Książkowe plany rok 2014- podsumowanie

Udostępnij ten post

Pod koniec roku 2013, bądź na początku 2014 stworzyłam pewną listę. Lista ta została spisana na małej niepozornej karteczce, którą kilkakrotnie już zgubiłam i na powrót znalazłam. Zawierała ona około 25 tytułów książek, które chciałabym przeczytać w nadchodzącym roku. Kiedy sobie o niej przypominałam, skreślałam odpowiedni, przeczytany tytuł z listy. I tak oto dzisiaj chciałabym zaprezentować sobie i Wam moje efekty.



1. Ostatnia spowiedź tom 1-Nina Reichter
2. Ostatnia spowiedź tom 2-Nina Reichter
10. Miasto upadłych aniołów-Cassandra Clare
11. Miasto zagubionych dusz-Cassandra Clare
12. Miasto niebiańskiego ognia-Cassandra Clare
16. Dotyk Gwen Frost- Jennifer Estep
17. Przez burze ognia- Vaeronica Rossi
18. Kolacja z wampirem- Abigail Gibbs
23. Zagrożeni- C.J.Daugherty
24. Percy Jackson- Rick Riordan
25. Pretty Little Liars- Sara Shepard

Dwa ostatnie punkty miały być liczone jako dodatkowe. Przeczytać pierwsze części, a kolejne już niekoniecznie. Tak czy siak nie sprostałam :)

Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego wyniku. Matematycznie-przeczytałam 56 % listy :D
Niektóre z pozostałych książek przeniosłam na 2015 rok, z innych zrezygnowałam.
Każda skreślona pozycja jest podlikowana (oprócz "Finale"), jeśli byliby chętni do poczytania mojej opinii :)
Nie będę zdradzać, jakie konkretne tytuły znalazły się na nowej liście, jednak jest ich 17 :)


Tradycyjnie- zapraszam do wymiany walentynkowej- baner po prawej stronie bloga. Na każdego maila odpisuję :)

28 komentarzy :

  1. I tak sporo przeczytałaś. Ja osobiście nie robię planów, gdyż z góry wiadomo, że mi się nie uda xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio zauważyłam, że lubię mieć jakiś plan działania, wtedy jakoś wszystko mi lepiej wychodzi :)

      Usuń
  2. Myślę, że to dobry wynik, z planami przeważnie tak bywa, że nie zawsze uda nam się je zrealizować ;)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik, a sam pomysł z listą bardzo ciekawy. Chyba sama zrobię sobie taką listę na ten rok i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik. Fajnie że dotrzymujesz swoich postanowień. U mnie niestety z tym ciężko. A zwłaszcza jeśli chodzi o czytanie. Wolę nie robić sobie list, bo wiem że raczej na 100% nie uda mi się jej dotrzymać. Chociażby ze względu na pojawiające się coraz to nowe książki na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim wypadku zauważyłam, że lubię mieć określony plan działania. Nowości na rynku mnie ogromnie ciekawią, ale doszłam do wniosku, że im dłużej czekam, tym bardziej książka mi się podoba :))

      Usuń
  5. Całkiem nieźle - u mnie takie listy średnio się sprawdzają niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik całkiem dobry. Mam nadzieję jednak, że ten rok będzie bardziej pomyślny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! :) Ja nie jestem w stanie się trzymać takich postanowień, dlatego z natury nic nie planuję, żeby się nie rozczarowywać później. :) Ale tobie serdecznie gratuluję! ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik, wyszło, że więcej przeczytałaś niż nie przeczytałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się z tego powodu cieszę, choć dużo jeszcze przede mną :)

      Usuń
  9. Całkiem nieźle. Mnie często nie udaje się przeczytać zaplanowanych tytułów. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama wspaniałe tytuły znalazły się na tej liście. Życzę powodzenia w spełnianiu noworocznych postanowień książkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik! Gratuluję (i trochę też zazdroszczę!) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wynik, ponad 50%, czyli zadanie zaliczone :) Pięknego 2015 roku kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :)
      Dziękuję bardzo i wzajemnie :)

      Usuń
  13. Bardzo dobry wynik. Jestem ciekawa jakie tytuły znalazły się na liście 2015;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to się dopiero wyjaśni za rok :D

      Usuń
  14. O super :) ja wciĄż dopisujeddo listy ale w tym roku przede wszystkim.nadrobie własne zaleglosci.z.domowej polki

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyniki, mnie takie listy się nigdy nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń