Wymiana walentynkowa- zapisy

Udostępnij ten post

1.Zapisy do Walentynkowej wymiany do trwają od 3 stycznia do 17 stycznia 2015 roku.

2. Wymiana przeznaczona jest głównie do osób prowadzących blogi (niekoniecznie książkowe), jednak jeśli bloga nie posiadasz- proszę o link do Twojego konta na lubimyczytać.pl czy do innego tego typu portalu.

3.Losowanie par wymiankowych odbędzie się 18 stycznia 2015 . Tego samego dnia, roześlę też wiadomości z informacjami o osobie, która jest naszą wymiankową parą.

4. Przesyłka MUSI być wysłana z potwierdzeniem nadania na własny koszt!

5. Do zabawy zapraszam osoby, które ukończyły 13 rok życia!
Od każdej zasady są wyjątki, więc jeśli masz mniej niż 13 lat i chcesz wziąć udział w zabawie- napisz, a ja  poczytam Twojego bloga (lub konto na lc) i wtedy zadecyduję czy weźmiesz udział w wymianie czy też nie.

6. Po otrzymaniu przesyłki informujemy o tym naszego darczyńcę (albo mnie, a ja poinformuję odpowiednią osobę). Nikt nie lubi takiej niepewności i zamartwiania się o paczkę.

7. Przesyłkę wysyłamy do dnia 5 lutego 2015 r. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie wyrobicie się w czasie, proszę mnie o tym poinformować.

9. W paczce powinny znaleźć się:

  • Książka- nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona. Tematyka: miłość i jej przejawy.
W paczce może znaleźć się zarówno jedna jak i kilka książek. To zależy już tylko od naszego darczyńcy :)
  • Pocztówka lub zakładka do książki
  • Tzw. umilacze, czyli coś do picia lub na słodko, coś od serca - inwencję pozostawiam Wam :)
  • Ewentualnie list- Ważne jest, by osoba obdarowana wiedziała od kogo otrzymała prezent. W liście można zawrzeć swoje imię, nick z blogosfery, może adres bloga. Po prostu coś po czym zidentyfikujemy adresata. Wystarczy nawet zwykła karteczka!
10. Bawimy się tylko na terenie Polski, tzn. że aby wziąć udział w wymianie, musisz mieć adres korespondencyjny w Polsce.

11.Pamiętajmy o tym, że wymiana ma być przede wszystkim dobrą zabawą, a nie rywalizacją czy postępowaniem typu "chcę dostać, ale nie wyślę". (Takie osoby będą miały dożywotni zakaz brania udziału w moich wymianach)

12. Wasze adresy będą mi potrzebne tylko po to, aby przesłać je Waszej parce wymiankowej. 

13.  Jako, że tym razem obchodzimy Walentynki, to postawiłam na miłość właśnie. Myślę, że jest to dość uniwersalny temat, który widać w co drugiej książce. Może być to miłość do drugiej osoby, do chłopaka, mamy, taty, babci etc. Może to być miłość do Ojczyzny. Do zwierzątka. Do opakowania ulubionych płatków śniadaniowych. Wybór pozostawiam Wam, pamiętajcie jednak, żeby książka spodobała się drugiej osobie. Możecie w tym celu korzystać z ich półek na lc, być może wish list prezentowanych na blogach. Jednak nie zapomnijcie- jeśli się dokładnie nie określicie jakiej lektury poszukujecie to tylko Wy na tym stracicie. Także im dokładniejsze wskazówki tym lepiej.

14. Jako, że bardzo spodobała się Wam i mnie zabawa w fotografowanie dostanych paczek, to teraz również Was o to proszę. Zróbcie zdjęcie otrzymanej paczce  i prześlijcie je wyżej podanego maila ( wymiana.ksiazkowa@onet.pl ). Oczywiście wedle życzenia można opublikować na swoim blogu taki post jednak nie jest to wymagane.

15.Osoby zainteresowane pomysłem wymiany, proszone są o:

  • Zostawienie komentarza pod tym postem. Powinno to być coś typu "zgłaszam się", "z chęcią dołączę do zabawy" etc.
  • Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu- punkt nieobowiązkowy
  • Przesłanie na adres   wymiana.ksiazkowa@onet.pl uzupełnionego formularza, który znajduje się poniżej; w temacie maila wpisać:

Walentynkowa wymiana- [ swój nick]
Proszę Was żebyście w temacie maila wpisali ten sam nick, z którego zgłosiliście się w komentarzu, tak żebym nie miała problemu z rozpoznawaniem Was :)

Krótki formularz zgłoszeniowy:
1.Imię i nazwisko
2.Adres korespondencyjny
3.Co czytam? Czyli opisz  jakie gatunki książkowe lubisz, a czego nie. Co cenisz w powieści, a co napawa Cię przerażeniem? Może ulubionych autorów. Wszystko co sprawi, że darczyńca lepiej wstrzeli się w Twój gust i sprawi, że będziesz zadowolony. Możecie pokusić się o listę najbardziej pożądanych książek- nic nie tracicie :)
4. Adres bloga oraz link do jakiegokolwiek konta np. lubimyczytać.pl
5.Opcjonalnie- napisz coś od siebie. Cokolwiek, co chciałbyś żeby ta druga osoba  przeczytała :)
6. Wyrażam zgodę na przesłanie mojego adresu mojej parce wymiankowej. ( Ta informacja jest tylko dla mnie, tak abym nie miała żadnych wątpliwości)


Wysłanie maila jest jednoznaczne z przystąpieniem do wymianki, nie można się już wypisać, także proszę o dokładne przemyślenie swojej decyzji.
Każda osoba, która chce wziąć udział w wymianie zobowiązuje się do wysłania paczki w określonym przeze mnie terminie tj. do 5 lutego 2015 roku! Powinna też przeczytać obowiązujące ją zasady oraz je stosować.
Nie jest obowiązkiem obserwowanie mojego bloga, jednak to tutaj będę na bieżąco publikowała wszystko co będzie dotyczyło wymiany, więc lepiej, żeby czegoś nie pominąć :)










Tym razem dwa banery do wyboru- nie wiedziałam, na który się zdecydować :D



25 komentarzy :

  1. Przemyślę to jeszcze, ale chyba się zgłoszę, tym bardziej, że ostatnia wymianka była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS bardzo chciałab wstawić baner ale nigdzie mi się nie mieścił, więc zrobiłam swój. Mam nadzieję, że się nie gniewasz. ;)

      Usuń
    2. Jasne, że się nie gniewam! Co więcej niesamowicie się cieszę, że chciało Ci się go zrobić, i nie odpuściłaś :)))

      Usuń
  2. Muszę się zastanowić, bo w tym roku będę mieć cienki portfel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się zgłaszam!
    Baner wstawiłam tutaj: http://about-katherine.blogspot.com/p/wymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) Jednak jeszcze nie wiem czy wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że biorę udział! Banerek zaraz wstawię, a maila powinnaś dostać jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail poszedł, mam nadzieję, że nie jest za późno.

      Usuń
  6. Zgłaszam się z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wymiankę, aczkolwiek nie mam pojęcia jak to będzie ze mną, bo obawiam się, że nawet jeśli bym chciała zrobić komuś prezent, w nadchodzącym czasie nie będę mieć zbyt wiele okazji do zakupów. ;( Szkoła już od pojutrza zajmie cały mój wolny czas.
    Ale zastanowię się jeszcze.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Bardzo podobała mi się Twoja wakacyjna wymianka, więc i teraz się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;)
    z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:) Chętnie wezmę udział w wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią się zgłoszę :D
    To będzie moja pierwsza wymiana, więc się bardzo cieszę :D
    Banner wstawię już za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce, ja chcę :D
    mail wysłany.
    baner: http://przezpiekneokulary.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukończyłam 13 lat (więcej niż dwa razy) :P

      Usuń
  13. witam, chętnie wezmę udział w wymianie, mail już leci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli już mogę wziąć udział, to bardzo bym chciała :) maila podeślę za chwilę :D

    OdpowiedzUsuń