Wyzwanie czytelnicze Kiedyś przeczytam

Udostępnij ten post

W tym roku i ja postanowiłam dołączyć do wyzwania Kiedyś przeczytam. Inicjatorką całej zabawy jest autorka bloga Lustro Rzeczywistości. W zabawie chodzi o to, by sukcesywnie zmniejszać zaległości na półkach.
Cały regulamin można przeczytać na blogu pomysłodawczyni :)

Ja zadeklarowałam przeczytanie książek ze stosu w rozmiarze S, czyli 20 pozycji. Staram się na bieżąco czytać wszystkie zakupione tytuły, więc większość pokazanych tutaj książek, to te, które dostałam z wymiany, bądź wygrałam w wszelakich konkursach. Chociaż kupionych też się kilka znajdzie :)



6. Pensjonat na wyspie- Collen Coble
7. Upadek Arkadii- Kai Meyer
20. Elyria- Brigitte Melzer

Postęp: 17/20

 http://lustro-rzeczywistosci.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-zaczac-czas-edycja-2015.html




28 komentarzy :

  1. Widzę tylko jedną książkę, która zalega i u mnie na półce "Rok na Majorce", powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej skłaniałam się ku tradycyjnym liście :D na adres domowy, ale to już wedle Twojego uznania :) linkinka08@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na swojej liście ''Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe'' - Jennifer Echols, więc bardzo chętnie przeczytałabym recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba już wiem, co przeczytam najpierw :))

      Usuń
  4. Czytałam "Elyrię", fajerwerków nie było :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie takie opinie :( Ale zobaczymy, może mi się akurat spodoba :)

      Usuń
  5. Powodzenia! Nic z tego fajnego stosiku jeszcze nie czytałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Lodowaty grób" i cała ta seria Harris jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w wyzwaniu! Ja też biorę w nim udział ;).
    Polecam "Mroczne Umysły", świetna książka ^_^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam :) Z tego co widzę, to jesteśmy nawet w jednej kategorii, więc życzę Ci powodzenia :)
      "Mroczne umysły"- też tak słyszałam i już nie mogę doczekać się lektury :)

      Usuń
  8. ,,Przebudzenie Arkadii" powinno Ci się spodobać.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam recenzję u Ciebie i też odniosłam teki wrażenie :)
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  9. U mnie również jest kilka propozycji, które muszę przeczytać. Wczoraj rozmawiając z przyjaciółkami o książkach(a o czym innym :P ) dowiedziałam się, że muszę dokończyć lub zacząć kilka serii. Dzięki temu na ferie otrzymuję do przeczytania całą drugą serię Percy'ego Jacksona :) Ciekawa jestem : Czy uda mi się to zrealizować, a później kolejne serie :) Również życzę powodzenia w realizacji wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja jak rozmawiam z przyjaciółkami i zaczyna się temat książek potrafię nawijać bez przerwy :D A Percy Jackson- słyszałam, że rewelacyjna seria :)

      Usuń
  10. Witaj w wyzwaniu ;) Mocno trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy stosik! Polecam Mroczne umysły :D I powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cchyba tez powinnam dolaczyc bo mam ok 150 nieprzeczytanych xd

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie, nie ma innego wyjścia jak życzyć ci powodzenia! Jestem pewna, że dasz radę i będziesz usatysfakcjonowana z wyników! :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia. I powiem, że Elyria jest świetna. Miałam po niej niezłego "kaca książkowego". Czekam na jej recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam u siebie na półce "Rok na Majorce". Fajny stosik! Jestem ciekawa "Mrocznych umysłów" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętaj, że recenzje należy zgłaszać na koniec miesiąca pod dedykowanym postem, tym razem wyjątkowo zaliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to znaczy nie zaliczam, bo nie opublikowałaś żadnej recenzji. Rozumiem, że książki przeczytałaś i masz zaplanowane posty tak? I tak będzie kara ;) Szczegóły w moim podsumowaniu.

      Usuń
  17. Na mojej liście znajduje się juz tylko "Jesienna miłość" pana Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń