Podsumowanie miesiąca- grudzień 2014

Udostępnij ten post

Witajcie moi drodzy w 2015 roku :) Jako, że wczoraj nie złożyłam Wam życzeń robię to teraz :) Chcę, żebyście przez te dwanaście miesięcy:

  •  uśmiechali się jak najczęściej
  • czytali mnóstwo fantastycznych książek
  • ... ale tych niefajnych też niech będzie kilka :)
  • dążyli do spełniania swoich marzeń
  • realizowali jak najwięcej postanowień
  • nie spędzali czasu z ludźmi, którzy doprowadzają Was do białej gorączki, a jedynie z tymi, z którymi czujecie się swobodnie
  • słuchali dużo muzyki
  • jak najrzadziej się zamartwiali
  • dzielili się radością z innymi
  • znajdowali czas na wszystko, na co dotąd go brakowało
  • mieli dobre kontakty z przyjaciółką WENĄ 
  • no i w dalszym ciągu zaglądali na mojego bloga :)

Grudzień w moim wykonaniu wyglądał świetnie! Przeczytałam 9 książek (!) co w roku szkolnym jak dla mnie jest nie do pomyślenia. Tym bardziej, że były święta, a jak dla mnie jest to czas głównie pracy, a potem odpoczynku z rodziną :)
Niestety napisałam moje opinie na temat zaledwie czterech książek ( w tym dwóch z listopada). Resztą zajmę się teraz w styczniu, więc oczekujcie :D
Postów napisałam 14. Jednak były to raczej te z gatunku luźniejszych, miłych i przyjemnych dla oka :)

Przeczytane książki:


  • "Zbuntowana"-Veronica Roth
  • "Pułapka uczuć"-Colleen Hoover
  • "Tak wygląda szczęście"- Jennifer E.Smith
  • "Marcowe fiołki"-Sarah Jio
  • "Córka burzy"- Richelle Mead
  • "Opowieść wigilijna"-Charles Dickens
  • "Dziady" cz.3-Adam Mickiewicz
  • "Finale"-Becca Fitzpatrick
  • "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń"- Nick Vujicic
To jak? Moją opinię na temat której książki chcecie najpierw? :) ( Mickiewicza i Dickensa nie zamierzam opisywać :))

Oprócz "Dziadów" wszystkie książki przeczytane w grudniu pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki. Jestem z siebie dumna :)

Filmy:
  • Holiday
  • Drobna niedogodność
  • Pakt milczenia
  • Kosogłos cz. 1
Inne:



Już postanowione jest, że wymiana na Walentynki wystartuje, jednak nie zamykam ankiety. Jeśli ktoś chce jeszcze oddać swój głos ma na to czas do jutra:)
Teraz poszukujemy nazwy. Coś z innego języka? Po polsku? Cytat? Chwytliwe hasło? A może po prostu wymiana walentynkowa? Czekam na Wasze propozycje :)

W styczniu pojawi się jeszcze jedne post z serii "książkowe podsumowanie roku", także wyczekujcie :)

W poście o planach napisałam, że zamierzam odświeżyć wygląd bloga. I tutaj coś się popsuło, bo wiecie-próbowałam i próbuję nadal. Ale wyłączając brak moich zdolności, bo prostu nie potrafię. Cholerka za bardzo się przyzwyczaiłam do tego wyglądu i mam sentyment. Niemniej jednak, może ktoś zauważył, zmieniłam czcionkę zakładek, a także daty, tytułu oraz elementów w pasku bocznym. Niby niewiele, a ciut inaczej :)

Jak już przy pasku bocznym jesteśmy- pojawiła się tam lista z kilkoma tytułami książek, których namiętnie poszukuję. Jeśli ktoś miałby na wymianę- piszcie śmiało ( mój mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl ). Moją listę książek do wymiany zaktualizuję dopiero początkiem lutego.

Nie zamierzam pisać podsumowania roku. Wiem co się wydarzyło, a czego mi brakowało. Pogadamy o tym w czerwcu jak blog skończy dwa lata :D Z tych ważniejszych- byłam w Krakowie na Targach co zdecydowanie było świetnym wydarzeniem!





23 komentarze :

  1. Jestem ciekawa jak oceniłaś "Marcowe fiołki" :) Cieszę się z wymiany walentynkowej, ale najpierw zobaczę zasady i wtedy ocenię, czy jakieś moje książki pasują do takiej wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiana startuje jutro, więc wtedy się wszystko wyjaśni :) Myślę jednak, że większość z Was domyśla się już co będzie tematem wymiany :P

      Usuń
  2. Piękna kolekcja książeczek :) Ja również życzę Ci wszystkiego co najwspanialsze w tym Nowym 2015 Roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A to tylko te z grudnia :)

      Usuń
  3. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w 2015. Jeszcze więcej energii do pisania postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wynik! Gratuluję i powodzenia w blogowaniu w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyniki! Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podsumowanie roku zrobiłam dość krótkie i ogólnikowe :) 9 książek - dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i gratuluję wyników:) Dla mnie grudzień był ciężki, dużooo pracy, zakończenia finansowe itp bleeee :) Dobrze, że to już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) W grudniu zamyka się wiele spraw, wiem coś o tym :) A teraz nowy rok i nowe sprawy :))

      Usuń
  9. A ja bym była ciekawa tego co sądzisz o "Dziadach". ;) Mogłabyś mi napisać chociaż w paru zdaniach? Jeśli z jakichś powodów nie chcesz się uzewnętrzniać z lekturą, to możesz śmiało na priv. Chciałam wiedzieć co o wieszczu myśli ktoś tylko o parę lat młodszy. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią napiszę o tym już niedługo na blogu, bo mam dużo rzeczy do powiedzenia na ten temat :)) Jednak nie będzie to recenzja :)

      Usuń
  10. Jeśli można, to chciałabym poznać Twoją opinię na temat "Marcowych fiołków" - kiedyś je czytałam i chciałabym porównać, czy tak samo je oceniamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiem, którą recenzję opublikuję na początek :)) A znajdzie się na Twoim blogu opinia? :)

      Usuń
  11. Gratuluję tylu przeczytanych książek.
    Niestety nie mam pomysłu na nazwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z nazwą będziemy kombinować :)

      Usuń
  12. Gratuluje Ci. To naprawdę piękne osiągnięcia. Życze dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń