SZATYNKA POLECA #3

Udostępnij ten post





1. Taki cudowny wpis znalazłam u Natalii na blogu. Świetne premiery książek, o których zapewne mówi się zagranicą. New Adult, czyli coś co uwielbiam ;) A że zaszalałam i jak pisałam na FB założyłam sobie konto na goodreads to akurat będę chyba na bieżąco :)

2. O tym dlaczego w  krainie ślepców jednooki jest królem, czyli kolejny fantastyczny wpis Króliczka, który niejednemu pozwoli sobie uświadomić ważną zależność.

3. Abbi Glines i Colleen Hoover na wielkim ekranie! Znaczy się, nie osobiście, mam na myśli ich książki ;) Tyle szczęścia <3 Czekamy na polskie wydania książek!

4.  Z okazji Dnia Babci Karolka pokazała, za co można ją kochać. Zgadzam się z każdym zdaniem i zapewne dołożyłabym kilka innych :)

5. Paula z kolei pokazuje nam swoje metody na naukę języka angielskiego. Ja sama zaczęłam jak dotąd korzystać z jednej: http://lyricstraining.com- uzupełniamy tekst piosenki :))

6. News, który okrążył już zapewne calutką blogosferę i okolice, czyli Polacy czytają więcej. Cieszę się z wyników, ale i tak wiem, że stać nas na więcej :)

7. Ten wpis czytałam kilka razy i za każdym razem dochodzę do innych wniosków. Na początku byłam zbulwersowana, za drugim razem zrozumiałam o co chodzi :D

8. Przeglądając ostatnio stronę Harlequina natknęłam się na krótką biografię Nory Roberts. Warto poczytać, choćby dla przyjemności., Chociaż ja jako fanka mogę nie być obiektywna :P

9. Tak pięknie prezentuje się nowa książka od Wydawnictwa Uroboros, chociaż nowa to może nie jest odpowiednie słowo. Opowiadania Sary J. Maas w jednym tomie, to coś o co będę walczyć. Tym bardziej, że wczoraj skończyłam "Zabójczynię i Czerwoną Pustynię" i od tej pory nie mogę ścierpieć tego, że nie mam trzeciej części...

10. Ogólnopolskie wybory książek, czyli co zrobić,żeby Polacy czytali więcej, tylko w nowym pomyśle. Cóż, każda idea jest dobra :)

Polecam film: Brak. W styczniu obejrzałam tylko "Dwanaście choinek" jednak nie jest to na tyle dobre, żeby to polecić w Szatynce. Oprócz tego ponownie wróciłam do "Zaplątanych" oraz "Narzeczonego mimo woli" :)
Polecam muzykę: Styczniowa playlista ( jednak jeśli musiałabym wskazać jedno maksymalne zauroczenie to Ellie Goulding i "Love me like you do" <3)

13 komentarzy :

  1. Zajrzałam w kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ellie Goluding skradła też moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że Polacy czytają więcej książek. Mam nadzieje, że w tym roku będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byc moze w wolnej chwili odwiedze kilka stronek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe linki, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ellie..
    I zaraz lecę pootwierać wszystkie linki ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Dziękuję za tyle cudownych linków! Przeczytałam tekst Króliczka i kurczę. Uświadomiłam sobie parę rzeczy. WAŻNYCH rzeczy. Także dzięki za wskazanie tego bloga bo - haniebne wiem - ale pierwszy raz widziałam go dziś na oczy!
    Przejrzałam także resztę linków, bardzo intrygujących, ale to zdecydowanie pierwszy najbardziej... do mnie przemówił. :D
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka linków mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń