacksonie.


Zaczęłam kiedyś czytać "Coś do ukrycia" Carmack, jednak z braku czasu dołożyłam na bliżej nieokreślony okres. Może szkoda, bo jej książki zapowiadają dobrą zabawę :)


Autor: Cora Carmack
Tytuł: "Coś do ocalenia"
Wydawnictwo: Jaguar

Data premiery: 22.01.2015 r.



Ciąg dalszy losów Mii i Adama, bohaterów "Zostań, jeśli kochasz", światowego bestsellera, przetłumaczonego na ponad trzydzieści języków, na którego podstawie powstał wzruszający film z Chloë Grace Moretz i Jamiem Blackleyem w rolach głównych.

Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama. Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę…

Przemierzając ulice Nowego Jorku, miasta, które stało się nowym domem Mii, wyruszą w podróż w przeszłość. Czy uda im się odnaleźć miłość? Czy Mię i Adama czeka wspólna przyszłość?


Jak dla mnie kontynuowanie historii Mii jest bez sensu. Ciągle zastanawiam się co autorkę skłoniło do napisania drugiej części? Chęć zysku?

Autor:  Gayle Forman
Tytuł: "Wróć, jeśli pamiętasz" tom 2
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Data premiery: 14.01.2015 r.




Najnowsza książka Cassandry Clare ze świata Nocnych Łowców. 
Zbiór opowiadań jak nigdy przedtem przybliża wielbicielom „Darów Anioła” i „Diabelskich Maszyn” postać czarownika Magnusa Bane’a, którego uwodzicielska osobowość, ekstrawagancki styl i cięty dowcip oczarowały fanów bestsellerowych cykli.

A ta propozycja z kolei przypomniała mi, że utknęłam na 3 tomie Darów Anioła. W tamtym roku. Och wróć mamy już 2015. Czyli ponad rok temu :)


Autor:  Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan. Maureen Johnson
Tytuł: "Kroniki Bane'a"
Wydawnictwo: MAG

Data premiery: 14.01.2015 r.





Tak prezentują się książki, na które w styczniu czekam ja. A luty to spełnienie moich marzeń. <3
Na co Wy czekacie?

Opisy i zdjęcia książek pochodzą z:  http://lubimyczytac.pl/



18 komentarzy :

  1. Mam chęć na kontynuację "Zostań jeśli kochasz" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni pociąg do Babilonu brzmi ciekawie. I na pewno skuszę się na kontynuację Zostań jeśli kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się nie mogę doczekać "Oddychając z trudem", pierwsza część wbiła mnie w fotel na tyle, że koniecznie MUSZĘ przeczytać jak najszybciej kontynuację. Ciekawa jestem też "Coś do ocalenia", bo dwie poprzednie z tej serii przypadły mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sięgnę po "Wróć jeśli pamiętasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w styczniu jest tyle książek, które koniecznie chcę mieć, że nie wiem jak mój portfel to wytrzyma :(
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ostatni pociąg do Babilonu" zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam z niecierpliwością na drugi tom "Powodu by oddychać". Zamówiłam już i od razu jak go dostanę, to biorę się za czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że kontynuowanie ''Zostań, jeśli kochasz'' jest kompletnie bez sensu. To co w tej książce było najlepsze już przecież zostało zakończone...

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę doczekać się "Wróć, jeśli pamiętasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na pierwsze dwie :) Jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie do wszystkich bym zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabrakło mi u Ciebie takiej pozycji jak "Powiedz wilkom, że jestem w domu", na którą bardzo czekam.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Coś do ocalenia" - z pewnością po to sięgnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, którą książkę chciałabym najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki mały spam dla Ciebie, ale myślę, że w tym wpisie znajdziesz coś dla siebie :P szukaj tak po środku jak nie chce Ci się całości czytać :D
    http://literackafantazja.blogspot.com/2014/12/podsumowanie-grudzien-2014-oraz-rok-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem nic dla mnie, chociaż może sięgnę po drugi tom serii Gayle Forman - rzecz jasna jak przeczytam pierwszy, który mam u siebie w domu, i jak mi się on spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że czekamy na te same tytuły ;) No może na ostatni nie mam takiej chrapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym miesiącu kupuję NA PEWNO "Coś do ocalenia" bo "Coś do ukrycia" po prostu pokochałam. ;) Poza tym, zainwestuję we "Wróć, jeśli pamiętasz" bo zaczęłam ją czytać po angielsku i mi się strasznie spodobała, z tego względu, że tym razem jest więcej Adama. :) No i kupię "Marę Dyer" bo nie wyobrażam sobie nie kontynuować przygody z bohaterami. ;)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń