Zimowa Kraina Czarów TAG

Udostępnij ten post


Postanowiłam przyłączyć się do zabawy, którą znalazłam na blogu Oliwii. Jako, że weny twórczej brak, odpowiadam na świąteczne pytania :) 

1. Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu?

Stawiam na "Szczęściarę" Jill Shalvis. Jest to urocza historia, chociaż momentami mniej, a momentami więcej ;) Jednak lekko się ją czyta, a bohaterowie sprawiają, że chciałoby się mieć ich w znajomych :))

2.Jaka jest Twoja ulubiona książka z białą okładką?

Długo główkowałam jaka książka z białą okładką zapadła mi w pamięć. Musiałam się aż ratować moją półką na lubimyczytac.pl :)) Jest to niesamowity "Rebeliant" od Marie Lu.



3.Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?

"Obsydian" i "Onyks". Może jeszcze nie giganty jednak trochę stron liczą. No i litości- toż to Daemon w końcu <3



4. Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?

Ja buduję drużynę! Katy z "Obsydiana", Nora z "Szeptem", Lake  i Will z "Pułapki uczuć", Holder i Sky z "Hopeless", Jaqueline z "Tak blisko" oraz Amy i Roger z "Aż po horyzont".

5. Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałbyś kilka ostatnich rozdziałów, żeby wrzucić je w ogień?

Buhahaha jestem taka nikczemna! Normalnie bym tego nigdy nie zrobiła i nie wrzuciła w ogień biednej  książki, jednak to tylko pytania, więc małe odstąpienie od reguły nikomu nie zaszkodzi.
Wybieram "Podwieczność" Brodi Ashton, "Piękne istoty" duetu Garcia & Stohl oraz "Elitę" Kiery Cass. < ale będzie mi ciepło ^^ >

6. Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie świątecznym bliskiej Ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?

Taką książką jest chyba "Aż po horyzont". Łączy on w sobie to wszystko o czym skrycie marzę. Dobra- nie wszystko, ale taka podróż po USA, czy spotkanie wymarzonego chłopaka nie byłoby takie złe :D


Tak prezentuje się moja wersja tego Tag-u. Nominuję 
Oxfordkę
Alicję
Marcelinę
oraz wszystkich innym chętnych :)

Mam do napisania 3 recenzje ( jeden film i dwie książki), a kompletnie nie mam weny. Dziś skrobnęłam jedną i jestem z niej dumna, ale 3 jeszcze przede mną :) Poza tym chciałabym napisać jakieś podsumowanie roku i kilka innych, a czasu brak :))
Do zobaczenia jutro :*




20 komentarzy :

  1. Ja bym nie potrafiła chyba odpowiedzieć na pytanie, z kim przeprowadziłabym bitwę na śnieżki ;) ani w jakiej książce wyrwałabym strony. Nie mam pojęcia. A bliskiej osobie podarowałabym "Stokrotki w śniegu" Evansa, podobała mi się i jest idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na półce jedną książkę Evansa -"Szukając Noel" i zamierzam się za nią za niedługo zabrać. A Twój typ brzmi świetnie! Zaciekawiłaś mnie :))

      Usuń
  2. Fajnie, że postanowiłaś przyłączyć się do zabawy :) A z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam chyba żadnej ale przez święta mam w planach zabrać się za Hopeless :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :)
    Widzę, że wychwalasz tu "Aż po horyzont", aż się cieszę, że mam ją na stosiku "Do przeczytania na święta". Już nie mogę się doczekać kiedy ją poznam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkrótce zabieram się za "Onyks" ;) A co do twojej drużyny to bardzo fajny skład ;) Cieszę się, że rozpoznałam tylu bohaterów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w lutym już kolejna część! Tyle szczęścia w jednym miesiącu :)) Tobie życzę miłej lektury :))

      Usuń
  5. Fajne odpowiedzi. W jednym z pytań jest literówka: Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie świątecznym bliskiej Ci osobie, które jeszcze jej nie czytała?, powinna być która zamiast które.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szybko pisałam, literówki nawet nie zauważyłam. Już poprawione :)

      Usuń
  6. Ale świetny TAG! Ludzie to do wszystkiego potrafią wymyślić ciekawe pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Pół świąteczny, pół książkowy :)

      Usuń
  7. ,,Piękne istoty"- ale się umordowałam z tą książką; Ciekawy TAG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka ! :) Nie lubię porzucać serii, ale czytanie drugiej części "Pięknych istot" mnie lekko przeraża :P

      Usuń
  8. Ciekawy TAG, jak dotąd chyba się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten TAG to chyba jakaś nowość w blogosferze :D

      Usuń
  9. O jakie urocze pytania! :) W każdym razie, zazdroszczę poznania prozy Jill Shalvis! Ja zbieram się do jej książek już od dłuższego czasu, ale nie mogę ich nigdzie znaleźć! :(
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź do mnie, mam "Szczęściarę" :P A trzy poprzednie czytałam, lecz szukam, żeby mieć na własność. Cóż, jak na razie z marnym skutkiem :D

      Usuń
  10. Jutro będzie na moim blogu wpis o takowym tytule jak tutaj, kurde mało tych pytań a już zaczynałam się rozkręcać. Piąte wymiata... oj miałabym cieplutko w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo no to będę czekać, co wymyśliłaś :D

      Usuń